1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik volg EA Sports op Twitter, ja.

Juist, Gizmo. Als je weet dat om bijvoorbeeld 11:15 (NL-tijd) de servers er voor 3 uur uitliggen, ga je tussen 11:10 - 11:15 veel lage boden zetten op spelers. Als je geluk hebt, blijft een deel van je boden als hoogste staan (je bent niet de enigste die dit doet) en heb je na de maintenance een aantal koopjes binnen, omdat tijdens die 3 uur er niemand op de WebApp of op FUT kan en dus je boden niet kan overtreffen.

2. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Iemand die het niet weet en er een goede speler voor 150 start prijs op zet vlak voor dat dat onderhoud gedaan wordt, en jij weet er wel van bied een lage prijs en de boel gaat offline. Dan heb jij mooi een super goedkope goede speler waaraan je dus goed kan verdienen!

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Btw:

Miranda, Marquinhos, Pelle en Hulk _O_

4. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Vind het vrij lastig om een goed gebalanceerd team te maken.. Zou iemand erbij kunnen helpen? Zou graag een BPL team maken heb nu 40k en wil graag Lamela, Zabaleta, Negredo en Coutinho erin in een 4-1-2-1-2 opstelling. Heeft iemand al ervaring met goede BPL spelers? Bedoeling is vooral om niet allemaal hetzelfde type spelers te hebben want dat speelt niet.

thanks!

Edit: Zat wellicht ook hier aan te denken: http://www.futhead.com/14/squads/815688/ Zal dit werken?

Laatst bewerkt: 3 okt 2013
  5. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben bezig voor je. Echter is 40k haast onmogelijk voor de gewenste spelers

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Een verdediging met goede workrates en een hoop snelheid, een middenveld met Coutinho en Lamela als fijne dribbelaars, Assaidi als aanvallend ingestelde snelle en dribbelende middenvelder en Sandro met de juiste workrates als krachtpatser op de CDM. Voorhoede met één krachtige spits en één snelle voor de steekpassjes.

7. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Kunnen jullie misschien ook zoiets voor mij doen?

Ik wil optimaal gebruik maken van lewandowski in een 433 of 4321 of als jullie een andere opstelling beter lijkt hoor ik het ook graag. Ik heb nog 60 K over, lewandowski heb ik al.

Thnxxx :D

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als je wat meer info geeft over hoe je speelt zou ik het wel willen doen. Speel je graag met voorzetten (flankspel) of kom je met flankspelers graag naar binnen om te schieten? Hou je van snelheid, van dribbelen, van trucjes, van veel schieten, van tikkie-takkie voetbal, etc etc. Wat eis je bij je middenvelders en verdedigers?

9. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik hou van flankspel en dribbelen. Snelheid is wel handig maar geen pre. Op t middelveld een goede balans ivm die workrates.

Verdediging graag pace 70+

10. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Bedankt Siemenn vind het er leuk uit zien en mooi uitgebalanceerd. Als ik de spelers goedkoop weet te vinden moet het lukken met 40k! Zal na een wedstrijd of 10 wel zeggen hoe het speelt.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zoiets?

Fijne flankspelers dide niet te duur zijn, een middenveld met Gundogan (topper), een fijne aanvallende speler en een controleur (topper) en een verdediging met genoeg pace en degelijke stats.

12. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Waarom toch steeds hier vragen om anderen teams voor je te laten maken? Het is toch veel leuker om zelf teams te maken en ontdekken wat lekker speelt? Als het niet werkt verkoop je alles weer. Dat maakt fut nou juist zo leuk.

En je kunt altijd nog de FUT database gebruiken: http://www.ultimatedb.nl/#players

13. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Bedankt Siemenn!

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Kan iemand me uitleggen waarom van Rhijn gemiddeld 5000 coins kost? 8) Ik snap er echt de ballen van :+

15. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat hebben gedaan tijdens die maintaince. Nog steeds dezelfde bugs in FUT. Je kan nog steeds niet zien hoelang je eigen item op de TL staat. En als je iets er voor de 2e keer wil opzetten begint hij weer op de prijs waarvoor je hem kocht.

16. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Over het algemeen worden er minder zilveren pakjes opengemaakt. Hierdoor zijn deze spelers zeldzamer. Zo heb je ook zilveren spelers van 50.000+ coins.

Bovendien speelt hij voor Ajax en dan ben je sowieso al meer waard. O-)

17. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Irritant dat je spelers vast zitten in de transferlist nadat zijn auction voorbij is.
    Toevallig blijven alleen mijn IFs vastzitten...

18. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Het voetballen gaat best lekker, maar ik krijg behoorlijk veel goals tegen door afstandsschoten. En ze vliegen ook allemaal recht de kruising in...

Hoe spelen jullie btw? Ik heb alles op Manual staan. Daardoor maak ik nog wel veel fouten en mis ik veel kansen. Maar ik vind het wel leuker :+ Heb het idee dat mijn tegenstanders ook vaak alles op Auto hebben staan...

19. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Ook een Nederlands (nationaliteit) team valt enorm tegen, alle tegenstanders hebben veel pace en dan hebben mijn Seedorf en Strootman niks te betekenen. Daarom ga ik nu voor mijn SUPERAZIATEN, Zuid-Korea uiteraard! Ik vond ze geweldig in H2H (FIFA 13, FIFA 14 belachelijk slecht) dus nu maar een fut-versie ervan maken.

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zo, ik heb een Eredivisie team :cool: :+

Deel Deze Pagina