750K heeft mij dit team gekost: Neuer Dani Alves - Ramos - Kompany - Alba Xavi - Schweinsteiger - Ozil Robben - Negredo - Ribery subs: Aguero, Pedro, Gundogan, de Rossi, Marchissio, David Luiz, Hazard Ik zou alleen nog v. Persie en een andere RB (Lahm, Liechtensteiner) willen
Dit is momenteel mijn squad in World Cup: (Chemistry klopt overigens niet, maar is wel 100) http://www.futhead.com/14/worldcup/squads/12659953/
Dit slaat helemaal nergens op speel tot 2x toe de halve finale in fifa world cup fut en tot 2x toe einde van de wedstrijd een foutmelding krijgen gaat nergens over ea is zo bagger in ze spellen het is om te huilen.
De markt in normale fut is echt op zijn laagste punt aller tijden, als je nog munten over hebt zou ik nu investeren. Ibra voor 400.000 zien gaan, messi voor nog minder. Terwijl ibra vorige week nog 850.000 was. Daar moet wat te verdienen zijn of denken jullie dat de prijzen zo laag blijven?
Ik weet niet waarom, maar de makers van dit spel zijn volgens mij echt achterlijk. Om een voorbeeld te noemen. Een speler van het andere team heeft 71 rating, mijn Suarez heeft 88. Om de een of andere reden is zijn speler op alle fronten beter/sneller/sterker etc.. Is dit bij jullie ook zo ofniet? Edit: En als je tegen Kompany komt kan je het wel schudden. Die gast is onverslaanbaar....
Dit is altijd wel geweest in FUT, er is een soort handicapt waardoor eigenaren van mindere clubs een kans maken tegen de superteams. Jouw spelers worden zwakker of hun spelers worden sterker. Edit: Net Messi in een pakje voor FUT WC gehad maar kan hem niet in mijn EU team plaatsen zonder dat mijn chemistry eraan gaat
Ja wou Zuid-Amerika team maken maar kreeg vandaag Remy en Walker in pack dus maar even verder met Europa,oja Di Maria is een cam
WC DLC naait ook gewoon! Heb woensdag een leuk team gekocht voor de normale fut en heb die vandaag maar verkocht voor maar liefst 170k minder! Allemaal door WC (overigens wel enorm leuk!). M'n WC Team momenteel: Ibisevic-Kerzhakov Isco Podolski-Gundogan-Wilshere-Narsingh Schar-Caulker-Koscielny Ter Stegen Subs: Suarez, David Luiz e.a. (voor gebruik van 2e team).