1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    ja
     
  2. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik vond IF Pandev anders best tegenvallen, had hem in een 3412 op CAM.

    Het enige waar ie het van moest hebben was z'n verwoestend schot, maar ja hoe vaak kom je in de juiste positie om eens lekker uit te kunnen halen. Vooral door z'n medium/medium workrates liep ie heel vaak gewoon een beetje rond op het middenveld en stond niet echt waar een #10 moet staan om juist die beslissende pass te geven of even lekker uit te halen.

    Bovendien was z'n passing ondermaats en met z'n snelheid kon ie ook niks forceren. Ik had hem na 3 wedstrijden weggedaan, maarja ik moet er wel bij zeggen dat heel m'n team niet echt lekker speelde, zal hem nog wel is een kans geven wanneer ik weer is een Serie A team maak.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ga Pandev kopen met Catalyst (+PAS en +PAC) om zijn twee zwaktes wat te verminderen. Ik probeer hem voor zo weinig mogelijk te kopen (max 12.500), zodat ik hem altijd nog kwijt kan naderhand. :)

    Dan heb ik voor m'n CAM's (4222) Diamanti, Kaka, IF Pandev en Giovinc en voor m'n CDM's Guarin, De Rossi en Strootman.

    Mijn teams zijn nu:
    [​IMG]

    Back-up:
    [​IMG]

    Destro, Kovacic en Tomovic wil ik er op korte termijn uithebben.

    Ik krijg vanavond 50k als prijs voor een loting. Ik heb echter geen idee wat ik er mee moet. Ik vind het wel goed zo. Ik hoor Balotelli en El Shaarawy erg tegenvallen. Di Natale zou wel erg goed zijn.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2013
  4. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Hmm Pandev op de rechterflank kan nog wel is goed uitpakken aangezien je daar maar 1 directe tegestander hebt, weet je die te passeren kan je vrijwel altijd op doel schieten.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bij 4-2-2-2 heb je echt een geweldige formatie daarvoor inderdaad. Ik heb wel wat Formation Guides op EA gelezen en twijfelde tussen 4-4-2 (2) met 2 CDM's, maar daar waren de flanken wederom te defensief. Met 4-2-2-2 heb je twee verdedigende CDM's (Guarin zorgt met H/M ook voor aanvallend wel een aandeel met zijn geweldige schot en De Rossi is echt pure controleur met z'n M/H). Diamanti en Kaka staan een stukje schuin achter de spitsen, zoals de opstelling ook laat zien. Erg fijn. ;)

    Diamanti en Kaka hebben ook een geweldig schot daarvoor. Hopen dat EA met de fix niet het spel gaan verneuken door kopballen en finesse shots enorm underpowered te maken.. perfecte balans vinden ze nooit :emo:
     
  6. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Vandaag maar eens het mooiste stadion van Nederland gekocht: de Amsterdam ArenA. :D
     
  7. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik vond kopballen goed zoals het vorig jaar was. Spelers als Falcao, Gomez, Klose etc. konden vrij makkelijk met de kop scoren, maar dat mocht ook wel met die 90+ heading accuracy.

    Dit jaar heb ik zelfs kopduels verloren tegen dwergen als Giovinco, dan is er iets goed mis:+
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2013
  8. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    _O__O_
     
  9. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Iemand ervaring met David Villa? Mijn team ziet er momenteel zo uit:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2013
  10. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik gebruik Arda Turan op de linkerflank in mijn BBVA team, heerlijke speler! Villa kan mij wat te slecht passen.
    Ook zou ik zo snel mogelijk Costa vervangen door Benzema maar dat is waarschijnlijk door mijn vrij ongebruikelijke speelstijl.
    Als ik toch naar de rest van het team kijk zie ik toch wat opties die je team een stuk beter maken en betaalbaar zijn: Benat <> Busquets, Eliseu? <> Felipe Luis en Pique <> Miranda.

    Heb zelf momenteel +- 200k om mijn team te verbeteren en wil eigenlijk van Persie er in verwerken, maar is erg lastig om hem in mijn BBVA 4-4-1-1 opstelling te knutselen zonder opofferingen te maken. Wil namelijk eigenlijk de linkerkant van Atletico en Iniesta op CF behouden. Rechterkant (Vela + juanfran) mag mij part vervangen worden maar Nani alleen is helaas niet genoeg voor RVP om 9 CHEM te krijgen. Misschien ga ik wel richting de rechterkant van Dortmund, maar weet niet of Lewandovski fijner is dan Benzema aangezien hij lage passing heeft.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2013
  11. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Diego Costa voor Benzema zou kunnen, ligt vooral ook aan je speelstijl. Voorzetten van de flanken zou ik voor Diego Costa gaan. Benat voor Busquets zou ik niet doen op die positie. Busquets heeft goede interceptions, marking en standing tackle en een prima short pass. Benat heeft goede standing tackle, hele redelijke interceptions en marking is toch niet echt nodig op die positie. Daarnaast heeft Benat een raket in ze benen en een uitstekende pass, dus lekker laten staand. Miranda voor Pique snap ik echt niet. Pique is echt een beest. Zelfs de stats van IF Miranda doen het voor mij niet vergeleken met Pique. Super verdedigingsstats en een goede opbouwer. Die H/M workrate zorgt ervoor dat ie sneller doorschuift en zo mee kan doen aan je opbouw. Lekker laten staan. Eliseu kan wel vervangen worden door Felipe Luis (of met meer coins voor Jordi Alba of Marcelo, kijk ook even naar wat je zelf lekker vind bij een speler).

    Als je RvP erin wilt, kan je hem altijd met 1 zwakke link (of sterke) op 8 chem krijgen (loyalty en manager). Enige wat dit oplevert is dat je minder boost krijg van je chemistry styles. Kleine opoffering imo als je daardoor chille(re) spelers kan behouden.
     
  12. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Ik heb Benzema op de bank, vind hem totaal niet fijn! Ik ga Alba morgen kopen, dus Eliseu is sowieso binnenkort weg ;). En is Miranda beter dan Pique denk je? Sowieso wel sneller idd..
     
  13. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Voorzetten vanaf de flanken Costa ben ik het mee eens. In dit geval raad ik zeker om voor Arda op linksbuiten te gaan, veel betere voorzet dan Villa.
    Beñat zelf nog nooit gebruikt, heeft leuke stats maar ik heb toch liever een fysiek wat sterkere, grotere centrale middenvelder (zeker naast modric en koke (in mijn geval Iniesta en Fabregas) die al voor de aanvallende impulsen zorgen). Tegen de Yaya Toures van de wereld kom je toch snel in moeilijkheden op het middenveld anders.

    Heb zelf Pique nog niet geprobeerd, wel Ramos maar Miranda/Pepe is een stuk fijner. Vind High workrate bij centrale verdedigers een afknapper, verdedigers moeten gewoon verdedigen bij mij.

    Blijft toch mooi om te zien dat verschillende FIFA'ers verschillende spelers prefereren :) Is er een groot verschil merkbaar tussen 8/9/10 chem?
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2013
  14. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou denk ik dat Busquest ook problemen krijgt tegenover Yaya Toure :p . Maar ik weet niet of een fysiek iets sterkere speler aan één kant van het veld echt een verschil uitmaakt.

    Pique heb ik zelf geen moeite met zijn workrates. Hij sluit gewoon sneller aan. Maar een keer meegemaakt dat ie echt helemaal op de helft van de tegenstander te vinden was. Opbouwend een stuk sterker naast Chiellini, danwel Barzagli (beiden heerlijke verdedigers trouwens). Nou speel ik met 2 CDM's ervoor (Xabi en De Rossi, bazen) dus wie weet valt het minder op. Maar aangezien jij toch voldoende middelen hebt, zou ik hem eens testen.

    Met die 8/9/10 chem merk je niet zoveel verschil. Ja iets minder boost van stats (op een IF zie ik geen verschil in stats). En ik heb liever 8 chem dan 10 chem en een betere speler ernaast. Ik speel met Pelle IF op 8 chem, loopt beter dan 10 chem, vanwege de spelers. Speel 4-2-3-1 (2). Eerst met Pasqual (LM), Diamanti (CAM) en Candreva (RM). Nu speelt Koke IF op LM en Isco IF op CAM. Naja deze spelers zijn wel een stukkie beter (alhoewel Diamanti ook wel lekker is), en Pelle IF zijn stats veranderen niet (met afmaker chemistry style erop). Trouwens Pelle IF zijn stats zijn sick en dat merk je ook; 96 afmaken, 92 heading accuracy, 89 shot power, 90 volleys en ook nog 81 long shots. Zijn 93 kracht, 85 positioning en 86 reactions helpen hier ook bij. 82 short passing met 70 vision zijn een leuke bijkomstigheid voor een spits, alhoewel je niet teveel van de passing moet verwachten, maar balletje kaatsen lukt meestal wel.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Pelle IF lijkt me inderdaad wel een baas, wil die wellicht nog wel eens in mijn team passen. Als kopballen niet UP worden na de patch :+.
     
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Pique is zeker een beest, dat ie doorschuift naar het middenveld is bij de meeste verdedigers wel irritant ja, maar pique is daar een uitzondering op, met z'n 85 long passing gaf ie echt heerlijke passes door de lucht naar m'n spits wat uiteindelijk in 8 assist uit 20 wedstrijden resulteerde.
     
  17. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    IF Totti, Costa en Neymar _O__O__O_

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2013
  18. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    IF Diego Costa.. HEBBEN
     
  19. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Soow die Mitroglou heeft al 3 IF's in 5 weken tijd als je die van fut 13 nog meerekent!
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Fuck, ik wil Neymar echt hebben.. zó duur. Wel matig dat hij met één goal en één assist in een wedstrijd wel een TOTW krijgt en Remy (4 goals in 2 wedstrijden), Tello (2 assists in zelfde wedstrijd) en vooral Sanchez (2 goals en één assist in zelfde wedstrijd) geen TOTW's krijgen. Puur cashen willen ze, dat mensen MSP koopt om pakjes te openen.

    Diego Costa is ook echt een machine, net als Totti (alleen wat traag). Wellicht Totti in m'n Serie A team later.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2013

Deel Deze Pagina