haha ja echt heel zuur dit EDIT// Hij doet het weer! Alleen kan ik niet online.. Ah de world cup zit er nu wel in, alleen de servers zijn onbereikbaar Aaaaaannnddd its gone... Werd uit het spel gesmeten en nu staat er weer dat de update niet lukt
Bij mij staat het bij play, maar ik kan nog niets doen er mee.. De Server ligt er ook nog steeds uit... Echt facking waardeloos op mijn vrije dag
Ik zie bij meer alleen staan fifa interactieve world cup ma zal vast niet fut zijn toch?ja ik ken dat gevoel als ik uit mijn n8dienst kom en de servers liggen eruit dan is dat heel irritant
Ik kon vanmiddag wel spelen (simpelweg cancel drukken bij de update), alleen kon je dan ook niet online of de EA Servers inschakelen.
Heeft iemand ervaring met Zlatan. Ik wil hem graag halen voor mijn team en twijfel tussen de normale kaart, IF en SiF. Ik speel offline vaak met PSG en weet hoe hij speelt, zijn er mensen die weten hoe zijn in forms spelen, en of die het verschil waard zijn? De prijzen liggen op het moment niet meer zo ver uit elkaar. Enkel combineer ik hem met Lavezzi en Robben en voor de prijs van zijn SiF kan ik die allebij SiF kopen... Ja klopt dat had ik ook, EA twitterde rond 13:00 dat het verholpen zou worden, er is nog niets veranderd..
Dit is nu mijn Elftal http://www.futhead.com/14/squads/12572837/ Dani Alves TOTS komt er nog maar heb er nu nog niet genoeg coins voor toch iets beter als Juanfran en dan gaat Azpilicueta weg! Cristiano Ronaldo TOTS is echt super fijn Gisteren Messi TOTS in 35K pak gehad
Jezus wat een team en dan ook nog zo'n geluk,Ik zie trouwdns nog nergens fut world cup staan op ps3 klopt dat?
Is er al iemand doorgekomen vandaag? Ik las op het EA forum dat er al weer gespeeld kon worden en op EAtwitter gaven ze 8 uur geleden aan dat de online dienst weer op gang is gekomen. Ik heb echter nogsteeds dezelfde foutmelding over die stomme update
Jullie hebben het over doorkomen maar op de ps3 zie ik het niet eens staan,als ik zoek in hoofdmenu staat er bij meer fifa interactieve world cup maar dat is hem tog niet?Als ik er op klij zegt die probleem met ophalen van onlinegegevens
Echt? Dat is echt ziek raar dan, mijn xbone is blijven hangen. :{ ik kan niet op de EA server komen // Zo na een factory reset en herinstallatie kan ik weer spelen.. Helaas nu eerst werken
Haha ik blijf bezig maar toch weer mijn team verkopen,ga nu tots Lewandowski halen die lijkt me beter dan tots Diego Costa en wat is een goeie cam,Draxler of tots Kroos?ben bang dat Kroos te traag is.En nu mijn team verkopen of na het weekend?
Hahahha de prijzen zijn nu opzich best hoog van de TOTS dus beste is om Diego Costa nu te vekopen Kroos TOTS is echt super fijn alleen niet de snelste
Hoe zit dat met een World Cup FUT op de X1? Ik zag net iets voorbij komen dat er iets gereleased wordt voor de X1 dus, maar geen idee wat? Is dit niet gewoon een ingame toernooi of echt een 'nieuwe' spelmode? En zo ja, moet je ervoor betalen dan? Edit: Heb hem gedownload, doet het alleen niet :/.
Ja maar je zou tots Kroos wel aanraden dus?Kan ik beter morgen nieuw team kopen of na het weekend?En wat vinden jullie fijner,pace of dribbling?zoals Robben heeft dat gelijk zal ik dan kaart toevoegen voor meer pace of dribbling?