1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, dan moet je alleen op het begin van de wedstrijd de custom formatie 'inzetten' bij team management. ;)

Ik speel altijd 4-3-1-2, dan heb je zo'n goed blok op het middenveld. Als je dan nog een voetballende breker hebt als Yaya Touré, speelt het zo goddelijk in FIFA13.

Met vleugelspelers altijd 4-3-3 met de punt naar voren.

2. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik vond 4-3-3 altijd erg goed maar wil twee strikers, daarbij graag 4 of zelfs meer verdedigers dus dan wordt het zo iets :D:
    -------------_O_----------_O_-------------
    -----_O_-------------------------_O_------
    -----------_O_----------_O_---------------
    -----_O_-------------------------_O_------
    -------------_O_--------_O_---------------
    -------------------_O_----------------------

-------------ST----------ST-----------------
    -----LW-------------------------RW---------
    --------CDM/CM----------CDM/CM---------
    ---LB/LWB---------------- RB/RWB-------
    -------------CB--------CB-------------------
    -------------------GK------------------------

-----LW------ST----------ST-------RW-------
    --------CDM/CM----------CDM/CM-----------
    ----LB/LWB----CB--------CB------RB/RWB--
    ---------------------GK------------------------

Een 4-2-2-2 dus maar met wat 4-3-3 erbij :D
    Cb's die redelijk ver naar achteren staan, wordt ik minder outpaced xD

Laatst bewerkt: 16 sep 2012
  3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dus gewoon 4-2-2-2 met 2 CAM's, of 4-2-4 met 2 ST's en 2 wingers. ;)

Fijne opstelling ja, maar ik heb ook altijd graag een spelverdeler op de CM/CAM positie, in de as van het veld. Zeg maar als sleutelspeler, via hem lopen al mijn aanvallen. Als ik de bal naar de andere kant van het veld wil passen, doe ik dat via hem. Maar ook één-tweetjes enzo. ;)

4. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry voor de onduidelijke opstellingen:+
    Ik hoef niet perse zo'n man, had op ultimate team een 3 man middenveld met gerrard, modric en lampard: werkte perfect
    Hopelijk kan ik het zo houden zonder een sleutelspeler en dan 1 van de drie weg :)

5. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speelde FIFA 12 altijd met 2 spitsen, maar merk dat ik nu wat lekkerder speel met 4231 en 433 opstellingen, ik denk omdat snelheid wat minder overpowered is. 41212 was wel echt een pacewhore opstelling eigenlijk :p

Merken jullie trouwens ook dat snelheid bijna niet meer uitmaakt? Mertesacker is 27 ofso, maar lijkt met gemak spelers als aguero en robinho bij te houden, ook al is het niet een fysiek duel, dat mag nog wel iets getweaked denk ik!

Denk dat Altidore trouwens echt een beest van een spits is voor een eredivisie team, hij is nu 75, dus zal een cheape gold card worden :D

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Snelheid mag íéts belangrijker worden, maar eigenlijk is het zo ook wel goed. Kijk, een Kompany is gewoon een enorm beest, maar niet enorm snel (60 ofzo). Toch wint hij in het echt ook bijna al z'n duels door zijn enorme kasten-lichaam. Het is een goede ontwikkeling, dat nu kracht belangrijk is voor verdedigers, en niet snelheid. Dat is in het echt ook zo.

Altidore wordt lekker ja, want hij is snel, sterk en kan redelijk goed voetballen.
    Bony wordt ook een beest, iets minder snel maar wel sterker en harder schot.

7. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Kompany heeft 69 acceleration en 77 sprint speed, dus hij is gewoon snel voor een CB :p.

