Hier dan mijn teampie, Uitblinkers zijn toch wel Jovetic, Fernandinho en Lloris.
Jovetic met 13 goals in 3 wedstrijden, ik kan nu al zeggen, dit is gewoon de ideale spits, heb hem gekocht met een architect kaartje en dat zorgt er dus voor dat z'n zwakste punten ( koppen en passen ) ook nog is worden verbeterd waardoor ie ook in de lucht sterk is.
Fernandinho is een heerlijk allrounder op het middenveld, Zowel aanvallend als verdedigend sterk, snel, behendig, goed afstandsschot en goede passing, bovendien heb ik totaal geen last van z'n 42 strenght wat toch wel een zijn grootste minpunt leek te gaan worden voor ik hem kocht. Echt een aanrader
Lloris hoef ik niet veel over te vertellen, gewoon een van de beste zo niet de beste keeper in het spel, een echte punten pakker, heeft elke wedstrijd wel een paar beestachtige reddingen en kan ook erg snel z'n doel uit rennen wat vaak handig tegen spitsen als Hernandez ( hoge pace lage dribbling )
Luiz houdt trouwens Vidic uit de basis, puur omdat Luiz dit jaar net als FUT 12 echt een beest is en Vidic het perfecte voorbeeld is van een wereldtopper die net iets te veel snelheid te kort komt. Daar maken m'n tegenstanders ( vooral met Braziliaanse teams ) dan ook optimaal gebruik van door constant door de lucht te spelen.
Klik om te vergroten...