1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. markdragie

markdragie Active Member

Leuk Bevonden:
    5

Tis maar net wat er in zo'n pakje zit natuurlijk, je moet een beetje geluk hebben. TOTY spelers zijn volgens mij nog wel een stukje duurder dan een normale IF. Ze zijn ook beter.

2. samson

samson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben momenteel echt aan het sparen voor 1 zo'n speler voor 1 van me teams zit momenteel op de 50.000 maar daar ga ik het dus niet mee reden als ik het zo lees.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ga eens naar het hoofdmenu de training area in, dan kun je penalties oefenen. Met (ik dacht) de BACK knop kun je instellen dat je ziet waar je bal zal landen door middel van een blauwe cirkel. :)

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    [yt]e94kV2hJ8wM[/yt]

KSI _O_

5. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Zal ik Defoe vervangen door Suarez?

6. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Welk team en formatie speel je?

7. brambino12

Leuk Bevonden:
    3
    Cech
    Richards-Mbia-Spurs fransman-Clichy
    Valencia-Tiote-Yaya-Gervinho
    Gerrard
    Defoe

4-4-1-1 dus

8. Chriske1

Chriske1 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stel: je hebt een volledig BPL team en je zet speelt een spelletje. Je wisselt een BPL speler voor een Serie A speler, krijgt die Serie A speler dan de volle 9 chem ? Dan kan ik Cavani laten vervangen door IF Milito.

9. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zou daar niet Suarez neerzetten, die is te traag voor deze formatie. Defoe is prima, Hernandez (IF) zou ook goede optie zijn.

10. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mijn team maar in woede bui verkocht :p

Niet normaal hoe erg je benadeeld wordt in dit speltype zodra je je team gaat versterken met IF's en speler met hoge ratings 85+.

Ga na de marktcrash nog een keer ronaldo of messi proberen, als ik dan nog steeds rare dingen meemaak ga ik weer over naar een 20k teampje en verkoop ik mijn coins maar..

11. samson

samson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind mijn ajax team eigenlijk ook lekkerder spelen dan mijn liga bbva.
    Maar dacht dat het aan mij lag

12. brambino12

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou dan een team met ronaldo maken en dan wat goedkopere, lage rating spelers zoals vela, enorm fijn!

13. haggis

haggis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het zelfde.
    Heb nu een bronze team, speelt geweldig.
    Je merkt meteen het verschil.

14. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    De conclusie is dus dat het toch wat tegen viel? :+

IF's zijn idd erg bruikbare spelers, en natuurlijk vervelend om tegen te spelen. Veel mensen vinden ze te duur omdat ze op het kaartje overall en qua skills maar één of enkele puntjes hoger zijn. Als je in game naar de uitgebreide stats kijkt zijn ze vaak wel flink verbeterd tegenover de normale versie. Mijn inziens altijd een goede investering.

Ik ben nu ook mijn Bundesliga team aan het verkopen. Heb nu al 422.000 muntjes. M'n handen gaan al kriebelen om leuke dingen te kopen. Maar ik moet nog even wachten totdat de prijzen verder gezakt zijn. Ze zijn trouwens al aardig gezakt. Het is namelijk lastig om spelers tegen de aankoopprijs - of net iets daarboven - te verkopen.

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik speel met een team waarin de workrates heel gebalanceerd zijn. Teams met veel IF's zijn dat over het algemeen niet, dat kan aanvoelen als een handicap. Gisteren speelde ik tegen iemand die met Sergio Ramos, Xavi, Fabregas, Faclao, Ozil, Jordi Alba, Xabi Alonso, David Silva speelde. Maar hij had geen schijn van kans. Zijn spelers stonden heel veel uit positie en die van mij niet, waardoor ik totaal domineerde op het middenveld. Won vrij gemakkelijk.

16. markdragie

markdragie Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Met wat voor team speel je nu dan?

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Heel simpel team, met alleen Torres en Cazorla als uitblinkers. :)

4-1-2-1-2

Howard
    Kelly - Jagielka/Skrtel - Koscielny - A. Santos
    Barry/Mikel
    Pennant - Etherington
    Cazorla
    Torres - Carrol

Kost niks, speelt heerlijk. :)

18. markdragie

markdragie Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zou het haast ook eens gaan proberen. Speel jij meer op de counter of op balbezit?

19. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik speel altijd op balbezit. Pas als ik 3-0 of meer voor sta zak ik meer in om ruimte te maken voor mijn aanvallers. Over het algemeen werkt de 4-1-2-1-2 opstelling prima, maar tegen Brazilian 3-5-2 pace squads kan je het lastiger krijgen. Althans, ik heb tegen die teams in die opstelling meer moeite om er doorheen te komen. Bovendien ben je kwetsbaar in de counter. Wat ik dan vaak doe, als ik er niet doorheen kom, is switchen naar 4-3-3 omdat je dan meer druk op de 3 cv's van de tegenstander kan uitoefenen. Torres in het midden, Pennant en Etherington op de flanken, Carrol eruit voor Mikel, zodat ik Mikel, Barry en Cazorla op het middenveld heb staan. :)

Laatst bewerkt: 21 dec 2012
  20. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Wat doet het voor de chemistry als je tijdens de match over gaat naar een andere opstelling? Merk je verschil?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina