4600 punten is 30 euro. Dit had ik vorig jaar trouwens ook gedaan en uiteindelijk toen ik er geen zin meer in had m'n coins verkocht voor zo'n 120 euro, win-win situatie voor mij dus waarom niet?
Raar, want bij de 360 Early Release kan je geen FIFA Points kopen... Vervelend die TOTW, verkoop dan nooit mijn spelers >.>
Haha dat kan wel, als je ook maar 1x op het ea forum had gekeken had je dit kunnen weten want het forum stond er echt bomvol mee. Ik zal jou en de rest die het nog niet weten ( als die er zijn ) het even uitleggen. 1. Koop Fifa points op Fifa 13 2. Start de Early Release op 3. Start Ultimate team en accepteer de eenmalige Fifa points transfer (13 > 14) 4. Start de web app 5. Koop packs met je fifa points Dit is de manier waarop ik het heb gedaan, of het nog mogelijk is kan ik je niet voor 100% verzekeren, maar in principe zou het nog mogelijk moeten zijn.
Ik had al zo'n gevoel dat het ook zo kon. Wacht wel gewoon op FIFA 14, heb er toch geen haast mee. Eerst die spelers kwijtraken dan heb ik ongeveer 100K.
Jammer dat Media Markt en Saturn bij de ArenA geen nachtopening houden, dan had ik hem na Ajax - Volendam ff kunnen ophalen. Als dit wel zo was had ik hem wel gehaald, maar denk nu dat ik hem wel links laat liggen vooral om de aankomende titels. Halen mensen die Ultimate Edition hier trouwens?
Bij deze mijn team: Ik heb echt ontzettend geluk gehad met de pakjes. Had onder andere: Lewandowski, xabi alonso, 2x hamsik en ga zo maar door. Ben benieuwd of de hogere rated teams ook weer slechter zijn als de lagere
Ook MSP gekocht? Vraagje, is dat nou echt leuk om te beginnen met zo'n team? Toch veel toffer om te spelen en handelen en zo coins te verdienen? (ik kocht ook voor tienduizenden MSP's packs vorig jaar en jaar daarvoor, maar verkocht alle spelers meteen en verkocht op eind alles voor echt geld op marktplaats)
Jup, was al van plan om hem niet te halen maar als ik er toch ben dacht ik dan neem ik hem wel mee maarja als ik alleen al kijk naar de launchgames die ik wil hebben op de next-gen ben ik een paar honder eurie kwijt.
Heb de laatste tijd niet meer zoveel tijd. In februari trotse vader geworden van 1 van de toekomstige console spelers\o/. Dus als ik speel wil ik goed spelen als je snapt wat ik bedoel
Hoe werken die nieuwe Chemistry styles precies, is daar ergens een duidelijke uitleg over te vinden in het Nederlands?