1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn dit ook niet die credits waar je die gold packs van kan kopen?

2. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee, dat zijn FIFA Points.

3. sjalevaeger

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net op het forum dat er vorig jaar personen gebanned zijn geworden die het geld doorgesluisd hadden naar een andere account. Het schijnt dat ea elke transactie kan zien. Ik hoop het, dan kunnen ze tenminste de eikels scheiden van de personen die wel de moeite nemen, of er echt geld in pompen.

Maar het neemt niet weg dat dit een zeer slechte zaak van ea is en blijft. Zo'n mega bedrijf met zo'n fouten

4. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Jij bent dus zo'n gast die ervoor gezorgd heeft dat we nu allemaal niet online kunnen? Ik hoop dan echt dat je gebanned wordt en nooit meer online kunt spelen. Veel plezier met je Ronaldo en knap dat jij nu al weet dat FUT (nog meer) als een arcade game speelt. :emo:

5. haggis

haggis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja mooi verhaal maar lukt niet als je meerdere accounts hebt hoor,
    En waarom zou je een eikel zijn als je door stomme fouten van EA makkelijk aan geld komt?

Ik begrijp al helemaal niet dat mensen echt geld betalen voor virtuele plaatjes.
    Het leuke van FUT is nu juist dat je met helemaal niets begint en dan langzaam opbouwd de lol is er helemaal vanaf als je met de credit kaart van je ouders binnen een week een superteam hebt vind ik dan tenminste.

6. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Klopt, maar je spreekt gewoon jezelf tegen.

7. sjalevaeger

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook gewoon mensen ( zoals ik ) die een normaal bestaan hebben thuis. Dus een vrouw en kind. Ik koop een paar punten en koop pakjes. Dit doe ik omdat ik de tijd die ik kan spelen kan spelen met een solide team. En niet met wat bronzen en zilveren. Er zijn ook mensen die geen tijd hebben of geen zin hebben om te handelen.

8. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    8)

Jij bent degene die via glitches gemakkelijk aan coins komt en dan ga je nu zeggen dat het leuker is om met niks te beginnen? Hoe dan.

9. haggis

haggis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dan heb je het niet goed begrepen.
    Ik maak gebruik van het feit dat mensen die hacken die kaartjes goedkoop aan bieden en die verkoop ik dan later en dan heb ik het niet over 1 of 2 kaartjes maar zoveel mogelijk dus als fut dan werkelijk online is maak ik mega winst.
    Wees nu eerlijk als jij een ronaldo 200 bin ziet laat je hem dan voorbij gaan omdat je denkt dat het misschien niet klopt?
    Verder heb ik manieren om met handelen snel veel geld te verdienen.

Dat Ik vind dat FUT erg arcade speelt is een persoonlijke mening en die word door veel mensen net zo ervaren hoor.
    Was in ieder geval verleden jaar zo en de demo is nu nog erger vind ik,maar is een demo dus ff afwachten.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als het risicoloos was had ik het ook gedaan hoor, dat is gewoon puur moneymaking wat die glitchers doen. Zorgen ze voor een paar miljoen en dan verkopen ze het allemaal. Dus dan begin je met niets, maar heb je wel honderden euro's gratis gekregen.

11. haggis

haggis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik ook hoor,dat is ook de reden dat ik er niet rijk van word gewoon geen tijd om constant te handelen.
    Maar er zijn mensen genoeg die het spel niet eens spelen en er alleen maar aan verdienen.
    Vind het zelf trouwens leuker om met zilveren of brons te spelen.

12. haggis

haggis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jij begrijpt precies wat ik bedoelde andere denken dat ik de glitcher ben.
    En honderden euro's valt wel mee hoor ben al blij als ik de game eruit heb.
    Als je de tijd hebt en geen werk dan kan je wel een hoop geld maken ja.

13. haggis

haggis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die coins kan je makkelijk verkopen op internet maar de game is veel leuker als je hem van het begin af opbouwd

14. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Oh ik dacht dat je zelf aan het glitchen was, ik zou een bargain ook niet voorbij laten gaan hoor. Het is wel echt te lelijk weer dat dit moet gebeuren, ik ben vandaag lekker een dagje vrij maar ik kan vervolgens niks doen. Dan moet ik een andere bezigheid gaan vinden... :'-(

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Precies.. en ik ben echt jaloers op haggis en anderen, die gewoon Iniesta's voor 200 coins kopen etc. Waarom zit ik alleen op de slechte momenten op de 59min. 8)

16. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn veel mensen gebanned, dat is het goeie nieuws, maar aan de andere kant was meer van dan de helft van die "hackers" zo slim om miljoenen naar andere accounts te sturen, ze hebben geen IP ban gedaan zegmaar. Mja kvind allemaal wel best, laat die webapp nou maar online komen(vanavond 23.30 na werk :9) Tis opzich nu ook niet anders dan dat enkele honderden mensen gewoon met geluk net als normaal allemaal ronaldo's etc uit pakjes hebben gehaald, zo moet je het maar zien denk ik

17. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom werden de Ronaldo's en dergelijke op de markt gezet voor 200 bin en niet gewoon gediscard? Dan verdien je toch 600 coins ipv 200 = 400 coins meer en de markt word niet verneukt?

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk dat je je antwoord heb: 'spread the corruption' werd gisteren ook vaak gezegd.

19. sjalevaeger

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt er inderdaad op dat EA begonnen is met bannen_O_

Edit: Tevens bannen ze de mensen ook het hoofdaccount waar ze de spelers of geld naartoe hebben gesluisd. Discussie is hier te lezen:
    http://www.se7ensins.com/forums/threads/so-the-bans-have-started-did-you-get-caught-or-escape.786523/page-4

HAHAHAHAHAHAHAH:
    A guy in my friendslist has been banned and went into the EA chat. They told him that all accounts which used the glitch and had money transferred to from said account will receive a permanent ban.

Laatst bewerkt: 20 sep 2012
  20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ach lekker boeiend allemaal. uiteindelijk merk je er toch niks van. netzoals vorig jaar die chineze accounts. en voir de mensen die ze goedkoop binnen trekke chill voor hun. glitch zou me boeien. is me fut experience al verpest voor ik er aan kan beginnen!

En snap mensen met kids echt wel dat ze msp uitgeven of coins kopen. stuk goedkoper voor hun. werken ze een uurtje en dan hebben ze die coins makkelijk terwijl de handelaren dat echt niet kunnen zeggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina