Je kan ook niet online?? Had dit van de week ook al een keertje dat hij een foutmelding gaf van die origin account. Echt een schande hoevaak er wel niet aan de hand is met die servers van Fifa..
Ik vind het wel vet dat als je spelers van team of the week in je team hebt die automatisch een upgrade krijgen,zo heb ik nu Hummels 87 maar die heeft snelheid 67 en met World Cup kun je echt wel merken dat dat te traag is
Ik sta weer voor mijn volgende dilemma en vraag om jullie hulp Huidige team: http://www.futhead.com/14/squads/13349280/ Ik heb nu 52k coins, Optie 1: Ik kan Song vervangen door Gabi voor 40k Optie 2: Pique vervangen voor Pepe IF voor 40k Optie 3: Doorsparen tot 110k voor Pepe TOTS Ook wil ik IF Griezzman 83 vervangen voor IF griezzman 84, kost +-30k coins. Is dat enigzins de moeite waard?
Ik merk persoonlijk altijd meer van in-froms op aanvallende posities, dus zou voor griezman of doorsparen voor benzema
Uiteindelijk gekozen om Song te vervangen voor Gabi TOTS, heb er nu een paar wedstrijden mee gespeeld en gelijk al 2 prachtige goals(Song kan niet scoren) en ook verdedigend doet hij het meer dan prima Ook de 15x1000 coins unlocked en ben nu toch echt voor Pepe TOTS aan het sparen aangezien ik online merk dat Pique echt mijn zwakke schakel is(alhoewel ik de easy goals uit corners wel heel erg ga missen) Gisteren ook een aantal topteams tegen gekomen met spelers als zlatan, robben en dergelijke maar allemaal netjes gewonnen
Ik heb voorheen altijd een xbox 360 gehad en ben vanaf november overgestapt op een ps4. Speel eigenlijk allemaal veel fifa ultimate team maar heb op de PS4 niets anders dan problemen. De store werkt totaal niet met pakjes kopen etc. Als ik de winkel open laad hij de eerste keer super lang en krijg dan een foutmelding. Tweede x meteen een foutmelding en de 3de keer kan ik er wel gelijk in. Heb dit elke keer!! Ligt dit aan ea servers of heeft de xbox one hier geen last van? Fifa 13 op xbox heb ik dit nooit gehad
De servers liggen er uiteraard weleens uit maar dat is volgens mij helemaal cross-platform, andere rare fouten oid nog niet meegemaakt om eerlijk te zijn. Ik begin het traden ook door te krijgen dit weekend mijn eerste mooie winstje te pakken
Gezien ik overga naar de PS4 binnenkort wil ik me team verkopen. Iemand interesse? http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=gi39eBtTbyEE:360
Hoe kun je hier nou warm van worden? EA doet echt nog nul moeite om het spelletje interessant te houden. De grootste innovatie die me bijstaat van de E3 is een cornervlag die kan bewegen. Waarschijnlijk zit daar nu ook direct een magneet op zodat gemiddeld 3 ballen per wedstrijd tegen de vlag aanvliegen.
Hallo, Ik wou net met mijn zwager die speciale pakketten kopen, hij had 100K +, Zagen we dat al het geld weg was en V. Persie was weg en suarez.. dus hij ( de hacker) heeft z'n account gehackt.. De hacker heeft ramsey van arsenal erop gezet voor 130K en op z'n account ingelogd en gekocht. Iemand enig idee hoe ik bij zijn account kan komen?
Ik lees op twitter dat je het kan aangeven bij EA, en dat ze er dan naar gaan kijken. Dit zal je waarschijnlijk niets opleveren omdat je alleen gehackt wordt op het moment dat je zelf ergens je geheime vraag en wachtwoord hebt prijsgegeven... En dan is het eigen schuld, dikke bult zeggen ze dan :b:
Nee het werkt wel degelijk, een vriend van mij had hetzelfde. Daarbij verkocht hij wel vaker coins aan anderen en toch heeft hij zijn 90k teruggekregen. Daarnaast kreeg hij nog 3 free packs van EA met untradeble players. Je kan het dus altijd proberen! On: Ik heb echt een geweldig team op WC; Suarez, Di Maria & Oscar zijn top! Daarnaast nog enkele leuke spelers zoals Rooney (dubbel), Reus en wat spelers die UP zijn. Het fijne van alle WC Packs zijn de normale free packs, heb daar de groen Rodriguez van Zwitserland uit gehaald, topper hoor!
Tja, waarschijnlijk vergeten uit te loggen op de webapp op school ofzo. 130k is nou niet echt een bedrag waar een 'hacker' zoveel moeite voor zou doen lijkt me. Naar het geld en de spelers kun je in ieder geval fluiten. Mogelijk helpt een mailtje naar EA of via de support chat, maar ik betwijfel het.
Hoe kunnen sommige teams met fifa world cup Ultimate team zulke goede spelers hebben? Want je kunt toch geen spelers kopen? Alleen door middel van die pakjes kan je ze krijgen toch?