is een bug die er al vanaf het begin in zit, vaak helpt fut of je xbox ff opnieuw opstarten wel. Trouwens guest play komt weer terug met de nieuwe patch volgende week, weer met een maatje samen divisie 1 pakken
Ik ben in shock! Divisie 1 weer gewonnen, en er zat zomaar iets in het pakje! Touré 86 voor 25,500 verkocht. Heb nog nooit meer dan 1500 uit een pakje van divisies gehaald. Won daarna ook Ultimate 1 speler divisie, en zat callejón in (1400 ongeveer). Al met al zeer tevreden!
Ik had dat ook eens met Touré. Ik dacht eerst dat ik alleen Cavani had, maar bij duplicates stond toen ook 86 Touré. Lekker twee in één.
Haha dat is een BIG FAIL !! Nou ja, z'n visie en passes zijn beter dan Rooney en z'n schotkracht en longshots doen ook nauwelijks voor hem onder. Give him a try Iemand die kan zeggen hoe 451 speelt? Had dit team in gedachten. Lijkt me wel lekker met die 2 5* weak foot cammetjes. Of ik maak gewoon een 2e 352 team want dat speelt sowiezo lekker. Dan lijkt dit me wel wat
Ze lijken, als je er snel doorheen klikt, wel veel op elkaar dus ik kan het enigszins nog begrijpen.. Ook al maakt dat het niet minder frustrerend uiteraard..:{ Snap ook niet waarom je niet gewoon op naam kan zoeken..
Grrr! Spelers blijven weer op completing staan. Dacht dat EA dit nou ondertussen wel eens voorgoed had verholpen..
Wil graag torres en Benzema samen. Zo kan het en irriteerde me aan 4-1-2-1-2 dat het cametje te vaak op de rand zestien met zijn rug naar het goal staat terwijl ze daar niet voor gemaakt zijn. Heb ze liever wat naar achter me een steekpass en in 4-4-2 is dat zo terwijl je spits dan randje zestien staat en dat is ideaal!
Het is zo moeilijk als je het zelf maakt. Ga eens met een zilver team of een team vedettes (totti, henry, beckham etc) spelen zou ik zeggen
Divisie 1 is makkelijk ja, als je ultra-verdedigend speelt met als opstelling 3-5-2 of 5atb. Probeer het eens met een 433 of 4321, zelfs met perfecte workrates is dat lastig.
https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AkqT-LkXqQIFdHpvSDhqZjk3em1nRW9TdndmTFBZOGc&gid=26 Eerste upgrades in FUT, stuk minder als vorig jaar volgens mij.