See the impossible Met 10 games gespeeld en preferred league als league 1 komen er 2 punten bij. Jammer dat er geen Brazilliaanse trainers zijn, dat zou beter geweest zijn voor de chem.
speelde eerst 442 met serie a, maar omdat er bijna geen la en ra spelers zijn overgestapt naar 3412, constant en abate zijn zo aanvallend dat je meer verdediging hebt met 3 cb`s
Season ticket pakje: shirtje Malaga en twee shiny contracten. Beste speler 78 non-shiny en verder geen waardevolle items als Chemistry Cards of nuttige positioncards .
Ik speel met mijn BPL team 4-3-3, welke spelers zijn achterin aan te raden? Ik heb momenteel Kolarov, Toure, Nastacic & Evans. Voor mijn 3-5-2 Bundesliga team ben ik op zoek naar 2 goede spitsen, ik heb momenteel Son & Cacau. Iemand goede suggesties? Totale budget is ongeveer 20k.
Goddomme, wat heeft Pandev heerlijke statistieken. Voor bijna de discard-waarde (+/- 15k) te krijgen! Ik denk dat ik voor hem ga sparen. Ben nog steeds aan het zoeken naar de juiste opstelling. Ga eens 4222 proberen. Ik hoorde positieve berichten over Llorente, maar hij heeft Low-Medium workrates. Dat is fucked up . En koppen wordt minder overpowered bij de volgende update.. :{
442 is voor mij perfect, 3412 geprobeerd omdat ik dacht dat het beter verdedigde maar bleek niks voor mijn stijl van spelen... Heb de meeste spitsen uit serie a nu op di natale na maar palacio springt er echt uit, wat een beest snap niet dat balotelli 35.000 kost en palacio bijna niks
Mijn 4 gratis packs je die krijgt bij de game zijn er 3 van verdwenen...was dit bij jullie ook gebeurt?
Dit is mijn team nu. http://www.futhead.com/14/squads/999572/ Weet er iemand nog een goede spits of een andere verbetering. Het kan aan mij liggen maar ik ben nog niet echt fan van klose. is IF milito wel veel beter?
Ik ben ook benieuwd naar pandev ga hem zeker proberen en voor dat geld kan het bijna niet tegenvallen. leuke manier op even 50k te verdienen netjes