Maar ik snap wat je bedoelde :p.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Straks wel volop die Career Mode induiken. Ik wil gelijk weer de CL winnen met Madrid of Barca tegen Chelsea. _O_

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je begint je eerste seizoen meteen met zo'n topclub? Kan, maar ik vind dat nooit iets aan. Veel leuker om klein te beginnen. :)

10. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Lekker met Ajax, en dan steeds beter worden. Hopelijk is het nou wel leuk om te voetballen tegen de computer. Over 6 dagen heb ik eindelijk weer wat te doen op de 360. :)

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Nee, dat niet. In Fifa 12 namelijk bij PSV begonnen, maar na het landskampioenschap kon ik naar Real Madrid. Toen heb ik eerst de Landstitel gewonnen, het jaar erop de CL en daar weer op de Beker.

Een saillant detail: Ik speel die Career voornamelijk Football Manager stijl. Dan komt het echt op tactiek aan, als Manager, anders als Skills voor een speler.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, echt veel zin in. Ik begin ieder jaar met m'n broer met PSV, maar dit jaar hebben we besloten om met een lager team te beginnen. Een sub-topper ofzo.

Anders Swansea, hebben we vorig jaar ook in het 2e seizoen mee gespeeld, blijft een mooi team! :)

Tof, zelfde als ik, alleen ga ik dan liever naar kleine clubjes in Engeland. Ben nog nooit een 'topteam' geweest, dan is de lol en spanning er een beetje af IMO.

13. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Swansea. Heerlijk voetballend team hoor. Ook een goede career! _O_

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Daarom, en het is ook gewoon een mooi team in het echt. Dan kan ik er ook van genieten. Ik zou ook nooit een coach van QPR kunnen worden in carrière, dat zijn gewoon lelijke clubs 8).

Newcastle, Swansea, Aston Villa (met de nieuwe 'Nederalnders') zijn gewoon zulke teampjes die leuk zijn. :)
    In Italië Genoa, Bologna, Atlanta, Palermo, etc. In Frankrijk Toulouse etc.

Zin in! :D

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    In 12 heb ik 4 seizoenen gespeeld met Derby County, was leuk maar werd op een gegeven moment saai :+

Dit keer met een andere club beginnen, moet nog even kijken welke :)

16. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Eerst Rodgers en nu Laudrup. Ze spelen iedereen kapot met hun voetbal. Fantastisch om te zien. Joe Allen had een hogere passingpercentage dan Xavi. Heerlijk team. _O_

17. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Southampton, ricki Lambert _O_ Vroeger heerlijk meegespeeld, zijn vrije trappen zijn heerlijk!

18. Mark_PSV

Mark_PSV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste UT team wordt dit:

19. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BAAS, zou alleen BMI ipv alderweireld doen en wijnaldum speelt altijd zooo lekker in fifa, zeker voor zn OVR rating:9 Nice dat die FUTWIZ team builder t nu doet, vanochtend deed die t nog niet!

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ziet er leuk uit. clasie is een beest in fifa 12 dus verwacht veel in fut. perfect tweebenig, goede passin en agility!

Zelf bouw ik dit jaar vanaf dag 1 aan 1 beesten team met allemaal ifs ipv elk jaar steeds verkopen. daaromheen bouw ik wel leuk teams die steeds afwusselen. Verlies elk jaar zoveel met verkopen! Verkoop daarnaast me coins ook niet meer. was toch wel zonde met mijn laatste team dat als ik niet me coins had verkocht sommige ifs nog een upgrade hadden kunnen krijgen en er nog een if ronaldo en iniesta had kunnen ronddartelen!

Vind de demo prima! verschil in snelheden is verminderd. In12 Was het verschil tussen bijvoorbeeld 70 en 80 gigantisch dus als je dan 95 had helemaal. Nu lijken de verschillen kleiner. Walcott is bijvoorbeeld nog steeds snel, met de bal al minder en verdedigers lijken nog een soort extra motivatie spurt te kunnen trekken. En heerlijk dat kracht belangrijk is. Laatst tijdens belgie - ned zag wat een beest als lukaku kon met zijn kracht. En kijk naar spitsen als drogba en bijv altidore!

Aannemen is trouwens ook realistisch zeg. Soms frusterend maar maakt het wel boeiender doordat je moet doordenken op doordrukkende tegenstanders en slome spelers met hoge balcontrole heel belangrijk centraal worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina