Kennelijk heb jij welliton nooit zien spelen want dat is echt wel een goeie, sterke spits. Overigens ben ik het wel met je eens dat het teveel om pace draait.
Zo gaat het helaas altijd bij Ultimate Team. Als je H2H speelt dan heb je hier minder last van, maar bij UT kom je zelden teams tegen zonder een Remy/Welliton. Ook als ik hier kijk naar de teams die gemaakt worden zie je constant dat soort spitsen terugkomen. Lekker LB Y's zweten Nog geen pagina terug zie je weer die Ibarbe, lachwekkend.
Ik heb twee nieuwe teams gemaakt waar ik afwisselend mee speel: http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#iwno5C6UU5d:360 http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#cKIpnIs5U5j:360 Ik zoek voor het Duitse team eigenlijk nog een andere speler voor muller. Iemand ervaring met bijv. ozil op die plaats? Voor mn italiaanse ploeg wil ik nog buffon en chiellini en misschien nog een andere i.p.v. marchisio. Iemand een Tip? bijv. balotelli CAM ofzo?
Balotelli is geen cam, hij is een echte spits, een goalgetter.. Je kan hem het beste op de plek van di natale zetten en dan di natale op cam zetten
Heb nu al 3 wedstrijden op rij dat ik bij Seasons een wedstrijd speel en na de wedstrijd een foutmelding krijg. Wordt dan meteen uit UT gegooigd en als ik UT weer opstart is het net alsof ik de wedstrijd niet gespeeld heb. Iemand ooit last van gehad?
Nou, ik kan eindelijk zeggen dat ik mijn perfecte team heb gevonden! Mijn god, wat speelt dit heerlijk: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#j2LhcAmbU5X:360
Ik vind het gewoon jammer dat spelers onder de 70 pace niet of nauwelijks worden gebruikt. EA heeft Totti gewoon verkracht met zijn IF kaarten
Ja idd, zijn If is Lm... Zo jammer. Op CF zetten met 7 chem heeft ook niet echt zin. Zijn NIF vind ik echt geweldig in een 3412, heb al een aantal wereldgoals gemaakt met hem! Totti loopt minstens 1 op 1 ook nu. Ook ongeslagen divisie 1 online gewonnen met dit team! Nu al een reeks van 15 ongeslagen wedstrijden met het team. Balotelli ipv Ibrabo is een stuk beter (balo is sterker en lijkt ook overpowered). Heb verder Pirlo ipv Pogba neergezet, Pirlo sluit echt verrassend goed aan bij aanvalllen, aantal rebounds daardoor al gescoord.
Iemand verbeteringen voor dit team: Diego alves Dede-thiago silva-santana Hulk-ronaldinho-marcos assuncao-robinho LUCAS Pato-welliton Middenveld is misschien wat traag maar goede passing!
Ik ga denk een team maken met hem als wissel en dan inbrengen op ST in 4-2-3-1. Gedachte erachter is dat hij dan voorin blijft en de CF hem weer inhaalt en dat hij op die manier kan brengen. Moet alleen even kijken wat voor team ik dan ga maken. Had Totti wel al opgepikt voor 21.000
Te verdedigend en je gaat een heleboel haat messages krijgen dan, en spelers die triest gaan spelen..
Fut seasons deugt ook niet helemaal ofwel ? Ik moest nog 2 punten voor promotie en nog 1 wedstrijd te gaan. Leaved die gast bij een 0-0 stand in de 8e minuut en het wordt als een gelijk spel gezien. Lekker is dat
Mag niet klagen. Laatst CR7 in een pakje en vandaag dacht ik eens om wat pakjes te openen met 100k en krijg ik Rooney