http://www.futhead.com/fifa/squads/5707414/ Zou dit team beter spelen? Voor pedro IF kon ik niet echt een verbetering vinden.
oké xavi wou ik altijd al eens proberen maar als hij niet bevalt is hij snel weer weg. is er iemand die ervaring heeft met iniesta?
Ik heb een 4-1-2-1-2 BPL team gemaakt en heb voorin Aguero met van Persie als CAM, voor de 2e spits positie dacht ik eerst aan Rooney maar nu is mijn oog gevallen of Walcott IF. Iemand suggesties? Is Rooney snel ondanks zijn fysiek?
Walcott IF viel mij vies tegen.. kon heel slecht afronden met hem.. Als ik jou was zou ik voor Remy gaan van QPR.
TOTW 22 GK: Ben Foster, West Bromwich Albion - 78>80 LB: David Alaba, Bayern München - 77>80 CB: Bacary Sagna, Arsenal - 83>84 CB: Hugo Campagnaro, Napoli - 81>82 CB: Guillermo Burdisso, Boca Juniors - 69>72 CDM: Arturo Vidal, Juventus - 84>85 LM: Isco, Málaga CF - 79>80 CM: Renaud Cohade, AS Saint-Etienne - 75>77 LW: Dimitri Payet, LOSC Lille - 80>81 LW: Antonio Cassano, Inter - 85>86 ST: Michu, Swansea City - 75>80 SUBS: GK: Moisés Muñoz, América - 71>74 GK: Guillermo Ochoa, AC Ajaccio - 77>79 CB: Dave Winfield, Wycombe Wanderers - 59>64 CB: Maya Yoshida, Southampton - 69>72 LM: Mehmet Ekici, Werder Bremen - 74>74 ST: Marco Sansovini, Spezia - 71>74 ST: Heung-Min Son, Hamburger SV - 73>74 Sagna has switched from RB>CB Isco has switched from CAM>LM Cassano has switched from CF>LW Michu has switched from CAM>ST Ekici has switched from CAM>LM Heung-Min has switched from CF>ST Alaba and Michu have previously had IF releases. Sagna zal wel lekker prijzig worden! Ben persoonlijk blij met Cohade voor mijn net gemaakte pacewhorefunhybrid
Dit is mijn 4-1-2-1-2 BPL team: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#iLBBy8L8nI1jF:ps3 Ik ben redelijk tevreden maar heb nog 250.000 te besteden, suggesties? Denk er zelf over om Bale te vervangen voor een IF Bale.
Idd! Heb Yaya toure nu linie naar achter gehaald ipv Yanga! Op plek Yaya staat nu Sissoko IF! 12 uit 4 in online divisie 1 nu.
vond toure slimme zet. En met Maicon is verdedigend prima maar aanvallend natuurlijk ook zeer waardevol en bale ook. Slim team
Thx! Ja Maicon scoort nog aardig vaak ook, heeft een aardige poeier. Hoe gaat het met jouw spaans team? Geen handicap problemen?
Maicon is ook een interessante speler, is hij een 4-1-2-1-2 bruikbaar op de positie van RM? (of kan Lennon daar beter uit voeten?) En maakt het dan nog uit of ik de RB of RWB variant gebruik?
Weten jullie nog een goede BPL speler op LM positie in 3-5-2 naast Bale? Heb hazard en nani geprobeerd maar die lijken niet in staat om zowel verdedigend als aanvallend er te staan. Heb nu Young achter de hand maar is het toch ook niet helemaal.
@gaizka Rbw moet hij zijn, bij 2 of 3 sterke links heeft hij ook 9 chem dan dacht ik. @jenss Jose enrique IF?
Maar wat zijn volgens jullie dan de voordelen van Maicon op Rechtsmidden? Als je met 3 verdedigers speelt is dat natuurlijk een optie maar ik heb hem in mijn eigen team gewoon rechtsback staan, daar komt mijn inziens zijn fysiek veel beter tot zijn recht, een rechtsmidden positie heb ik niet want ik speel met mijn premier league team(dat ik al heel lang heb, hoewel ik het 2 keer heb verkocht in afwachting van prijsdalingen en om geld te gebruiken voor handel) 4-2-3-1, maar ik zou eerder een speler met een fijne dribbel en techniek verkiezen voor rechts op het middenveld, dan denk ik aan Valencia of Juan Mata IF.
Maicon heeft qua dribbelen 2 punten lager als Valencia! Verder is de passing van Maicon beter, zijn schot en is hij sterker. Zoveel scheelt het dus niet zoals jij zegt. Mata IF is te duur vind ik.