Ik krijg gewoon echt HELE rare doelpunten tegen, het team functioneert niet goed en bij mij gaat er niets in. Ik heb nu elke opstelling en elke league geprobeerd, dus daar zal het niet aan liggen. Ik vind het gewoon niet lekker spelen, op de drie wedstrijden win ik er wel twee.
- Mijn keeper maakt echt zo veel fouten: bal tegen de paal en dan tegen de rug van de keeper, bal verkeerd uitschieten, rare bewegingen maken, verkeerd uitlopen door de computer en ga zo maar door.
- Mijn verdedigers maken ook heel veel fouten: ze stoppen opeens met sprinten, ze gaan stil staan, ze springen niet mee met een kopduel, elke corner die ik tegen krijg gaat er in. de computer maakt ook veel fouten voor mij, als ik een andere man ben verdedigd de computer heel raar.
- Mijn spitsen stoppen vaak met rennen NET als ik een lekker steek paasje kan geven, in fifa 12 bleven ze gewoon door rennen en dan kon ik zelf het juiste moment kiezen. Nu stoppen ze veel te vroeg met rennen voor buitenspel en dan is mijn kans verprutst.
Al met al vind het gewoon niet chill spelen, aan FUT12 was ik erg verslaafd (dat vond ik super spelen) maar voor mij is erg geen lol meer aan als ik elke keer lullige frustrerende goals tegen krijg.
P.S. Dit soort dingen dus
http://www.youtube.com/watch?v=SZrUKrVYgBA (en dan nog vele malen erger)
Klik om te vergroten...