1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    World Class gaat me redelijk af, meeste win ik wel, maar dat wordt het 1-0 ofzo. Op prof gaat het al een stuk beter en win ik soms met 4-0, ik blijf lekker op world class spelen.
     
  2. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    ik speel ook op World Class maar ik vind het echt lekker wegspelen vooral die steekpasjes zijn heerlijk alleen de nieuwe aan name is wennen maar verder prima!
     
  3. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Na jaren pes gespeeld te hebben ben ik aangenaam verrast door deze demo. Vond pes12 echt een tegenvaller dus was van plan dit jaar misschien weer eens FIFA te proberen. De demo van pes13 is ook best goed alleen heb ik het gevoel dat FIFA me op dit moment meer uitdaging biedt. Misschien komt dat ook doordat fifa11 de laatste FIFA is die ik heb gespeeld en daarna flink wat is veranderd. Merk dit vooral bij het verdedigen. Wat een lastig systeem zeg.... Dit is vanaf fifa12 toch? Iemand tips?
     
  4. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon geen A gebruiken, maar gewoon zelf LT+RT drukken zo kan je zelf je verdediger sturen naar de aanvaller en er tegen aan lopen.
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij een hoge bal/stuiterbal moet je eens de met rechterpook flicken naar de kant waar je naar toe wil. Je doet heel vaak 'de Bergkamp' en nog veel meeer. :)
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ben m nu aan het downloaden voor PC, heb alleen Fifa 11 gespeeld dus ben benieuwd :).

    Denk wel dat ik hem binnenkort ga pre-orderen, voor 35 euro is het echt een koopje :).
    Zal wel ff wennen zijn want ik ben niet bekend met het verdedigen van Fifa 12.
     
  7. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat wordt wennen ja! Heb ook als laatste fifa11 gespeeld zuig echt hard in dat verdedigen....
    Vinden jullie dat trouwens echt een verbetering tov van de FIFA versies voor 2011?
     
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Absoluut. Als je een 'hoog voetbal IQ' hebt word je als het ware beloond. Nu helemaal met de '13 versie. Je bent veel vrijer om op een manier te spelen, bij '12 was het toch maar of rustig aanvallen of keihard counteren.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zeker weten, nu moet je kunnen verdedigen. Het is een echte vaardigheid geworden, net als aanvallen. Je moet kunnen timen met de tackles en vroeg druk kunnen zetten, of zonaal kunnen verdedigen. Dat doe ik allemaal :).
     
  10. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Klinkt goed als ik jullie zo hoor. Toch proberen te masseren dan!
     
  11. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel atm legendarisch, net m'n hoogste score gehaald met Man City door Arsenal te verslaan met 3-0. Silva, Balotelli en Aguero zijn echt _O_

    Verder vind ik de demo aardig, die First touch control is soms wel echt overdreven.
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Vind de first touch control ook nu een beetje irritant worden want het is gewoon random. Zelfs bij normale ballen springt ie van je voet weg. Verder een hele toffe demo.

    Hier een mooi goaltje van mij

    [yt]KRlM6bejyY4[/yt]
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Kun je met een 48-uurs kaartje ook demo's downloaden?

    De fifa demo niet blijkbaar...:emo:
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hehe ik speel nog op beginner en af en toe een stapje hoger.. Maar plezier heb ik zeker in deze demo! De auto wissel werkt niet goed (en die heb ik wel nodig)
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kan bij geen enkele gold demo dacht ik, aangezien een trial niet als een gold abbo gezien wordt.
     
  16. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Heb er nu aardig wat potjes in zitten, en vermaak me er prima mee. Speel normaal nooit tegen de CPU omdat dit ergerlijk is, maar nu met de verbeterde looplijnen is het erg leuk. Speel op dit moment op professional, maar ga zo een niveautje hoger want ik win steeds.
     
  17. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe verdedig je Zonaal met FIFA :{

    Eerlijk gezegd weet ik de precieze definitie van zonaal verdedigen ook niet :+
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2012
  18. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik jullie wat vragen?
    De afgelopen 5 jaar heb ik PES gespeeld, daarvoor alleen maar Fifa.
    En ondanks dat ik van mening ben dat als ze uit beide games de beste punten halen en samenvoegen we de perfecte game hebben, vind ik wel dat beide op andere punten beter scoren.
    PES: gameplay (met name passing), ML en editing options
    Fifa: sfeer, graphics, licenties en de mogelijkheid van het doen van trucjes.

    Maar op 1 punt vind ik dat Fifa echt enorm tekort komt. Als ik naar de gezichten van spelers kijk, en ik hecht hier vrij veel waarde aan, dan zie ik niet heel vaak een goed kloppend gezicht. Ik kijk naar Barzagli en ik denk hmm oke, Bonucci heeft geen gezicht, Pirlo vind ik niet echt goed nagemaakt, Vidal mwa et cetera. Terwijl bij PES bijna iedereen een goed kloppend gezicht heeft. Storen jullie je hier niet aan?

    Op 1 punt vind ik beide games overigens ook niet heel goed en dat is de ietwat houtig ogende animaties.
     
  19. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de gezichten stoor ik me totaal niet. Ik ken de gezichten sowieso niet allemaal, en als ik zie dat ze Ibra een gigantische neus hebben gegeven vind ik dat wel grappig.

    De animaties zijn inderdaad wat houterig, maar dat is al sinds ik FIFA speel en daar ben ik inmiddels wel aan gewend geraakt :+

    Hoe dan ook, ook al heeft PES alle kloppende gezichten, overstappen daarvoor doe ik niet.
     
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Stoor mij mateloos aan het voetbal wat de CPU speelt op World Class. Ik ben absoluut geen niveau (meermalen kampioen geworden), maar elke bal komt aan en ze hebben zelf elke actie door. Gelukkig speel ik het ook tegen mijn broer, anders was ik afgehaakt hoor.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina