1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ramos is nu 128k.. Heb hem vandaag nog gekocht.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jezus, wat zijn de prijzen weer gestegen. Paar weken geleden keek ik een keer en was het 80k ofzo.

    Maar inderdaad, dan zou ik het ook zo houden. Zeker als Pikkie het goed doet.
     
  3. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja was zelfde met die ronaldo die ik kocht voor 1019k en gisteren verkocht voor 1375k!:+
     
  4. Gangstajordi

    Gangstajordi Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb benzema, fabregas en song nog als subs dus die zet ik er ook vaak in, vind song lekker spelen hoor.

    Ja middenveld loopt wel goed, maar ik rouleer vaak met Modric, Fabregas en Song met Xavi, Xabi en Ozil dus. Valdes keept erg goed hoor.
     
  5. reda074

    reda074 Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
  6. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
  7. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Op dit moment hebben alle 4 je verdedigers High attacking work rate. Ik zou je aanraden om voor Djourou te gaan heb hem altijd gehad als ik een BPL team maakte en ben er zeer tevreden over. Hij is snel sterk en enorm lang (192). En heeft in mijn ogen de perfecte workrates namelijk LOW HIGH. Zo kan vermaelen dus af en toe mee naar voren schuiven en blijft Djourou achterin.
     
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    :lol: mooie woordgrap gecombineerd met je naam en plaatje.

    Ik zou centraal inieder geval Luiz er neerzetten samen met iemand die een high defensive workrate heeft (djourou, koscielny). Deze verdediging is te aanvallend namelijk. Rb zou je evt Sagna kunnen doen ipv Richards (sagna heeft ook high defensive workrate).
     
  9. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb tijdens potjes heel vaak last dat voorzetten vanaf de zijkant niet bij eerste of 2e paal komen maar vaak nog naar die man daarachter. Heeft dit met cpu hulp te maken ? vindt het vrij irritant iemand zelfde ervaring of weet waar dit aan ligt ?
     
  10. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan druk je te hard op X. Één keer X is over het algemeen een voorzet richting de tweede paal. Voor een voorzet naar de eerste paal kan je twee keer op x klikken. Als je doorrent tot de achterlijn, in de buurt van het goal, kan je op 3 keer X drukken om 'm hard voor het goal te schieten zodat iemand anders 'm erin kan lopen (niet per se iemand van jouw team :+)
     
  11. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke bedankt ik druk idd meestal maar 1x zal er is op letten en idd al heel wat lekkere doelpuntjes gemaakt met 3x X en dat verdediger hem er dan inloopt :p
     
  12. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je op X en LB drukt geef je ook een ander soort voorzet. Zelf heb ik vaak weinig succes met voorzetten door de lucht. Een voorzet hard over de grond bij een counter is vaak wel effectief.
     
  13. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké dankjewel djourou zet ik er dan in.

    had juist voor richards gekozen omdat die betere stats had (ultimate database)maar sagna blijft dus beter op zijn plek?
    zo ja verander ik dat meteen natuurlijk.
    ik verander idd vertonghen voor djourou en david luiz voor vermealen.

    maar zou mijn middenveld dan niet te verdedigend worden?
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik speel altijd 5-3-2 met ultra defensive en counter. Snelle spitsen voorin en gaaaaan met die motherfucking banaan.
     
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Zeker met Pato en Hulk voorin, Stakker!
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    En het is weer haphaphap op het fokforum.

    :D
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die tacktiek gebruik ik ook vaak. Werkt enorm goed :thumbs: win elk potje zo :)
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik raad iedereen serieus Walcott IF aan. Die is zo snel voorin. Mijn favoriete speler. Heeft geen geweldig schot of pass. Maar is ook niet nodig. Gewoon z'n snelheid is baas. Echt baas.
     
  19. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Als je niet goed in fifa bent is walcott if wel een optie ja.. Net zoals het spelen met 5221, 5212 en 352. Echte bazen spelen 433 met Klose IF.
     
  20. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Hoeveel procent gaat er nou eigenlijk af als je iets verkoopt ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina