1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Had vandaag deze 2 uit pakjes:
    &

Dit is nu mn team:

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als ik vragen mag, waarom je geld gespendeerd in een dure TOTS Matic? Hij is 60k duurder dan Touré. Dan zou ik die coins eerder investeren in spelers als Kompany, Walker, Hazard en Nasri.

3. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Touré vind ik sowieso niet zo heel lekker spelen. Dacht een keertje dat het wel leuk zou zijn om een TOTS te hebben, en Matic paste daar opzich prima. Kompany vind ik niet zo heel relaxed spelen, zelfde als nasri en walker. Hazard heb ik overigens nog over nagedacht. Maar zelfs 85 rated is die nog 145K.

+ Blauwe kaartjes zijn mooi :+

4. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Gaan de prijzen van BPL spelers woensdag dalen als het TOTS verschijnt? Toure bijvoorbeeld aangezien hij er waarschijnlijk wel in zit? En wat is dan het beste aankoopmoment, donderdag?

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Denk dinsdag volgende week netzoals bij TOTW. Dan zijn er zoveel.mogelijk op de markt en zit iedereen al.goedkoper erop te gooien wegens stress van volgende tots. Donderdag zit iedereen nog tegen elkaar op te bieden

@tobias: inderdaad. Ze zijn zeker mooi!

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    En wat word je team dan? hoop het voor je en hoop voor.mij dat vilhena cheaper wordt. He alleen geen coins meer bijna. Iemand in de aanbieding?

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Best jammer dat deze game nog steeds ontzettend pace-georienteerd is :mad:

Gebruik nog steeds m'n eerste team die ik uit gratis pakjes heb gekregen. Mijn beste spelers zijn Luuk de Jong en Alvaro Negredo :+ Die slaan nog geen deuk in een pakje boter.

De terugketsende bal is wel minder als in de XBOX 360 versie. Echter merk ik nog steeds een handicap systeem als je tegen mensen speelt die onder je eigen niveau zijn. Ik bedoel, 39 schoten op goal waarvan 25 op target en NOG niet scoren is best vaag. Mijn tegenstander krijgt één schot vanaf 20~30 meter en die vliegt er zonder problemen in.

Anyway ... ik kan ook niet inloggen op de Web-app. EA zegt dat ik FIFA14 niet heb op de 360, wat klopt ... :+ Heb hem namelijk op de One. Eens kijken of ik ergens een start budget van 25.000 coins vandaan kan toveren om m'n team te verbeteren.

8. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Pace-georiënteerd? Volgens mij juist veel meer op kracht georiënteerd. Spelers als Kompany die met gemak Aubameyang bijhouden omdat ze met de pink het shirt van de ander vasthouden. Pace heeft deze FIFA IMO niet echt de overhand. Denk meer dat het echt aankomt op kracht.

9. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Zijn Robben en Reus de beste rm en lm?Heb wel eens gelezen dat in 41212 de lm en rm de belangrijkste spelers zijn vandaar dat ik wel goeie rm en lm wil,nu ong 350k

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    iemand nog coins te koop? PM even!

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mwah, dat is ook omdat Kompany nog redelijk snel is. Pure snelheid is nog altijd veel beter dan pure kracht. Een combinatie is natuurlijk het allerbest (Ronaldo, Bale, Reus, Depay, Martinez, Ibarbo etc).

Zet een team op met alleen maar pacey spelers en je zal beter zijn dan een team met gemiddelde tot trage snelheid en veel kracht.

12. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
  13. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik haal dus net Cech TOTS uit een pakje!!!!!

14. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    /Mod Niet de eerste keer dat we je waarschuwen. Succes met je OW.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2014
  15. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben van plan om wat pakketjes te kopen/openen, maar wat is het beste moment als je kans wil maken op BPL TOTS spelers, vanaf morgen? En komt er binnenkort nog iets van een happy hour o.i.d.?

16. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Beste momenten om pakketjes te kopen zijn er niet. Er is nu een happy hour met 15K pakjes. Maar dat verschilt elke keer weer.

17. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Tobias waar haal jij je geluk vandaan?je had tog ook al Danny en Gabi Tots? Je kan beter helemaal geëwpacks halen dat is mijn ervaring

18. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Haha weet het ook niet :+ . Wat ik wel denk is dat het beter is spelers 's avonds te kopen dan 's ochtends. Want ik merk nu dat er 's ochtends veel minder spelers op de transferlijst staan, en dat ze daarom ook veel duurder zijn. Zo was Coleman gisteravond nog 115K, en nu word er al ruim 135K op geboden.

19. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Enig idee wanneer het weer Happy Hour is?

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Iemand een idee voor een team mdt Ings en Depay? Liefst met morrison (engels zelfde league als Ings en Klaassen en VAn aanholt (als het even kan vilhena)

En liefste 433 variant met goede balans!

Deel Deze Pagina