1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Serieus, Yellow, jij praat echt poep. Alleen maar.

Het is toch gewoon tof als de stats realistisch zijn, niet dat Schaken zometeen veel te langzaam is, terwijl hij het in het echt alleen van z'n snelheid moet hebben? Voor de rest ben ik ook gewoon benieuwd naar de andere stats van spelers, omdat ik zin heb in de nieuwe FIFA, en in de nieuwe carrière mode.

2. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zonder mensen die vergelijken is Fifa helemaal niks he, hopelijk begrijp je dat? Het moet wel een realistisch spel zijn, ook qua stats.

@FiDoDiDo007 Er wordt genoeg aandacht aan de Eredivisie besteed, alleen blijft het mensenwerk (fouten kunnen dus gebeuren).

3. JeeEm

JeeEm Guest

Dat heeft dus wel met leeftijd te maken. Die jongen is nog maar 18. Heeft nog niet eens één heel seizoen in PSV 1 gespeeld. Dat wat wordt opgenoemd, daar kun je allemaal op trainen.

Vergelijk Willems op zijn 18e eens met een Buttner toen die 18 was (wat alweer 5 jaar geleden is). Die heeft dat seizoen 1 wedstrijd maar mogen spelen. Bij Vitesse. Of een BMI? Die twee jaar ouders is. Maakt ook nog geregeld een grote fout.

Waarom Willems meteen helemaal 'kapot' maken? Het is toch heerlijk om te zien zo'n vlotte voetballer?

Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2012
  4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik weet m'n centrum al in FUT en wellicht carrière mode: Marcelo & Douglas: allebei redelijk snel en beesten sterk (90 & 89). :D

5. JeeEm

JeeEm Guest

"Tegen een amateurploeg." Dat is zo'n slap gelul. Je moet alsnog die 4 assist gewoon maar even geven. Waarom heeft een Depay in die wedstrijd dan maar een assist gegeven? Als het voor Willems toch zo makkelijk was om vier ballen panklaar voor de goal te leggen.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Joh, laat maar man :+. Ik vind ook dat Willems zeker een grote kan worden, als je ziet hoe hij speelt tijdens zijn wedstrijden en zeker nu hij veel minder fouten is gaan maken. Maarja, als je niet iedere wedstrijd van PSV helemaal kijkt, zie je natuurlijk alleen de slechte dingen van Willems, want die worden benadrukt.

Ik ben het er wel mee eens dat Willems minder druistig moet worden, maar dat is hij al in vergelijking met vorig jaar, hij komt veel minder op. Ik denk dat Advocaat hem meer heeft leren doseren, en daar nog steeds mee bezig is. En dat hoort ook zo. En verdedigend; alleen positionerend is hij héél matig, maar meestal maakt hij het wel weer goed.

/calimero-off.

FIFA13 weer? :)

7. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    +1

Er wordt wel degelijk minder aandacht besteed aan de eredivisie dan aan de 'grotere' competities. Dat is iets anders dan niet genoeg aandacht. Zo lijken er altijd maar weinig spelers bijvoorbeeld. En inderdaad fouten kunnen, maar je hebt fouten en fouten. Bij sommige fouten is het zo dat er gewoon te weinig aandacht besteed is, dat als ze iets meer in een speler hadden verdiept ze niet tot zulke stats zouden zijn gekomen.

8. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zoals hierboven beschreven heb ik aangegeven dat jullie feedback door kunnen geven aan mij en indien ze goed onderbouwd zijn zal ik het doorgeven.

9. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Waar vinden jullie al die stats?

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Creation Center > Players > Licensed Players.

11. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Creation Centre >> Player Search >> Licensed
    is al 7 keer gezegd in de afgelopen 3 pagina's.

Hebben jullie al een team of gedeelte van jullie team (FUT) in gedachte als eerste team? Ik wilde eerst een Serie A team maken, maar giovinco en shaarawy zijn geen 5* Skillers meer, dus dan wordt het denk toch BPL of een eredivisie team, best leuke spelers nu :9

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Giovinco is wel 5* en op EA werd gezegd dat El Sharaawy waarschijnlijk ook gewoon weer 5 is.

Ik ga voor een Eredivisie Team, maar ik speel sowieso eerst Carriere.

13. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kloppen de creation centre stats dus ook niet, mja we zien t dinsdag wel, met de web app. De iphone app komt trouwens met de release van FIFA 13 zelf uit voor de liefhebbers ;)

Robin, hoe is dat volgens jouw database bij shaarawy en giovinco qua sterrenskills?

14. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik kan alleen een aantal eredivisieclubs inzien, geen serie A helaas.

15. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe en waar kan je ze inzien?

16. xwempin

xwempin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit wordt mij eerste fifa die ik ga kopen dus weet nog niet zo veel.

op internet staat er creation centre hier kan ik mijn eigen team maken. maak ik dan een team voor ultimate team of is dat weer helemaal iets anders?

en als dit gewoon het zelfde is kan ik dan nu al beginnen om een team samen te stellen voor fifa 13?

17. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Castagnois

Boerrigter - Wijnaldum - Schaken

Strootman - Clasie

Pieters - Indi - Douglas - Rhijn

Vermeer​

_O_

18. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Rating van de volledige Ajax selectie:

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Doe mij dan maar:

Altidore / Bony

Mertens - Eriksen / Wijnaldum - Narsingh / Lens

Strootman - Clasie

Willems - BMI / Zanka - Douglas - Van Rhijn

Tyton

Kalas is trouwens wel heerlijk voor de carrière mode; snel, sterk en voetballend. En.. jong :D.

Dit is iets heel anders, dan kan je een team maken met allemaal zeflverzonnen spelers voor de kick-off, gewoon offline-mode. Heel lame, IMO, je hebt er ook niets aan :+.

20. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je custom formaties ook gebruiken in ultimate team, na een jaar lang hevig fifa 12 te hebben gespeeld weet ik wel welke formatie mij goed gaat liggen:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina