Ik heb mijn keuze gemaakt, het is geen TOTS pepe geworden maar TOTS Rakitic. Volgende doel is Pepe http://www.futhead.com/14/squads/13251307/
Met world cup pas ik mijn systeem aan aan de hand van welke spelers ik heb,speel nu 433(4) middenveld met Fabregas-Sneijder-Xavi bevalt prima zo
Trade list weer gevuld met Benzema lloris matuidu pogba en griezmans voor de laagste buynows nu hopen dat ze flink gaan winnen vanavond!
Met Lloris ga je niks verdienen..... En ik hoop dat je voor de andere spelers de IF versie heb gekocht en niet de NIF. Ze zullen ongetwijfeld bij een grote overwinning stijgen maar die zakken daarna net zo snel
Had 20 Benzema s gekocht voor 2200/2500 daarvan al 12 verkocht voor 4000. Wel raar want ze staan er nog steeds op voor 2500. Maar op de spelers kan ik ieder geval geen verlies maken want heb ze gekocht voor de laagste buynows.
Nu totaal 4x finale gehaald,3x verloren 1x gewonnen.Doe de poulefase met Europa en knock-out Zuid-Amerika omdat toch mijn beste team is speel nu 433(4) Julio Cesar Maicon-Caceres-Godin-Filipe luis Paulinho-Vidal Di Maria Hulk-Cavani-Lavezzi
Kan iemand mij even uit de brand helpen. Bij fifa 2014 heb ik (laatst) mijn opgeslagen managercariere verwijderd. Nu wil ik weer opnieuw beginnen met de game. nu vraagt ie Managerscariere vervolgen: Ja... volgende melding: Er zijn geen opgeslagen spellen om te laden. Mijn vraag, Wat is de oplossing? (om weer opnieuw te beginnen met de managerscariere)
hehe, de 1e keer zat ik ook even te kijken maar 'new career' maar hij staat achter zo'n slide menutje Edit: weer een disconnect na een winstpartij