Doet het bij mij gewoon. Welke van de spelers lijkt jou het beste? Edit: Welke optie zou beter zijn qua engels team mijn eerst opstelling: 4312 http://www.futhead.com/fifa/squads/4131982/ of deze 41212 http://www.futhead.com/fifa/squads/4899099/
Ok. Laat maar weten hoe je het vind gaan. Ben benieuwd. Zat ff wat op Futhead te spelen; RESULTAAT Zoals de titel zegt..
Iemand tips voor een beginner? Ik speel nu 4-1-2-1-2, al mijn spelers zijn goud (geen grote namen). Mocht er iemand muntjes overhebben, neem ik ze van harte aan. Ik vind het pakjes open maken eigenlijk leuker dan spelen.
Weet niet wat het dit jaar is. Vorigr jaren aardig wat pakjes gekocht en zat nooit wat in. Dit jaar wat goede ifs. Daarnet 3 pakjes geopend. 2 41213 kaartjes en IF piszeck
Balo naar Milan, das ook goed nieuws voor Fut. Een Italiaan in de Serie A. Leuk voor de chemistry. Di Natale - Balo of Miccoli - Balo. Leuke spitsenkoppels.
Aardig wat mensen vanavond die pakjes geopend hebben, heb hierdoor door handelen zo'n 240k gegarandeerd winst gemaakt in een avond (moet nog wel verkopen). Ben benieuwd hoe het morgenavond zal gaan!
Ik zie dat het erg dom van me is geweest door zilveren spelers snel te verkopen. Ik dacht even van aanholt op te pikken, maar die kost gewoon 3k. Als iemand eredivisie spelers over heeft die 4-1-2-1-2 spelen wil ik ze graag hebben Die grote bedragen zijn nog niet voor mij weg gelegd dus begin maar met een eredivisie team. Ik had wel Shaarawy, Vidal, Skrtel, Lescott. Vind dat alleen niet leuk om met een bij elkaar geraapt team te spelen.
heb de complete selectie van NEC (meer en deel zilver) in een 4-1-2-1-2 formatie.. Mocht je wat willen hebben, dan hoor ik hetwel
Thanks allemaal, maar heb een goede deal gesloten en winst gemaakt. Wat is slimmer om te doen.. Speel 4-1-2-1-2 namelijk met Mertens en Narsingh. Narsingh is RW en Mertens is LM. Wat is nou slimmer allebei RW en LW of allebei RM en LM?
In die opstelling zijn die posities ingevuld als RM en LM, dus is het handig om de spelers die je daar neerzet ook van die positie op 'hun kaartje' te voorzien.