1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    lloris is beter dan cech maar ik zou cech en een goede verdediger erbij halen in jou geval dan koscielny IF. Ik weet niet hoeveel je te besteden he?
     
  2. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Tim Howard _O_ Al die dure keepers zijn nergens voor nodig :+

    _O_

    Overigens, hoe veel kosten CAM>CM kaartjes ongeveer?
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2012
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb nu 80.000 te besteden.
     
  4. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    koscielny IF halen en dan hoef je nog maar 10k voor cech en dan heb je goede keeper en een van de beste cv van de engelse competitie.
     
  5. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb lloris, en hij is een beest hoor!
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Klinkt goed, dan spaar ik daarna wel door voor Lloris!
     
  7. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Marchetti IF is toch niet zo veel geupdated tegenover zijn NIF? Het belangrijkste is +3 positioning en daarvoor 50K betalen vind ik er wat over :p Of is hij ingame toch zo goed dat hij die 50K extra waard is?
     
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    @chriske ja, kijk naar zijn ingame stats op www.futhead.com . Hii schijnt op sommige gebieden sterk verbeterd te zijn.

    Iemand die hier een 433 balbezit teampje weet met veel snelheid achterin en op de flanken? Op middenveld wil ik vooral twee defensieve spelers met een goede balcontrole en een aanvallend ingestelde middenvelder. Budget 360k.
     
  9. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf geen nooit veel geld uit aan keepers. Speel je xbox voeg me dan ff toe dan kunnen we potje doen.

    Ave MeaSTRo
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel op de PS3...
     
  11. lennard-1994

    lennard-1994 Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee voor een sterk team met veel if spelers, maar niet zon standaard bpl of liga bbv team. Budget is 1.5mil. Ik zelf kom telkens op ongeveer het zelfde team uit maar zal wel eens iets totaal anders willen.
     
  12. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit iets?

    http://www.futhead.com/fifa/squads/2954871/#squad-player
     
  13. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak nu deze ploeg: http://www.futhead.com/fifa/squads/2887545/#squad-player

    Ik wacht tot de crash volende week om Chiellini te kopen. Als ik de match start gooi ik Zarate eruit en komt Cazorla SIF erin. Sneijder mag er ook uit en Taarabt IF kan erin en je hebt twee super wide CAM's, met 5 star weak foot en beiden long shot taker trait. Ook alletwee in de 80 - 90 long shots, shot power, finishing, curve en pace.

    Dan heb je nog 1 wissel over: om Milito IF te wisselen voor Matri IF of Hamsik IF (of een CAM die moe is, iedereen kan op CF spelen hier) eruit voor Totti IF (of om geblesseerden te wisselen). Tijdens de match roteer ik met mijn CAMs en CF: zo kan ik kijken wie het best speelt op CF en wie op CAM.

    Hopelijk kan je volgen, maar de wide CAMs zijn tweebenig, kunnen dikke longshots nemen, CF kan passen en afmaken, Milito finisht alles en kan koppen. CDM's alletwee 90 longshots en power, kunnen tackelen en hebben een aardige pace voor CDM te zijn.

    CB is een mengeling snelheid - intercepties.

    Leuk team, niet zo heel duur, vol IF's, kost je wel 1 - 2 wissels bij de start van het spel.
     
  14. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    een 6,5. Niet iedereen 9 chemistry. Ik zou inler eruit halen en bv marchisio IF of montolivo IF en als je wat meer geld heb hernanes IF op die plaats zetten.
     
  15. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen in futhead die ik toonde had 9 chemistry en als spelers invallen hebben die automatisch 9 chemistry, dus Cazorla en Taarabt passen dan mooi in de ploeg, net als Totti. Ik dacht dat als de basisploeg waar je mee start overal 9 chem heeft, de invallers ook 9 chem hebben of ben ik mis?

    Montolivo IF heeft superpassing en long shots, maar ik denk dat die te zwak gaat zijn. Velen raden Inler IF aan, maar je doet me nu wel twijfelen tussen Inler IF, Montolivo IF en Marchisio IF :p Hernanes IF is idd te duur.

    Marchisio IF heeft high/high workrates en Guarin heeft al high/med. Zal dit niet te nadelig worden en zullen de CDM's niet alle twee naar voor gaan dan, in plaats van dat iemand achter blijft?
    En Montolivo is aanvallender dan Inler, het grote verschil zit in de curve, reactions en passing. Inler IF is sterker, kan beter onderscheppen en heeft veel betere standing tackles.

    Wie van de drie zou jij kiezen, afgaande op mijn team in futhead?

    Ik hoor graag feedback, zo kan ik mijn team verbeteren!
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2012
  16. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen hamsik heeft 3 chemistry. Voor de rest kan je zelf bepalen welke spelers je wilt ik zou montolivo aanraden.
     
  17. lennard-1994

    lennard-1994 Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand van jullie hoelang de coins goed te verkopen zijn? Ik heb nu namelijk als ik alles verkoop iets van 1.4 mil en kan daar nu nog een goed bedrag voor krijgen! Als er iemand van jullie interesse heeft in coins en een goed bod hoor ik het ook graag!
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Teams met IF's?

    Ik zal er wat maken:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  19. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Foutje: ik had Hamsik CAM gezet ipv CF. Op CF heeft hij 9: iedereen komt uit Serie A. Bedankt voor je advies! :)
     
  20. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan :D. Voor wie ga je sparen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina