1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    spelers die moe zijn wissel ik gewoon :) Komt ook omdat alleen mijn BPL team 5 sterren heeft wat ik nodig heb voor een offline tournooi

3. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hoop dat iemand mij kan helpen lees hier vaak iets over een handicap ofzo dit is mijn verhaal.
    Gelijk de 27ste fifa13 gehaald die Maandag pas begonnen met wedstrijden spelen speel alleen online.
    Toen won ik het online toernooi gewonnen en las hier vaak iets over divisies dus ben dat gaan doen,hartstikke leuk en zat gauw in divisie 1 online toen won ik 7maal op rij en pakte zo 8k en gold pack ik dacht vet lekker munten verdien.Maar sinds afgelopen Zondag gaat het bagger mn verdedigers zijn zo gevoelig dat ze alle kanten opstuiteren behalve de goeie ,ballen afpakken ho maar 1 2tjes werkt niet meer echt niks lukt of een goeie aanval intussen ook al gedregadeerd tegenstanders walsen over me heen soms maar 2man achter d bal en bij tijd en wijlen zoek getikt.Kan tog niet zo zijn dat ik 7maal op rij win en nu nooit meer.

Kan iemand mij helpen?

4. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hoop dat iemand mij kan helpen lees hier vaak iets over een handicap ofzo dit is mijn verhaal.
    Gelijk de 27ste fifa13 gehaald die Maandag pas begonnen met wedstrijden spelen speel alleen online.
    Toen won ik het online toernooi gewonnen en las hier vaak iets over divisies dus ben dat gaan doen,hartstikke leuk en zat gauw in divisie 1 online toen won ik 7maal op rij en pakte zo 8k en gold pack ik dacht vet lekker munten verdien.Maar sinds afgelopen Zondag gaat het bagger mn verdedigers zijn zo gevoelig dat ze alle kanten opstuiteren behalve de goeie ,ballen afpakken ho maar 1 2tjes werkt niet meer echt niks lukt of een goeie aanval intussen ook al gedregadeerd tegenstanders walsen over me heen soms maar 2man achter d bal en bij tijd en wijlen zoek getikt.Kan tog niet zo zijn dat ik 7maal op rij win en nu nooit meer.

Kan iemand mij helpen?

5. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Deel van m'n coins maar even geïnvesteerd, doe er toch niets mee. Over 2/3 weken mooi verkopen ;)

6. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Iemand al met David Luiz gespeeld? (vast wel.. :))
    Speelt hij nog steeds zo overpowered? aanrader?

7. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Haha nice, ik heb er ook 3.

8. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    snap dit ook niet hoor, won de eerste week echt alles, divisie 1 paar keer makkelijk en sinds een week verlies ik zo'n beetje alles, zelfs in divisie 2 :confused:

Ja, hijs nog steeds overpowered, kweenie wat EA in die afro van 'm gegooid heeft, want z'n stats zijn niet bijzonder goed ofso :9

Laatst bewerkt: 9 okt 2012
  9. samson

samson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet ik dit voor me zien gewoon een 2de team aan maken of alle spelers in 1 team en dan steeds alles spelers wisselen?

waarom zijn deze kaartjes zwart?

Laatst bewerkt: 9 okt 2012
  10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hmm, twijfel nu ook of ik dit moet doen, maar Monreal heeft niet echt goede stats IMO. Ik denk dat mensen eerder voor Jordi Alba (IF), Marcelo (IF) en Coentrao (IF) zullen kiezen.

11. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    De NIF's van Alba en Marcelo zijn al duurder. Monreal heeft als een van de weinige LB's een high defensive workrate. Daarnaast blijft het een IF kaartje, mensen geilen op die zwarte kaartjes. Ik heb er 7 in 4-1-2-1-2 gekocht allemaal voor onder de 15K. Haast onmogelijk om geen winst op te maken.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Marcelo en Jordi Alba gaan nog wel zakken, neem ik aan.

Maar ik hoop dat het lukt voor je. Wel slim gedaan met max 15k en 41212.

13. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt nooit een 100% garantie natuurlijk maar hier kan het vrijwel niet mis gaan imo. Zijn veel mensen die dit doen nu dus het kan zijn dat er over 2/3 weken ineens veel op de market komen maar dan wacht ik gewoon nog een week extra. Heeft geen haast bij mij.

http://forum.ea.com/uk/posts/list/1996887.page

14. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Denk dat meer mensen er last van hebben maar ik wil een oplossing anders ben ik nu al btje uitgekeken op Fifa13 weet jij geen oplossing Siemen?Vraag staat bladzijde terug

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Nu al uitgekeken op Fifa 13? Ik speelde Fifa 12 nog op de dag dat ik Fifa 13 moest ophalen en zo zal het ook bij Fifa 13 gaan. Al ben ik wel van mening dat FUT vreemd is dit seizoen, wanneer je 4-0 voorstaat nog 4-4 spelen en zulke gekke dingen. Maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zorg je wel altijd voor rust bij je spelers? Fitness is ENORM belangrijk bij Ultimate Team, dus je moet er voor zorgen dat je spelers altijd fit zijn. Daarom heb ik dus ook een extra bronzen team, om m'n main-squad te laten rusten. Ik merk zelf ook dat m'n spelers zelfs al met 90 fitness minder lekker spelen dan met de gebruikelijke 99.

Daarnaast moet je ook altijd voor goed moraal zorgen. Dit zie je onder fitness staan. Zorg dat dit op VH (Very High) staat! Dit is in deze Ultimate Team blijkbaar ook belangrijker, want dit heb ik al vele keren gelezen op de EA fora.

Vaak zit het ook tussen de oren wanneer je meerdere keren verliest. Dan ga je de schuld zoeken bij andere dingen buiten jezelf, zoals 'handicaps' en dergelijke. Als ik me gruwelijk irriteer aan het (mijn eigen :+) spel, ga ik vanaf dat moment heel rustig spelen. Gewoon tikkie-takkie spelen, rustig driehoekjes maken en wachten totdat iemand diep loopt. Doen ze dat niet, dan pass ik de bal weer naar een andere vrijstaande man. Probeer de rust te bewaren. Als je dat goed kan, wordt de tegenstander ook gefrustreerd op een gegeven moment en komen er gaten bij hem. ;)

17. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Heb nu 3x Monreal, Reus, Pepe, Miccoli, Suarez en een Mertens. (allemaal IF)
    Hopen dat ze allemaal gaan stijgen! Voor de eerste keer dat ik zo handel met IF's.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee hoor, dit ligt niet aan jou. Ik lees het vaker hier en met die mensen ben ik het volkomen eens. De gameplay van Ultimate Team dit jaar is verschrikkelijk nep, arcade-achtig en te vaak scripted. De game-speed, wéér de verpeste sliders en al de bugs en glitches zorgen ervoor dat er gewoon weinig momenten (tot nu toe) zijn geweest dat ik er echt van heb kunnen genieten. Ik speel Ultimate Team voornamelijk om het handelen, prijzen te pakken en daarmee een 'Ultiem Team' te maken voor mezelf. Maar de games zijn gewoon kut, IMO.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nu hopen dat er niet te snel een SIF van deze spelers komt. ;)

20. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat moreel en fitness let ik niet op heb 40 teamconditiekaartjes die pas ik na elke 4 potjes toe en zit (denk ik)ook niet tussen de oren speelt gwoon heel anders in 1x wat kun je eraandoen dan als het wel handicap is? Want 1st in divisie 1 22 punten en nu 7 en degradatie dat zit tog niet tussen de oren?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina