1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GregorCorleone

    GregorCorleone FUT13 Xbox

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop net als vele anderen ook op een reset. Bij fouten als deze is het niet meer dan logisch dat de afgelopen 24 uur worden terug gedraaid, wat relatief 'weinig' schade oplevert ten opzichte van de schade die er op dit moment zijn en dus alleen maar erger worden de komende maanden..

    Wel weer een flinke imago klap voor een bedrijf als EA trouwens.
     
  2. GregorCorleone

    GregorCorleone FUT13 Xbox

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Je had een paar uur eerder met die glitch mee moeten liften, had je nu wellicht een miljoenenclub :emo:
     
  3. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    NOrmaal gesproken kan je de gemiddelde prijzen vinden op ultimatedb.nl , maar nu er een nieuwe fifa is duurt het even voordat het op die site staat. Je zal dus een beetje moeten gokken.
     
  4. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    doe het liever gewoon eerlijk

    @ robinxb360
    bedankt. zal die site in de toekomst in de gaten houden
     
  5. GregorCorleone

    GregorCorleone FUT13 Xbox

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ook sarcastisch bedoeld :p

    P.S. Sites die je ook in de gaten kunt houden -> www.futwiz.com en www.futhead.com
     
  6. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja leuk hoor, mensen die dat doen verpesten dus nu het spel. Mag hopen dat jij het niet deed en sarcastisch bent nu :F:
     
  7. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Lekker dit, kan nu niet kijken op Trade Pile en Watch List.
    Web App staat dus gewoon aan voor niets.
     
  8. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    ea heeft 2 keuzes denk, of de banhammer of reset.
    Bij banhammer is heel de markt verneukt >> neemt niemand ea meer serieus en gaat niemand meer investeren in msp
    bij reset heeft ea een aantal boze klanten die hard voor hun coins hebben gehandeld etc.
    die season ticket is ook geen hol meer waard nu..
     
  9. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat heeft iedereen, hopen op een snelle oplossing. Maar EA kennende gaat dat nog een paar uur duren.
     
  10. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    !!!!!!!!!!!

    Mensen hou aub op met huilen over die glitch en dat sommige mensen al zoveel coins hebben ! zeker is het oneerlijk , maar dat is EA's schuld ... en btw ik wil JUIST de underdog zijn .... was vorig jaar ook het geval. uiteindelijk had ik 500.000c match coins en redelijke teams.... ik geniet ervan om met een laag goud rated of silver team een inform team te nakken ! dit is pas het begin van een heeel jaar FIFA ! its not that serious .....:D
     
  11. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze NU een reset doen en iedereen gewoon zijn beginpakjes enzo geeft dan komt het goed. ook dat ze het alleen doen dat als je een lid ben vanaf 11= 10?
     
  12. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Resetten kan EA gewoon niet doen lijkt mij, veel te veel mensen die het op een eerlijke manier doen zijn dan de dupe ervan doordat andere mensen klooien.

    Die mensen moet je gewoon aanpakken met een ban en gewoon die clubs van hun verwijderen.

    Enige probleem is dan dat sommige mensen spelers als Hulk voor 200 coins hebben kunnen kopen, dat is dan hun mazzel.

    Zo erg zal dat de markt niet veranderen lijkt mij?
     
  13. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Snap niet dat ze alles niet gewoon online pleuren vanaf het moment dat je het daadwerkelijk ook kan spelen, of kan dat gekut dan ook voorkomen?
     
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    TOTW zal nu wel vertraagd zijn :lol: Sowieso was dat van de zotte om dat vandaag al voor fifa 13 uit te brengen.
     
  15. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ach je moet wat als de concurrent eerder uit komt.
     
  16. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    die futwiz doet vaag hierzo. ik kan niet inloggen. heb me password nou al 2x veranderd maar blijft aangeven dat inloggen mislukt
     
  17. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    bannen kunnen ze ook moeilijk doen, dan lopen ze 60 euro per ban mis straks haha, EA is fucked?
     
  18. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Pff ik had er echt zin in. Had huntelaar vandaag voor 1.700 binnen kunnen slepen\o/

    Maar nu... ik weet het niet meer ga in ieder geval geen MSP meer eraan uitgeven en vrij snel over op H2H denk ik. Maar ik weet al bijna zeker dat ze het niet geen resetten EA kennende want de mensen zullen toch wel geld uitgeven voor pakjes om bij te kunnen blijven
     
  19. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    lees het nu meerdere keren op het forum, maar was vorig jaar hetzelfde geval? wanneer deed die ultimate team het weer dan. Kunnen we verwachten dat ie het morgen weer doet?
     
  20. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Wauw, geen FUT meer spelen, wat een gezeur zeg. Dit is toch ieder jaar hetzelfde.. ik haal straks 2100 points aan het begin en daarvan koop ik pakjes en dan ga ik alleen nog maar spelen/handelen. Ik speel niks anders dan FUT dit jaar hoor, cheaters of niet.

    Ik hoop wel dat ze eindelijk de optie hebben ingebracht dat je zelf nummers kunt geven aan spelers. Of krijgen alle If's weer nummer 1, 2, 3 etc.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina