1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. j0eyv

    j0eyv Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het transferbeleid is aangepast. maar waar ik mij nogal aan stoor is het volgende:

    - Goede spelers komen niet naar de Eredivisie (fifa 11)
    - Spelers heeft bijvoorbeeld een 3 jarig contract en heeft een waarde van 20.000.000. Die zelfde speler met nog maar een contract van 6 maanden moet ook 20.000.000 kosten. Die moet toch gewoon voor een lager bod gekocht kunnen worden dan. Of gewoon transfervrij worden en niet weer automatisch een 4 jarig contract krijgen.

    Is optie 1 in Fifa 13 nog of kun je b.v messi kopen voor clubs uit de eredivisie?
     
  2. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Geef mij eens 1 reden waarom een topspeler als Messi die op dit moment in zn prime is bij Barcelona naar een club als Ajax zou gaan om daar een stuk minder te gaan verdienen.

    Ik kon bij 12 iig wel Henry kopen, maar die was ook wel flink op zn retour qua conditie.
     
  3. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Nou als je in het spel als Ajax 3 x op rij de CL wint en dan bij elke speler van 85+ krijgt te horen dat hij je te min vind, is toch best wel raar.
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    11 september.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Blijft de Eredivisie.. Als er één club geweldig is en de CL steeds wint, maar de rest nog steeds Mickey Mouse is, gaat Messi niet komen hoor :+.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    En?
     
  7. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb een potje kunnen spelen. Ik ben er redelijk positief over al kun je natuurlijk niet veel zeggen na een kleine 10 minuten voetbal. Dat first touch merk je wel direct, spelers als Zabaleta (ik speelde met City) namen een bal een stuk lastiger aan dan bijvoorbeeld Aguero, of dit een goed iets of slecht is kan ik nu lastig zeggen. Ik vind verder niet dat er heel grote veranderingen zijn met FIFA12 maar het loopt allemaal net iets soepeler (het leek wel iets slomer dan FIFA12) en zag er ook weer wat realistischer uit (vooral qua duels, geen gekke struikel partijen gezien). Voor de FUT spelers, City heeft geen 5 skillers en de enige spelers bij Milan (team van tegenstander) met 5 skills waren Robinho en Shaarawy (Cassano & Pato dus niet meer, die zijn nu 4) en Boateng heeft nu gelukkig ook 4 skill moves. Verder eigenlijk geen opvallende dingen meegemaakt behalve dat ik er plezier in had en mij niet heb geërgerd aan zaken. Ik kijk uit naar de demo om het allemaal echt goed te kunnen testen! :)
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als het goed is, is FIFA13 weer sneller dan FIFA12. Over het algemeen dan.

    Over de 5-sterren skills: dat is ook goed, want dat moeten alleen spelers hebben die in het echt ook trucjes doen. Bij City zijn dat er geen. El Shaarawy, Robinho, Ronaldo, etc, wel.
     
  9. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    aguero? die kan toch wel wat met een bal
     
  10. Fifaya HD

    Fifaya HD Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    En vergeet David Silva niet!
     
  11. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Hm vergeleken met ronaldo enz kan ik best begrijpen dat david Silva en Aguero 4 sterren skills hebben.
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat is wel beter :) 5 sterren tricks kunnen wel het verschil maken dus dan is het soms minder aantrekkelijk een goed team zonder trickster te kiezen.
     
  13. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik vind het ook wel goed hoor. David Silva en Aguero zullen nooit een akka of pass achter het standbeen etc. geven. Dat doen spelers als Ibra, Robinho, Ronaldinho etc. wel dus alleen die spelers verdienen 5 skills. En ik hoop trouwens zo dat de IF's in FUT ook hogere skills kunnen krijgen en beter weak foot. Stel je voor dat Silva wel allerlei trucjes uithaalt en 4 goals maakt met rechts dat zijn IF dan 5 weak foot en 5 skillmoves krijgt.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Drie Gameplay filmpjes van de Gamescom:

    [yt]Z-cV4in0kh0&feature=player_embedded[/yt]
    Al eens eerder gepost, van KSI.


    De komende twee zijn ook zeker aanraders! Vertelt wat er allemaal goed is aan de nieuwe FIFA.
    De AI blijkt echt GE-WEL-DIG te zijn, als ik alle filmpjes en commentaren mag geloven van mensen die FIFA13 op de Gamescom gespeeld hebben.
    Overal en altijd lopen er spelers diep, komen ze kort, zakken ze naar de flanken, of komen ze juist het centrum in.
    Ook is de First Touch echt tof, want het brengt veel meer realisme met zich mee en er zijn (bijna) geen buggy-aannames meer.. of momenten dat de speler de bal juist niet aanneemt, terwijl het wel kan.




    Echt.. ZO VEEL ZIN IN _O_
     
  15. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    nog ~40 dagen _O_
     
  16. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    AI blijkt dus stukken beter te zijn dan voorheen? Dat is echt geweldig nieuws, ik hoop dat EA het ook meent, want ik kan soms janken om de AI... :p
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    9/11 word door heel Europa bejubeld. WW3? 8)
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050

    Keeper ziet er niet zo best uit bij die 2de goal in dat 2de filmpje.

    Sowieso 2 goals uit een rebound.

    Ik vind het allemaal een beetje ERG kritiekloos klinken. Ook grafisch en qua menu's enzo ziet het er allemaal wel weer erg hetzelfde uit.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Grafisch, qua animaties, ziet het er allemaal veel soepeler en mooier uit toch?
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Tja, misschien komt het door de slechte camera, maar ik zie eigenlijk weinig verschil...

    Bij TheHut trouwens weer een mooie pre-order aanbieding: game voor 20 pond wanneer je er 2 onderbroeken van 15 pond bij koopt, oftewel game inclusief 2 onderbroeken voor 35 pond. Zit volgens mij geen UT DLC bij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina