1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik las dat dribbelen in de Full Game niet véél beter is (zou ook belachelijk zijn, want op dit moment is het best realistisch), maar wel een tikkeltje soepeler nog dan in de Early Access.

Ik heb net ondervonden dat de (LT)-knop (afhouden van de tegenstander) met spelers als Dzeko echt enorm handig is. Je speelt de ball in met (LT) + (A) naar je spits, die met de rug naar de goal en z'n directe verdediger staat. Dan hou je de bal even vast, draai je en speel je de bal diep op je doorgelopen middenvelder. Dat werkt in deze FIFA veel fijner.

Sowieso speelt Dzeko fijn met z'n grote lichaam. Kopballen, ballen vasthouden en hard schieten. Hendiiiig.

Vraagje:

Ik speel nu op het account van m'n broer en heb een non-shiny Serie A team gemaakt en 5.000 coins. Ik wil deze overzetten naar m'n eigen nieuwe account, want hij speelt geen FUT. Hoe lang moet je daarvoor vrienden zijn, voordat je dat via trade offers kan doen? Ben het nu 3 dagen.. :/

Laatst bewerkt: 25 sep 2013
  2. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor trade offer hoef je geen vrienden te zijn, het is alleen nog niet mogelijk zolang de game nog niet uit is (beveiliging tegen mensen met 10 accounts etc.) Als de game uitkomt kan je wsl gewoon trade offers doen met iedereen\o/

Er komt btw 15 oktober een patch die
    -finesse shots
    -kopballen
    -lobbed through balls

allemaal minder OP maakt

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waar lees je dat van die patch?

En weet je dat zeker van die trade offers? Vorig jaar móést je vrienden zijn om te kunnen trade offeren in FUT13. ;)

4. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    First, we want to thank everyone that provided feedback on the FIFA 14 Demo on Twitter, Facebook, and the EA Forums. We’ve been listening to the comments and our teams across the world have been working hard to prioritize and address the items that have been brought to our attention.

Upon starting up FIFA 14 for the first time you'll notice a title update will be made available. The update addresses stability issues found in the closed beta and minor fixes to a couple game mode (Skill Games, Creation Centre) items. Please, if you haven’t done so already, be sure to restart and download the title update in an active session as this will enhance stability when matching up with other players online who have accepted the update.

Our commitment to improve FIFA 14 is on-going, and regular feedback from our fans helps us prioritize and identify future improvements. We wanted to take this opportunity to address a few more items that we continue to work towards. Firstly, we got some great feedback on gameplay during the demo and early access period, including:

• The effectiveness of headers from corner kicks and crosses.
    • The effectiveness of finesse shots.
    • The accuracy of lofted through-balls.

We look to update you in the near future with good news on the identified gameplay tweaks.

Finally, we’re aware that some users are experiencing freezes during the game. We continue to investigate these reports internally, and with our partners, and will update the community when we know more.

Thanks again for your continuous feedback on Twitter, Facebook, and the EA Forums.

Thanks,
    The FIFA Team

(rob had in ea forum al aangegeven dat dit 15 okt was)

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tof! :)

En zeker van dat trade offeren?

6. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dus dan wordt het weer pace-abuse ? :emo: . Ik heb nog niet veel gespeeld (geen early release, had nog alleen 1 dag over van vorig jaar), maar ik hoop wel dat ze nu, vooral koppen want dat was vorige fifa's shit imo, ze niet alles 'dood' maken.

Volgens mij moet je wel vrienden zijn. Eerst was dat niet zo, maar ergens in de loop van vorige FUT oid hebben ze dat ingevoerd dacht ik zo.

7. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met trade offer moet je dan waarschijnlijk idd vrienden zijn en kan je trade offeren als je de full version heb op disc, hij komt officieel morgen al uit in Nederland toch? en 27 in UK?

@Fido nee geen pace abuse, ze passen alleen die OP dingen wat aan, pace is eigenlijk alleen nog bij wingers belangrijk heb ik het idee nu, eindelijk :thumbs:

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind pace sowieso veel minder belangrijk in de Early Access. Probeer maar eens met Jesus Navas te spelen. Valt flink tegen, want moet echt veel ruimte hebben om fijn mee te spelen. David Silva daarentegen is enorm fijn aan de bal, net als Coutinho. Die kappen ook veel minder 'houterig' en met grote draaicirkels. Dat is echt tof aan de nieuwe FIFA. Waarschijnlijk minder Walcotts en meer Özils, minder Navas'es en meer Silva's, om even bij Engelse teams te blijven. :)

9. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Kopballen en Finesseshots zijn veels te overpowerd tegenover een B-schot. In Fifa 13 speelde ik bijna nooit op de voorzet, nu maak ik 2 kopgoals uit een voorzet, heb het gevoel dat de aanvaller sneller de kopduel wint en ook behendiger is dan de verdediger.

10. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeker, en slow pace middevelder als cabaye arteta hernanes zijn nu ook heerlijk om mee te spelen:thumbs:

Pelle is ook verschrikkelijk goed in een 433 nu, doet bijna niet onder voor andere topspitsen, elke kopbal en schot is raak }:]

11. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zo, dat is een erg goed team zeg. Nondeknijter. Hoeveel chemistry hebben De Rossi en Cerci op deze manier trouwens?

Zuur dat de Serie A amper linksbacks heeft. Balzaretti is silver, Radu matig aan de bal en Constant zwaar duur (zie ze gaan voor 3k, maar soms ook 5k) is voor een non-shiny.

13. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt, echt jammer dat er geen shiny LB meer is, maar de stats van Constant zijn wel beest. Ik heb nu een manager en iedereen heeft loyalty, dus iedereen zit op 10 chem, zonder loyalty en manager heeft cerci 8 chem. Wel heerlijk gebruik maken van alle OP dingen in het spel nu, elsha en cerci allebei finesse shot trait en pelle zieke kop stats}:]

14. Firebeast

Firebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Geen idee of Pace weer zo'n grote invloed zal hebben in Fifa 14. Lijkt me voldoende op mee te beginnen. Ik ben van plan een combinatie van Belgen en Chelsea te maken.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Pace is voor verdedigers nog steeds zeker belangrijk, maar niet het belangrijkst. Kracht en lengte zijn ook erg belangrijk. Ik vind bijvoorbeeld Piqué in de Early Access echt een geweldige verdediger, terwijl die in FIFA13 door het 'onrealistisch snelle en accurate' dribbelen en snelheden vaak eruit gerend en gespeeld werd.

Voor aanvallers is het natuurlijk enorm bij steekpasses (dat ze niet ingehaald worden door verdedigers), maar niet het állerbelangrijkste zoals wel bij FUT13 was. Ik denk dat dribbling voor iedere positie handig is, maar ook zeker passing en vooral kracht en lengte.

16. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39

Hier dan mijn teampie, Uitblinkers zijn toch wel Jovetic, Fernandinho en Lloris.

Jovetic met 13 goals in 3 wedstrijden, ik kan nu al zeggen, dit is gewoon de ideale spits, heb hem gekocht met een architect kaartje en dat zorgt er dus voor dat z'n zwakste punten ( koppen en passen ) ook nog is worden verbeterd waardoor ie ook in de lucht sterk is.

Fernandinho is een heerlijk allrounder op het middenveld, Zowel aanvallend als verdedigend sterk, snel, behendig, goed afstandsschot en goede passing, bovendien heb ik totaal geen last van z'n 42 strenght wat toch wel een zijn grootste minpunt leek te gaan worden voor ik hem kocht. Echt een aanrader

Lloris hoef ik niet veel over te vertellen, gewoon een van de beste zo niet de beste keeper in het spel, een echte punten pakker, heeft elke wedstrijd wel een paar beestachtige reddingen en kan ook erg snel z'n doel uit rennen wat vaak handig tegen spitsen als Hernandez ( hoge pace lage dribbling )

Luiz houdt trouwens Vidic uit de basis, puur omdat Luiz dit jaar net als FUT 12 echt een beest is en Vidic het perfecte voorbeeld is van een wereldtopper die net iets te veel snelheid te kort komt. Daar maken m'n tegenstanders ( vooral met Braziliaanse teams ) dan ook optimaal gebruik van door constant door de lucht te spelen.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jezus wat heb jij al veel coins/spelers man, Niema. Hoe komt het? 8)

Nieuwe TOTW:

18. Seh

Seh Guest

Selecties als dit zijn de reden dat ik niet meer begin aan FUT. :lol:

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik snap het ook gewoon niet. Hoe kan je na 10 dagen nou zo'n ziek team hebben? Dan moet je echt Messi in een pakje hebben gehad, óf geld hebben uitgegeven. Zo'n team kost gewoon ontiegelijk tering veel. 8)

20. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Whahaha:9, stuk of 30/40 packs geopend op dag dat Early release uitkwam, alle spelers verkocht ( beste was IF Aubameyang ) en de rest was ook gewoon degelijk ( o.a spelers als Buffon, Muller, Nasri ) en met de coins dit team zo snel mogelijk dit team gebouwd. Ondertussen is dit team al bijna het dubbele waard aangezien de prijzen van de dure spelers echt keihard stijgen sinds de 20e ( Early Release in US )

Heerlijke TOTW btw, is er ergens al een link te vinden? Ben erg benieuwd naar de stats van Lovren, Baines en Aguero

EDIT: Heb hem al http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=bygREnionJ5vY:ps3

Lovren lijkt een minder versie van Vidic, Baines en Aguero zijn focking ziek! _O_

Deel Deze Pagina