Als jullie er wat leukere goals in zetten en de celebrations en herhalingen eruithalen, zal ik het overwegen .
Idd. Nog wat oefenen, wat meer tijd in de montage steken, lekker muziekje eronder en jullie worden beloond met veel like's.. Enkele voorbeeldjes: :b: http://www.youtube.com/watch?v=6Df_wliQxgQ http://www.youtube.com/watch?v=olq9P1xffWo Die vrije trap bij 2.00 PS: Ik heb geen fakebook of twitter maar kan wel gaan gaan flyeren in de stad hier met een link naar jullie youtube kanaal (en gelijk dit supervette forum promoten natuurlijk haha..)
Probleem is alleen dat er veel copyright muziek is waardoor je filmpje meteen van youtube afgehaald wordt. Wij hebben trouwens samen iets van 2,3 mln, op verzoek zouden we evt goalcompilaties kunnen maken van dure spelers.
Maak een team van skillers en leer hoe je zulke zieke goals daarmee kan maken. Combineer dat met mooie (!) afstandsschoten.
Heel leuk allemaal, maar het zijn standaard goals. Probeer een spelers als Ibra te gebruiken met een skillergoal of scorpion kick zoals Siemen al zegt!
Ik had ook een review gedaan kleine twee weken geleden in het Engels, maar dat viel toch wel wat tegen. Maar ik speelde wel divisie 1 en zitten wel goede doelpunten tussen: Idee was om gewoon echt in divisie 1 te spelen en langdurig te testen en realistisch gezien en niet die suffe roulettes of longshots die 1x uit de 100x raak zijn. Ben niet echt de typische divisie 1 speler (vind ik zelf). Vind het leuk om te dribbelen en ben er ook erg goed in.
Leuk filmpje hoor! maar zoals ook al is gezegd probeer wat mooiere goals te maken, of probeer een beetje te skillen met z'n 5 star skills! Jammer dat ik niet genoeg geld heb voor Ibra, maar als ik het had zou ik zeker Ibra een keer willen uitproberen!
Daar vind ik geen reet aan, vandaar dat ik dat soort filmpjes niet meer doe. Iedereen kan wel in de goldcup gaan spelen en 5x een roulette achter elkaar
Ik heb zoiets dergelijks gehad. Ik zou Guarin op CF zetten ipv Sneijder en Vidal/Marchisio ipv Pirlo. Verder top. Dan komt het heel dicht in de buurt van het team, waarmee ik heel lekker speelde.