Ronaldo, Messi (91), Xavi, Iniesta, Pique, Ramos, Casillas, Di maria, Benzema, Suarez, Van Persie, Rooney, Agbonlahor, Benteke IF, Lukaku IF, Ronaldinho IF, Ramos TOTY, Alba SIF, Cazorla SIF
Aangezien ik de rest ook wat gun meld ik me aan voor casillas en iniesta (eventueel ronaldo en messi ) Voor mijn broertje, aangezien ik seasons toch een stuk leuker vind
Zozo, flink wat bij elkaar geraapt. Messi (91) lijkt me wel een tank net als Lukaku IF dit ongelooflijke stats heeft voor een silver. Of heb ik dat mis ?
Zal ik het via een raadsel ofzo doen de spelers weggeven ? Wie als 1e het antwoord weet mag dan een speler kiezen.
Wat is er leuk aan seasons met mensen die pace en cross abusen en achterin rondtikken als ze voor staan? Behalve dat je best veel coins kan verdienen. EDIT: sorry het was H2H
Hahahaha die ken ik wel ja Heeft m'n vader ooit bij me geflikt, er is geen antwoord op, de steller weet het zelf ook niet! Doe mij agbonlahor maar! Edit: Ik heb een speler gekocht, wou ik hem van mijn watch list naar de trade pile verplaatsen, kreeg ik een melding dat het vol is (onzin, was nog genoeg plek). Maar nu is hij niet in mn club, niet unassigned en niet in de trade pile. iemand een clue?