1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik kreeg gisteren David Silva in een pakje, altijd mooi meegenomen!!
     
  2. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Anton Ferdinand (zilver) in me pakje, direct duurste speler ooit.. 7,5k
     
  3. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kreeg Danny en een squad moreel.
    Denk dat ik vanavond voor 20k brons ga openmaken in de hoop op die dure neger. :)
     
  4. Patchman

    Patchman Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb me speciaal geregistreerd omdat ik hier wel wat leuke dingen las. Heb namelijk een probleem met FUT13 online en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Soms (te vaak) lijkt het alsof ik totaal geen controle heb over mijn spelers. Tevens lijkt het op die momenten wel alssof mijn spelers traag reagereg. Enkele voorbeelden: 1)Ballen die niet gespeeld worden naar de speler van wie ik wil dat ie de bal krijg. 2)Als de tegenstander in de aanval is weigert de AI vaak om mij de speler te geven die ik wil op dat moment :cool:Als ik de bal uitwerp heb ik vliegensvlug sde apitsen van de tegenpartij op m'n huid (die lijken wel 2 keer zo snel te reageren als mijn spelers) 4)Als ik soms een knop indruk lijkt het alsof m'n spelers niet reageren, en als ik dan (inmiddels geirriteerd) de knoppen iets langer indruk schieten ballen bijkans het stadion uit...Weet iemand waar het allemaal aan ligt? Het ligt i.i.g niet aan mijn internetverbinding, die is namelijk in orde.
    Het is ook copmpleet random, de ene keer reageren ze heel goed en de andere keren weer dramatisch.
    Heb inmiddels al van alles geprobeerd, zelfs de knoppen van mijn joystick heb ik allemaal al eens op manual/semi gezet i.pv het standaard assisted...maar dan nog wordt een pass niet correct verstuurd naar 1 van mijn spelers.....heel vermoeiend.
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Fijn, schijnbaar heeft iemand mijn methode over genomen, alleen tegen een hogere prijs. Na dit weekend er even lekker tussenuit geweest te zijn, zet ik al mijn spelertjes weer keurig te koop (60+) en binnen een minuut zijn de eerste 30-40 verkocht. Ik hanteer een minimale winstmarge van zo'n 5k, dus tel uit uw winst. Ik ben een tevreden mens :).
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Price fix?
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja. En inmiddels zijn zo'n 60 van de 80 van mijn spelers verkocht (ondertussen nog allemaal even +1k-2k extra gedaan). Kortom, ruim 300k winst in 2 uurtjes.

    Wel betekend dit dat ik vandaag nauwelijks spelers in kan kopen, want diegene koopt alle spelers al op die minstens 5k boven mijn max inkoopprijs zitten. Dan maar even lekker een filmpje kijken :).
     
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Dit noemen ze ook wel handicap
     
  9. Patchman

    Patchman Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer had een beetje normale reactie verwacht, zie hier toch vaak goede discussies staan. Vandaag weer een pot, kom op 2-1...die kerel pauzeert 3x en nadien deed geen speler nog zijn taak uitvoeren.
     
  10. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat voor reactie dan? Je hebt een klaagverhaal waar niemand iets mee kan.. In fifa gebeuren wel eens rare dingen, sommige mensen noemen het ook wel handicap. Wat voor team heb je als ik vragen mag, daar kan ik meer mee namelijk.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  11. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    edit
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  12. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    nice:thumbs:
     
  13. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Edit
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  14. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn lekkere bedragen zeg!
    ik maak met mijn spelertje slechts 1.000 winst
     
  15. Patchman

    Patchman Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Robin, excuses ik begreep je verkeerd. Ik heb een elftal met Argentijnen. Waarvan er 4 zilver zijn. Basisopstelling is als volgt: Romero (G) -Sosa (Z) Samuel (G) Campagnaro (G) Rodrigues (Z); Iturbe (Z) Zanetti (G) Moralez (Z) Rivas (Z); Milito (G) Tevez (G)... Ik speel 4-1-2-1-2. Waar ik vaak tegen aanloop is dat spelers vaak trager reageren dan die van de tegenstander. Ook merk ik dat als ik pass, de bal niet altijd aankomt bij de speler die ik wil aanspelen. Sterker nog, de AI geeft me een hele andere speler. Dat soort zaken gaan enorm frustreren.
     
  16. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke spelers price fix je ?
    Normale of if's ?
     
  17. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je tegenstander veel sneller is komt voor namelijk door de pace van je spelers denk ik als de pace (snelheid) van je tegen stander hoger is dan die van jou ben je al snel de zwakste van de 2.
    het draaid online voornamelijk om pace helaas.
     
  18. Patchman

    Patchman Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Samson, Thanks voor je reactie. Maar ik ben gaan zoeken en het is idd handicap/momentum. Robin had gelijk. Echter heb ik geen idee hoe ik ervanaf kom. Voorbeeld is Zarate die eruit wordt gelopen door David Luiz. Zeer vermoeiend. Iemand een idee hoe ik hiervan afkom?
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Goedkope (10k) normale spelers die gewoon heel erg populair en goed zijn.

    Inmiddels zijn ze allemaal verkocht en heb ik nu ruim 1 miljoen coins en nog een leuk team van 500k~.

    Nu lekker spelen en dan de coins in de verkoop :).
     
  20. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat werkt echt goed ?
    Of is het echt geluk hebben ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina