1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hoor het graag als je meer weet. Ik zou clichy en Nasri doen. Verder is kolarov ook wel een beest, maar niet zo snel alleen. Heeft wel een ziek afstandschot.

2. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Kan ik eigenlijk voor de wedstrijd mijn aanvoerder en dergelijke kiezen?
    Ik vind het heel vervelend als ik mijn cornernemer zelf moet kiezen bij elke corner!

3. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Nee daar wacht ik ook al 4 jaar op. Geen nummers aanpassen, geen aanvoerder, geen vrije trap nemers... het is drama. Ik irriteer me mateloos aan die nummer 2 van de keeper.

4. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen weet toch dat je niet op een bid knop moet spammen ?
    Ea heeft zelfs nog 3 seconden wachttijd er op gezet.
    Het is dan toch gewoon dom van je als het je dan nog overkomt.
    En dan kan je wel zeggen ja ik stop bla bla bla.
    Maar dat je volspamde was echt je eigen schuld.
    Op elk spel word gehackt en geglitch.

Net zoals als je een tijdje terug tegen een guest ging spelen online op de xbox.
    Dan is de kans gewoom groot dat het iemand was die ging ragequiten waardoor hij won.

En als ze zoveel te zeiken hebben gaan ze toch H2H spelen of kopen ze Pes.

5. Chriske1

Chriske1 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een heel goed afstandsschot, maar een LB komt niet vaak in de goeie positie om een afstandsschot te doen. Kolarov heeft ook een dikke standing tackle, een goeie verdediger. Ik ga ze alletwee eens testen denk ik. Ik ben ook meer fan van de middelmaat en niet van de toppers, die in het spel goed zijn en onderschat worden :) Je verwacht ook minder van hen, dus je bent er geduldiger mee

In deze link (http://fifaaddiction.com/tutorials/fifa-custom-formations/), staat er in het begin dit:

"Please note in FIFA 13 Ultimate team forgets saved formations. Still trying to find out if this is intentional from EA or an issue which needs resolving. They save ok in h2h."

Niemand weet het dus :p Ik gok op een foutje van EA, waarom zouden ze er opeens de custom tactics en workrates eruit gooien? :p

Laatst bewerkt: 8 dec 2012
  6. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Thx, ik weet het volgende nu:

1: ga naar speel een vriend en start wedstrijd
    2: stel custom formation (oa workrates) in en save
    3: elke keer als je een thuiswedstrijd speelt kun je in het menu de opgeslagen formatie terugvinden
    4: als je fut opnieuw opstart zal je weer moeten beginnen met stap 1 aangezien hij het niet volledig opslaat.

7. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Iemand die coins wilt overnemen, heb 700k in de aanbieding. Pm mij

Oja en ps voor de noobs

Voor niks gaat de zon op

Ben trouwens op marktplaats opgelicht voor 1000 coins, het moet niet gekker worden :lol:

8. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand een grappig silver teampje waar ik af en toe mee kan kloten in silver toernooien? Liever niet al te duur. Ben nog aan het sparen voor m'n BPL team. Maakt in principe niet uit welke competitie. Bij voorkeur een team waar ik ook een beetje mee kan skillen.

9. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ene Max van der Laan met als clubnaam Toulouse fc is een oplichter, doe geen zaken met hem.

10. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Lekker teampje, als je Kouyate vervangt door Nuytinck ook goed betaalbaar. Vargas 4*, Quincy en Fetfatzidis 5*.

Zelf ook een vraag. Wie zouden jullie CF zetten in een 4-4-1-1 achter Balotelli?
    Cassano, Totti, Miccoli of El Shaarawy?

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Cassano en Totti zijn te houterig. Miccoli is een baas en veel all-rounder, maar El Shaarawy voelt gewoon heerlijk aan de bal. Heerlijke, soepele dribbelaar.

12. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Die nummer zijn inderdaad wel een beetje irritant, maar de aanvoerder, vrije trap- en corner nemers kun je aanpassen. Voordat je een wedstrijd begint, team management, player roles en leef je uit. Maar die keeper inderdaad waarom altijd nummer 2? Waarom lopen de nummers altijd van 2 tmt 12?

14. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Thanks man. Geld voor Kouyate heb ik momenteel niet inderdaad. Heb hem bijna in elkaar gezet. Morgen even proberen :). Kan ik dit team eventueel ook nog uitbreiden met nog betere silverspelers in de toekomst?

15. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Het is toch te gek voor woorden dat je dat dan iedere wedstrijd opnieuw moet gaan doen.. slaat helemaal nergens op.

16. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoef dat niet te doen hoor. Gewoon voor de wedstrijd en bij mij blijft het zo. Ja je moet niet wisselen in je team (gewoon 2 teams en daar tussen wisselen), dan is het wel weer weg. Ja, het is niet ideaal, net zoals dat je geen custom tactics kan spelen enz, enz.

Wel een echt minpunt, zeker in zo'n populaire modus waar ze ook nog lekker aan verdienen.

17. samson

samson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die intresse hebben
    er is nog een kleine 10 uurtjes Happy hour

18. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet meer inloggen op de webapp.. Hebben meer mensen hier last van?

19. samson

samson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op het moment gewoon op de web app

20. Chriske1

Chriske1 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde hier, ik kan erop.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.