[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies dit.
    Gister speelde ik 1 wedstrijd 25 schoten op doel etc echt heerlijk.
    Wedstrijd daarna 5-0 verloren.
    Ik heb gister zo veel verloren door dat ea weer eens aan het naaien was.
    Daarom ga ik denk ik een pace team maken silver pro league.
    Maar welke formatie is handiger 4-3-2-1 of 3-5-2 ?
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Echt, waarom krijg ik altijd één zilvere shiny, één gouden shiny en één contract/formatie kaartje? Ik zie zoveel mensen met twee shiny gouden spelers in hun pakjes. En ik krijg dan steeds zulke matige..

    Mijne waren Zimmerman (matige RM zilver), Mariano (RB brazil, 1k) en een CDM > CM (1k).

    Watskeburt?
     
  3. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    In 30 pakjes is Ramires ook mijn beste speler hoor, hij zat nota bene in dat 5k pakje, die van 7,5k zaten 5 spelers in allemaal gold en niet shiny, de shiny's waren weer contracts en fitness etc.
     
  4. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Hummels en Pato in hetzelfde pakje :D
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  5. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg gewoon echt HELE rare doelpunten tegen, het team functioneert niet goed en bij mij gaat er niets in. Ik heb nu elke opstelling en elke league geprobeerd, dus daar zal het niet aan liggen. Ik vind het gewoon niet lekker spelen, op de drie wedstrijden win ik er wel twee.

    - Mijn keeper maakt echt zo veel fouten: bal tegen de paal en dan tegen de rug van de keeper, bal verkeerd uitschieten, rare bewegingen maken, verkeerd uitlopen door de computer en ga zo maar door.
    - Mijn verdedigers maken ook heel veel fouten: ze stoppen opeens met sprinten, ze gaan stil staan, ze springen niet mee met een kopduel, elke corner die ik tegen krijg gaat er in. de computer maakt ook veel fouten voor mij, als ik een andere man ben verdedigd de computer heel raar.
    - Mijn spitsen stoppen vaak met rennen NET als ik een lekker steek paasje kan geven, in fifa 12 bleven ze gewoon door rennen en dan kon ik zelf het juiste moment kiezen. Nu stoppen ze veel te vroeg met rennen voor buitenspel en dan is mijn kans verprutst.

    Al met al vind het gewoon niet chill spelen, aan FUT12 was ik erg verslaafd (dat vond ik super spelen) maar voor mij is erg geen lol meer aan als ik elke keer lullige frustrerende goals tegen krijg.

    P.S. Dit soort dingen dus http://www.youtube.com/watch?v=SZrUKrVYgBA (en dan nog vele malen erger)
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  6. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is weer zover. De tradepile blijft weer hangen_O_
     
  7. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik begrijp precies wat je bedoelt!

    Dat is ook de reden waarom ik gestopt ben. Het idee achter FUT is gewoon geweldig moet ik eerlijk toegeven alleen de gameplay is echt van het niveau bullshit. En dat is toch waar het uiteindelijk om moet draaien. Hier ook even 2 goals tegen van mij wat het weer bevestigt. (tegengoals)

    1: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/139067807
    2: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/139067665

    Speel nu carriere met Liverpool en daar vermaak ik me gewoon weer mee. Het was zoveel frustratie en gewoon niet eerlijk hoe de potjes in FUT gingen. Allemaal van die kleine kut kinderen die zo verdedigend spelen dat je er niet doorheen komt en dan een of andere 75 gold player met 90 pace is stukken beter dan bijvoorbeeld een Samuel en dergelijke.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die tweede is zo typisch :lol:. Ze doen bij FIFA13 net alsof iedere verdediger een debiel is die niet kan voetballen.
     
  9. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha die filmpjes van jou typeren elke wedstrijd van mij! Goed om te zien dat ik niet de enige ben, denk dat sowieso dit jaar veel minder mensen FUT spelen.
     
  10. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    heb twee "hangende" auctions en had toch net een live chat open staan:

     
  11. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel opmerkelijk, vorige week kreeg ik Modric in het pre-order pakje en vandaag 4-1-2-1-2 Suarez. Dus ik heb meer gehaald uit die pakjes met maar 1 shiny dan de pakjes met 3 -.-

    [​IMG]
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Lucky bastard :mad:.
     
  13. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja en ik doe er niet eens wat mee. Behalve verkopen dan
     
  14. Typhoon20

    Typhoon20 Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die wat goedkope coins verkoopt ? Ik heb geen zin om weer een kapitaal op te bouwen ga liever rond de 100-200 k kopen en dan een team bouwen en spelen. Ik heb momenteel zero en die 59th minute truuk werkt ook niet meer zo te zien en manueel om op die pagina te komen via PC is letterlijk onmogelijk (duurt wel bijna 10 uur...gewoon niet te doen). Via da xbox duurt dit ook zeker een paar uurtjes en als die dan hangt mag je opnieuw beginnen. Via marktplaats wil ik niet aan beginnen (te duur en onbetrouwbaar).
     
  15. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    FF iemand een prive bericht sturen. Mag niet over gepraat worden.:x
     
  16. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben helemaal leeg gekocht helaas )=
     
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb m'n hele team weer verkocht/wil verkopen (wat atm niet kan).
    Opeens 3 verlies op rij liep voor geen meter was er he-le-maal klaar mee.. ga nu voor een (voornamelijk) BPL team in 4-1-2-1-2. Serie A 4-3-3 was minder succes dan gehoopt. Met 4-3-3 mis je echt een aansluitende middenvelder en 2e spits voorin het midden om te combineren.

    Wat ik ook zwaar irritant vond was dat Abate bij elke aanval helemaal mee op kwam waardoor keer op keer eruit gecounterd werd. Ook zijn zo'n beetje de helft van m'n tegengoals corners. Kom er maar niet achter hoe je die in deze fifa goed kan defenden, iemand tips?

    Lijkt wel alsof de corners veel sneller zijn. Je kan niet ff beslissen om de keeper uit te laten komen, bij Fifa 12 liet ik 'm standaard met Y uitkomen en kon ik nog vrij snel beslissen om Y los te laten zodat hij weer in positie ging in de goal.. dat is nu enorm lastig.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hier mag niet over gepraat worden, dus je moet dit via PM (of andere manier) regelen met mensen. Ik kan je wel vast zeggen: als je MarktPlaats al duur vindt, ga je weinig verkopers vinden ;).
     
  19. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bij mij zit de trade vast helaas.
    10 dingen verkocht en allemaal vast op de lijst
     
  20. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Is pas de 6/7e keer dat dit gebeurt :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina