1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu een giganische hoeveelheid aan contracten aan het kopen, puur omdat je wanneer het spel uit komt iedereen zoiets heeft shit ik heb mijn contracten weggedaan en dan vraag ik opeens 450 per contract ;)

2. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er nu één, 1600 coins?

3. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat EA het hele Ultimate Team gebeuren gaat resetten, mensen hebben toch nog geen geld uitgegeven. Bovendien is de markt nu al verziekt en dat laat EA echt niet zomaar gebeuren.

4. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, voor Fifa 13 is het er nog niet.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Werkt hetzelfde als voor FIFA12.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Slim, heb ik ook gedaan, maar dan bij een andere kaart. :cool:

Mmmm, ik ga eerst proberen voor minder te krijgen, want je ziet ze best vaak rond de 1300 nog weggaan, alleen ben ik altijd te laat. Als ik ze wil kopen, is het altijd 1700-1900.

7. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hehe eindelijk op de webapp allemaal maal bagger op 1 na Buttner.
    jammer dat de markt verneukt is. je kan net zo goed al je meuk speler discarten

8. FIFAFEYENOORD94

Leuk Bevonden:
    0
    Word toch wel gereset, op het EA forum zie je duidelijk mensen aangeven dat ze geen geld gaan investeren in een corrupte markt. Dat laat EA echt niet aan zich voorbijgaan, het blijft tenslotte een commercieel bedrijf. Die gaan gewoon over lijken en trekken zich echt niets aan van eerlijke handelaren, maar denken enkel en alleen aan hun eigen imago. Wat ik overigens in deze situatie gezien de schade die is aangericht, volledig terecht vindt. FUT is al verziekt voordat het daadwerkelijk is begonnen.

9. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    EA kennende gaan ze niks doen. Dit blijft gewoon zo.

10. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee EA geeft niks om haar klanten. Fifa wordt toch wel gekocht omdat het spel veel populairder is dan PES. EA zit gewoon in een monopoliepositie, erg jammer is dat.

Krijg nu bij inloggen de melding sorry this feature is currently under maintenance. Ik kan mijn team wel zien zonder die melding.

Laatst bewerkt: 19 sep 2012
  11. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Idd ik mag hopen dat het gereset word want de lol is er al vanaf op de 2e dag. Er is nog geen enkel potje gespeeld of er is al een glitch dat mensen voor miljoenen aan spelers hebben.

12. FIFAFEYENOORD94

Leuk Bevonden:
    0
    EA geeft niet om haar eigen klanten maar wel om haar omzet. Mensen gaan echt geen Microsoft Points besteden als ze zien dat het zo makkelijk is om aan spelers van wereldformaat te komen. Ze zullen het wel op een systeemfout gooien, iedereen verliest al zijn bezittingen maar ter compensatie krijgt iedereen een gratis goud pakje waar uiteraard niks bijzonders in zit.

13. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kom er niet in op dit moment.

14. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ben er net uiteindelijk ingekomen, maar mijn spelers in de trade pile kunnen niet geladen worden. jammer. heb tot nu toe een begin aan mijn zilveren team kunnen maken. heb tot nu toe willems, zoet, van rijn, janmaat, brama en w. verhoek. Probeer al mijn gouden spelers te verkopen, maar lukt tot nu toe niet echt. niet te hopen dat mijn gouden spelers in de trade pile nu pleite zijn

er staat trouwens overal dat het down is voor maintance. kan nu dus ook niks doen

15. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee ze gaan wat mensen bannen, is aangegeven op officiele forum en daarmee zal het klaar zijn. Er komt sowieso geen reset, EA heeft daar nog nooit over gesproken trouwens.

Kunnen jullie nog op de webapp handelen? Geef telkens maintenance melding als ik naar tradepile ga.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nope, je kan niets meer doen: maintenance.

Weet je wat ik altijd zo raar vind? EA gooit altijd gewoon de WebApp (met 3 uur vertraging) online, om er een dag later achter te komen dat er weer enorm veel (dezelfde) lekken in zitten als vorig jaar. Als ze vorig jaar Tamper Data patchte voor de WebApp.. waarom zit het er nu dan wéér in?

EA moet echt leren hoe ze iets kunnen voorkómen, in plaats van steeds te laat te komen.

17. FIFAFEYENOORD94

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen zien. Voor de eerlijke handelaren is het gierig, toch denk ik dat de reset eraan komt. Dit is namelijk niet de manier om FUT te spelen. :confused:

18. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ja, erg amateuristisch voor een miljoenenspel notabenen..|:-

@FifaFeyenoord94 Ja begrijp me niet verkeerd, ik wil ook een reset ook al heb ik nu 10k... Maar zie het niet gebeuren, eerder bans.

19. Rawdi3

Rawdi3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Siemen dat maintenance staat er bij mij al altijd en ben er nog nooit ingekomen dus denk dat dat niet uitmaakt??

20. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    even een vraagje. ik ben nog best wel nieuw in dat ultimate team. had alleen in fifa 12 het even gespeeld, maar mijn probleem was echt cash. Ik had al het geld nodig om contracten te kopen etc. hoe kan je op een redelijke manier geld verdienen. heb nu twee van die pakjes gekregen, maar voor hoeveel kan je ongeveer een gouden speler verkopen. Ik doe nu bieden: 500 nu kopen: 3.000.

als daily gift kreeg ik ook 250 coins. als ik morgen weer inlog, krijg ik dan weer zo'n gift van 250 coins.

Laatst bewerkt: 19 sep 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina