Dank je. Dit had ik even nodig. Nu nog even sparen zodat ik hem kan kopen en dan heb weer sparen voor alonso! (benzema en torres hebben nog geen upgrade nodig) Iemand ervaring met de LM IF pedro? En IF Di maria?
SIF Icardie zelfs . Zal wel beeststats krijgen voor een Silver. Zijn eerste IF heeft 85 finishing oid. SIF Messi ook dan en een IF Ronaldo. Zo de kanaries, dat wordt bijna een TOTY gekkenhuis.
Ik wil zo graag een keer een speler als Rooney of Ronaldo in mijn team, gewoon om te kijken of dat echt anders speelt, maar met traden ben je echt jaren bezig voor je dat aantal coins bereikt. Heb nu dit team btw: 4-2-3-1 Szcesny Walker-Kaboul-Koscielny-A. Santos Parker-Diaby Mata-Suarez-Dembélé Demba Ba
Ik kan ook wel helpen, maar beperkt, want ik heb 10000 coins. Maar goed, misschien kan ik dan een klein beetje meeprofiteren, als jullie via pm even doorgeven welke speler?
Zolang het om een speler in de pricerange tot 2000 coins gaat is dat waar. Als de speler in kwestie al voor meer dan 10000 coins wordt verhandeld, houdt het voor mij op.
Zo.. Toch maar eens geregistreerd na een tijdje mee gelezen te hebben. Na het spelen van FUT12 (halverwege het seizoen) ben ik met FUT13 begonnen. Ik ben begonnen met dit bronzen team: KLIK Vervolgens met spelen geld verdiend en nu speel ik met dit team: KLIK Laat jullie meningen er maar op los!! Ik sta open voor opbouwende kritiek!