1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwa graphics en dergelijke is er inderdaad niets veranderd maar ik vind dat de gameplay op veel vlakken toch echt een stuk beter is.
    Ik snap wel dat mensen dit Fifa 12,5 noemen omdat er geen supergrote veranderingen zijn doorgevoerd.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2012
  2. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    als je fifa 12 vaak gespeeld hebt, dan merk je de veranderingen METEEN, vooral de first touch en het "op het randje buitenspel blijven" van de spitsen, dus neem aan dat je niet een fifa12-addict was?:p

    Hoe zit dat trouwens met de webapp, is het al bekend wanneer deze uitkomt (en is dat tegelijk met de iphone app)? Is het zo dat je dan meteen je gouden pakjes krijgt als deze uit komt en kan gaan handelen, voordat je FUT daadwerlijk pas kan spelen?
     
  3. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Als jij geen verschil voelt, dan heb jij bijna geen Fifa 12 gespeeld.. Fifa 13 is veel beter en realistischer.
     
  4. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm nee hoor geen CD nodig de eerdere dagen behalve op de release date.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Precies.

    Je download de game met je Early Access (zo'n 6 à 7 GB voor op je HDD) en kan dan spelen tot de release, want dan vervalt de Early Access en moet je de game (= CD) kopen. :)
     
  6. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende keer moet hij maar zelf googlen ipv dat tegen iemand te zeggen:lol:
     
  7. holland

    holland Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad. Begint te vervelen dat iedereen met van die obvious vragen komt die je binnen één tel gevonden hebt. :emo:
     
  9. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het eigenlijk tegen jou, tuurlijk kan men het zelf ook opzoeken maar mocht je dan antwoord geven op zijn vraag gaarne wel het goede antwoord.

    Geen CD nodig maar een digitale download die 3 dagen duurt daarna is een cd nodig.
    :thumbs:
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Grafisch is er wel wat veranderd hoor, check bijvoorbeeld netten van de doelen, dit viel mij meteen al op. En meer dingen. Als je FIFA 12/ 13 te gelijk afspeeld, zie je wel degelijk verschil qua grafisch. :)
     
  11. mussi

    mussi Guest



    Ik heb fifa 12 2 x gekocht en heb met mijn vpro meer dan 600 goals gemaakt. was in div1 en heb de beker met fifa 12 ek gewonnen dus oordeel zelf maar.
     
  12. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag jongens

    Ik heb normaliter altijd pes gespeeld vanaf pes 6.
    Vanaf fifa 11 speel ik weer fifa en twijfel heftig tussen fifa 13 en pes 13.

    Nu vind ik bij pes maar een nadeel en dat is het lijkt af en toe heel stroef. Dit is bij fifa niet het geval.
    Maar de demo van fifa lijkt teveel op fifa 12 en de demo van pes speelt wel leuk maar het lijkt alleen stroef.

    Kan iemand mij wat aanraden en aangeven waarom ik welke game beter kan pakken.
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Je hebt gewoon licenties bij Fifa. In plaats van North Londen FC (Arsenal).
     
  14. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe beviel Fifa 12 voor je? Als je die lekker vond spelen is het er nu alleen maar beter op geworden :)
     
  15. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    +1
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mijn mening: (hoeft dus niet voor jou te gelden, maar wellicht heb je er wat aan)
    Ik vind het tactische aspect van FIFA altijd leuk, dat je zeg maar goed positiespel kán spelen en móet spelen. Het is zo realistisch en het wordt nog steeds ieder jaar beter. Ieder jaar komen er minder punten van ergernis. Wat ik ook leuk vind is: je moet het echt léren spelen als je goed wilt worden. Je moet leren verdedigen én leren aanvallen, want beide zijn echte vaardigheden geworden door de jaren heen. In plaats van gewoon één knop inhouden om de bal af te pakken, moet je nu zelf timen met het instappen, en de zones verdedigen, en dergelijke. Daarnaast heb je bij FIFA, zoals hierboven al gezegd is, (zo goed als) alle licenties wél, wat ik ook een pluspunt vind.

    Daarnaast loopt het spel vele malen soepeler en lekkerder dan PES, IMO, waar de animaties nog steeds houterig zijn en het moeilijk blijft het spel 'goed' te besturen. Het is moeilijk om gewoon normaal, soepel positiespel te spelen. Ik vind PES een leuk spel om zo nu en dan eens een potje te spelen, maar ik zou het zeker geen uren volhouden, omdat ik me dan teveel erger aan de animaties en andere gebreken.

    Natuurlijk is mijn verhaal pro-FIFA, dat ben ik ook, ookal vind ik PES wel leuk om eens te spelen. Daarom zou ik het in het PES-topic ook even navragen, want zij hebben een heel ander beeld natuurlijk, want zij spelen liever PES.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592

    Als je al goede ervaring hebt met FIFA 11 en 12 moet je gewoon FIFA13 kopen.

    PES is nog voor wat romantici die de foutjes van Konami willen vergeven (daaronder ligt gewoon een zeer degelijke game).
    Maar als je toch al vertrouwd bent met de game zou ik mij dan ook niet wagen aan PES.
     
  18. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als je veel tegen de cpu speel merk je wel dat daar niet zoveel aan is veranderd, merk weer dezelfde dingetjes als in fifa 12.
    geen slidings van de cpu , heb dus ook weinig tot geen vrije trappen mee.
    dus het gevolg is dat je dus bijna nooit es op het randje 16 een vrije trap mag nemen.
    waarom is een bal weg maaien uit de 16 altijd voor de tegen partij, hij valt bijna nooit es in de ruimte.
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Erg goed punt. De bal komt ALTIJD bij de tegenstander. Zeer vervelend.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bedoel je met 'weg maaien' echt.. weg maaien? Dus gewoon wegschieten omdat het een gevaarlijke situatie is? Want dan is het niet heel gek dat hij niet bij een medespeler komt toch?

    Ik maai de bal dan ook niet vaak weg, ik probeer altijd met korte passjes eruit te komen, maar dat is ook niet zo slim :+.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina