Op links vind ik Pereira van Inter goed, De Ceglie heb ik nog niet geprobeerd. Hamsik (S)IF is echt goed, kan van alles wat. De Rossi kan je proberen op het middenveld voor een meer verdedigende speler, eventueel. Inler SIF vond ik niet zo goed: hij is trager dan zijn kaartje zegt, Pirlo bijvoorbeeld is sneller.. Zijn passing en shooting zijn echt goed en defending gewoon goed
Op rechts is Konko IF de beste RB uit de Serie A vind ik. Milito IF is goed: shooting is echt goed, heading ook, curve en dribbling ook (je kan met hem dribbelen en finesse shots doen). Cavani (IF of NIF) lijkt zeer goed op Milito: geef Cavani full morale en hij heeft 95 finishing als NIF. Heading, afstandsschoten en shot power is beter als Milito.
Het enige verschil tussen Milito en Cavani is de dribbling, de curve en de workrates. Cavani zal iets dieper spelen maar met een snelle spits erbij vind ik dat juist een pluspunt, hij kan extra druk zetten in het midden en toch plots uit niks opduiken!
Als je veel finesse shots doet, ga voor Milito. Cavani's dribbling ziet er gewoontjes uit, maar zijn IF is echt goed in draaien en dribbelen vind ik! Cavani IF is gewoon een beest
(long shots gaan ook beter met hem door long shot taker trait).
Di Natale vind ik ook een zeer goede van voor: zijn finesse shots zijn zo goed! Alles vliegt erin met een hoge curve! Met high morale is hij ongeveer even goed als zijn IF btw.
Als je coins over hebt, moet je eens Totti IF proberen op de CF. Ik vind die niet mis: bijna alles van attacker en creator ratings is 85+ en het meeste gewoon 90+ of zelfs 99. Zijn pace is niet zo slecht: dribbel rond je tegenstander en zijn pace is hoger dan 38. Op de LM in een 4-1-2-1-2 is hij goed.
Klik om te vergroten...