iniesta, xavi zou ik nooit kopen voor die posities ramos is poep in 3-5-2 ken dit soort teams daar vallen altijd grote gaten zowel pirlo, iniesta en xavi zijn gewoon geen balafpakkers. ziet er op papier tof uit maar met dit team word je ingemaakt online. Er zit geen 1 interceptor tussen. Ga maar eens wat spelen online met dat team ben je zo klaar
Ben er nu ook 100% van overtuigd dat de handicap bestaat. Begon met 4,5* team en won 9/10 potjes met gemak. Nu is m.n team een stuk dikker en (hogere rating) en ik kom ook ineens vaak nauwelijks langs de verdedigers. Ik ga het zooitje maar weer verkopen en er een leuk/cheap 4,5* team van maken. Wereld van verschil! (voordeel in game) Heb 16k te vergeven (xbox) Eerst volgende die hier een speler post met naam/competitie/formatie enz voor 16k koop ik
Wut 16k weggeven . 4-1-2-1-2 Jonathan Soriano (silver ST) Austria Bundesliga Spanje RB Salzburg 16K Bin FC VDN (teamnaam)
Het ligt niet zozeer aan het aantal sterren, mijn team was ook 4,5 ster door bronzen wissels. Het ligt meer aan de ratings van je eerste 11.
Oke, ja zou ook goed kunnen! Tnx Heb 1 team die niet weg gaat en 270k maar ga >deze< ff tijdelijk maken om Benat uit te proberen. Zou ik toch geen handicap moeten krijgen lijkt mij.
Hij doet het nog ook, thanks gap . Die Benat UP heeft echt gruwelijke stats, ben benieuwd hoe hij speelt.
ik weet t niet hoor die handicap, eerst dacht ik t ook, maar ik gaf t eens een paar tientallen wedstrijden de kans met m'n hoge ratings team en veeg nu vaak zat gewoon teams van de mat, wat wel 100% zeker is is dat er momentum in zit, altijd ALTIJD goals in 45 en 90 min. Ook kopballen zijn fk random
Nu we toch over het slechte spelen hebben online ik speel veel met dit team online: http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#ftcD5IvJOR5:360 Maar de laatste tijd speelt hij niet meer erg lekker. Ik mag graag over tikken en passen maar heel veel bal verlies. Hoe kan dit? (mijn oranje selectie is een stuk minder maar die vind ik eigenlijk een stuk beter spelen.
Niet mee eens, speel met dit team en heb er na 20 wedstrijden nog niet mee verloren. http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#k7F1FbOPOSV:360 Pirlo is een prima balafpakker, daarbij vind ik de 3-5-2 opstelling totaal niet uitdagend en het geeft mij geen voldoening, helemaal niet omdat je bijna wel op de counter moet spelen.
3-5-2 counter?? lolll ik speel mensen weg op het middenveld omdat ik daar een extra man heb en met 2 cdm's heb ik eigenlijk een 5 mans verdediging. daar is niks counters aan.
je vergelijkt appels met peren de opmerking die ik maakte sloeg op pirlo/iniesta en xavi in een 3-5-2 opstelling als cdms in jouw opstelling kan pirlo prima ook door zijn low attack wr
high /high WR in 4-3-3 voor pedro is niet optimaal. zou voor high/med gaan bij alle LW en RW medium/medi als st vind ik ook niet relaxt vervang die higain maar eens door adrian dan zie je wat voro effect het heeft pedro voor muniain en sanchez voor di maria of navas
zou ipv fabregas en costa ozil en modric doen en in de spits benzema ipv soldado, heb beetje hetzelfde team. Benzema is stukken sneller. Ook jesus navas vind ik fijner speler dan sanchez. voor de rest exact hetzelfde team