1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt het dat er een CAP op het betten zit (webapp) ik had net een paar x op torres geboden maar na een paar keer bieden kon ik niet meer betten op hem? en ging hij voor 23,750 weg. Die timebalk liep wel verder van 10 naar 0

2. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alle mertens zijn ineens van de markt. Zie ik er eentje opkomen voor 22000, erop gezet voor 40.000 en binnen 2 seconde verkocht. :)

3. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel gemerkt dat wanneer je meerdere squads hebt en je speelt met ze om de beurt het allemaal beter gaat. Heb zo waar 5x op rij gewonnen.

Tevens heb ik een nieuw pareltje ontdekt. Defoe\o/. Goed schot, snel en kan ook nog redelijk koppen. Dit is een goedkope oplossing voor mensen die balo of torres niet kunnen betalen

4. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een probleem. Ik speelde zonet een potje in divisie 1 offline en toen op het einde verloor ik de verbinding met de EA server en liep alles vast waardoor ik me xbox moest uitdrukken. Sinds dit lukt het niet meer om verder te gaan met deze modus (Hij loopt telkens vast). De andere speltypes kan ik nog wel spelen.. Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Laatst bewerkt: 6 dec 2012
  5. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net ook een mertens gekocht voor 21k en verkocht voor 35k, toch mooi meegenomen! Zeker in een 4-3-3 formatie..

6. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Heb net een LF mertens IF opgepikt in 4-3-2-1 voor 17.750 Kan ik die nou ook rond 35.000 gaan aanbieden? Of eerst een LW van maken in 4-3-3 opstelling ofzo?
    Edit zie net dat 4-3-3 formatie kaartje erg duur is.. naja dan maar voor rond 25k aanbieden

Edit2 and it's gone...:)

Laatst bewerkt: 6 dec 2012
  7. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben meer mensen dat ze geen Daily Gift krijgen? Of heb ik iets gemist hier op t forum? hihi

8. markdragie

markdragie Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ja de daily gifts zijn over helaas. Al heb ik er niet veel bijzonders in gehad al die tijd.

9. markdragie

markdragie Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    heb ik ook wel eens. moet je snel even naar een andere menu bijv. trade pile gaan en daarna weer naar je watchlist.

10. tim15

tim15 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    voor de fun van de game probeer ik af en toe van team te wisselen nu probeerde ik een combi team van engels en Italiaans te maken(geen ervaring met deze setup).

http://www.futhead.com/fifa/squads/1977152/#

ben benieuwd wat jullie ervan vinden, snap alleen niet waarom mijn linker kant geen chemistry 9 heeft terwijl ze toch met elkaar linken uit zelfde competitie.
    ik hoor graag gr.

11. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Omdat er alleen zelfde competitie geen link geeft, maar eerder neutraal is. Die kunnen dus geen negatieve lijntjes hebben. Vervang Boateng door een Nocerino, Marchisio of Montolivio en je hebt 9 chem.

12. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig met dit team
    Mertens If - Bony IF - Narsingh
    Eriksen IF - ??? - Strootman if
    V.aanholt-kalas-heitinga-vd Wiel
    --------------Chech

Iemand een goede suggestie voor de midmid positie?

13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Chech krijgt zo niet full chem. Ik zou gewoon Mihaylov nemen.

Theo Janssen in het midden. :)

14. markdragie

markdragie Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad Janssen in het midden of Fer die vind ik ook wel goed maar zijn wel 2 verschillende types natuurlijk. Hangt ook van je eigen voorkeur en speelstyle af.

15. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    czech krijgt wel full chem met Heitinga en Kalas. Denk dat ik inderdaad Fer ga proberen, heeft echt beesten stats!

16. tim15

tim15 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ervaar het zelfde probleem telkens als ik met mijn wissels offline divisie 1 wil spelen loopt mijn xbox vast

17. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Chech wel 9 chem (Kalas Land, Heitinga Competitie), Mihaylov daarintegen....

Fer is inderdaad een aanwinst op het middenveld. Loopvermogen, verdedigend sterk en duikt ook vaak in de aanval op. Ik heb hem zelf ook gehad als mid-mid in een 4-3-3 en daar was ie uitstekend. Als je toch meer passing wilt, zou ik Stroot IF in het midden zetten en dan Seedorf (nog steeds baas!!!) op rechts zetten.

18. meneerjan

meneerjan Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een idee om de cache van je xbox te legen? Als dat niet werkt kun je het spel(mits geïnstalleerd) en evt update verwijderen en opnieuw installeren/downloaden.

19. tim15

tim15 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb spel verwijderd en daarna cache van me xbox ook verwijderd maar blijft nog steeds vastlopen bij offline season. Hoop dat er snel fix komt

20. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of je ga online spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina