Ziet er mooi uit beide met die kleurtje maar Als je die miljoenen hebt voor team 1 zou ik toch lekker voor een ronaldo.gaan en een di maria RW versie. En het middenveld wordt overlopen garandeer ik je! @Arno24. Heb de 87 (oranje) versie. Tots is dr 91 van deze liga bvva tots en de 93 is de Team of the year van afgelopen jaar Tweede team zou Ozil eruit halen en Muller vervangen voor IF robben.
Hoop wel echt dat de markt aantrekt als ik nu alles verkoop maak ik 100k verlies en dat was niet de bedoeling
Iemand een idee voor een team van +- 380k? Formatie: 4/5 verdedigers. Spelers: Type KP Boateng, Pepe (Cb), Danny, Maicon (Rb), en waar mogelijk TOTS spelers. Keepers: Casillas o.i.d. of goede TOTS Keeper. Reward voor gemaakt team: 5k
Ja gewoon btje in verdiepen he heb de maand mei al 650.000 winst uit handel en nu in totaal slecht 850.000 heb al die tijd ervoor mijn coins verkwanseld met packs maar dat is nu afgelopen
2e komt in de buurt van wat ikzelf had, maar middenveld lijkt me niet allround. Kan aan mij liggen, maar denk bij 5 verdedigers op cm eerder aan een Toure/Pogba/Vidal. Verder spaar ik denk ik door voor Hulk TOTS, of raden jullie me eerder z'n 2nd IF aan? EDIT: Sorry, kan geen gyazo's nu daarom futhead link. Ik denk dat dit het wordt: http://www.futhead.com/14/squads/12460086/ Lekker veel TOTS (lijkt me supervet) en daarnaast een leuk team. Alleen shirokov is minder maar die vervang ik in game wel voor een aanvallende speler denk ik!
Das mooi dat ik gisteren net TOTS Courtois heb gekocht. word hij weer minder waard!. Ach hij houdt.tot nu toe alles tegen dus mag ook voor die prijs blijve
Dacht ik net dat de markt zou aantrekken krijg je dit weer,gelukkig geen Diego Costa tots dus die zal miss stijgen,trouwens dat fut world cup lijkt me best mooi maar gaan jullie er veel packs aan uitgeven?want je krijgt toch 1gratis pack?Dat zijn 3 a 4 spelers dus moet je aardig wat packs bijhalen voor redelijk goed team