1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Welke camera gebruiken jullie eigenlijk? Tele Broadcast of Tele?
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tele Broadcast :).
     
  3. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Weet dat dit al in fifa 12 zat, ook daar gebruik ik altijd tele.
    Heb het idee dat je met tele net iets meer ziet als met tele broadcast..

    toch benieuwd wat de meeste hier gebruiken :p
     
  4. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    ik vind de demo top maar stoor me er mateloos aan hoe sommige simpele ballen zomaar van je voet spelen zo irritant al een paar x gehad dat ik een duel op het middenveld verlies en bam meteen een goal tegen beetje TE als je het mij vraagt
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.850
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik gebruik gewoon de standaard camera. Geen idee welke dat is.

    Wat betreft de positionering en looplijnen van medespelers: Aanvallend vind ik het wel iets beter geworden (al heb je nog steeds soms dat wanneer je uitbreekt met een vleugelspeler dat de spits dan naar jou toe trekt, ipv van je af om de ruimte voor zichzelf te zoeken en om jou een afspeelpunt te geven), maar verdedigend vind ik ze soms nog steeds vrij dom, bijvoorbeeld centrale verdedigers die hun positie helemaal verlaten hebben om aan de zijkant te gaan dekken, maar ook te langzaam zijn met terugkeren.

    Daarnaast erger ik me steeds meer aan dat hele 1st touch gebeuren en de willekeur ervan. Net een heel rustige korte corner, en mijn speler loopt er weer klunsend tegenaan en de bal gaat weer uit.

    Daarnaast gewoon nog steeds veels te veel 'duels' waarbij de kluts altijd bij de tegenstander terecht komt, direct, of indirect via een weggegeven uitbal of corner. =(

    Op world-class ook tevaak dat je een tegenstander gewoon NIET van de bal krijgt, met geen mogelijkheid, en dan volgt er weer een perfecte pass gevolgd door perfecte aanname en afronding door de computer.

    Tergend.
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb je niet je sprintknop ingedrukt want ik heb er tot nu toe weinig last van gehad?
     
  7. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik gebruik dynamisch en dan de camera zo hoog mogelijk en uitgezoomd
     
  8. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    geen last van. Ik laat hem soms zelfs opzettelijk van me af springen om vervolgens gelijk uit te halen.
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Een leuk voorbeeldje van wat er met fifa 13 mogelijk is. Dergelijke vroege voorzetten en loopacties zag je in fifa 12 niet.

    Ik ben benieuwd hoe dat uitpakt online en in clubs.

    http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/134786481

    Geen spectaculaire goal verder, maar de loopacties van de spelers zijn echt superhandig! Zodoende scoor ik nu veel vaker met de lopende mensen vanuit het middenveld (in dit geval Yaya), dan alleen met de aanvallers.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    PES 2013 precies hetzelfde hoor. Denk nou maar niet dat je leuk een truuk kan doen, want de CPU op superstar is niet gevoelig voor truukjes en heeft alles door. Ik heb ook al meerdere malen tegen vrienden gespeeld en dan is het gewoon wel leuk want dan werkt het tenminste.
     
  11. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ja is een leuk voorbeeld, aanvallend is er nu (en vooral op de counter) veel meer mogelijk, net zoals in het echt.
     
  12. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.080
    Leuk Bevonden:
    94
    fak, kon hem deze morgen nog altijd niet vinden in de PS3 store :mad:
     
  13. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Gisteren een zooi potjes gespeelt en hij speelt echt lekkerrr...
    Snelheid is perfect, aannames zijn tof, de AI is ook waanzinnig verbeterd, en de passeerbewegingen zijn lekker.

    1 momentje vond ik echt zo ontzettend cool :
    De CPU maakte een overtreding op een speler van me, de bal lag een stuk verderop, een speler van me trapte hem snel naar de plek waar de overtreding gemaakt werd en de vrije trap werd snel genomen. Echt ontzettend cool momentje hahaha.

    Kan werkelijk niet wachten tot de release, fifa12 gaat nu voorgoed de kast in, veel plezier aan gehad iig :)
     
  14. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Vanmiddag maar weer eens FIFA 12 spelen, ben benieuwd hoe ik dat nu ga ervaren. Na deze demo wil ik alleen maar meer FIFA 13!
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Klopt het dat de EA media-filmpjes (als je een goal opslaat) nu langer zijn dan vorig jaar? Je kan nu gewoon hele aanvallen zien?

    Vandaag weer verder spelen, want ik word er nu al steeds beter in. Het dribbelen gaat me al iets beter af, en heb bijna nooit meer verkeerde aannames :).
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Leuk en aardig die demo, maar heb echt geen zin om nog 2 weken te wachten! :+
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoeft ook niet.. als je een Season Pass hebt. :D
     
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Haha ja ik hoop dat ik de verleiding kan weerstaan.
    Vind 2000 points een beetje overdreven, speel namelijk geen UT.
     
  20. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ja als je geen UT speelt is Season Ticket wel erg duur. Ik ga wel season ticket aanschaffen, lekker vroeg spelen. Ik twijfel nog over de ultimate edition.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina