[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben mensen de update al en merken jullie veel verschil?
     
  2. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan ik het verschil merken als ik geen eens de kans krijg om een wedstijd te spelen?! :+
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    En waarom krijg je die kans niet?
     
  4. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Inmiddels Arda Turan linksvoor geplaatst in een 4-3-3. Ik mis toch de snelheid :mad:
     
  5. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat die zovaak vastloopt.
     
  6. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Het is weer zo'n avond. Het lijkt wel alsof EA weer helemaal anti-Ali kebabje is.
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Krijg morgen me ultimate team fifa 14 edition. Neem aan dat ik de.pakjes code nog steeds kan gebruiken? En krijg ik dan ineens een paar pakjes of telt hij gewoon pas vanaf datum jnvoering? Of heb ik pakjes "gemist". Xou wel vies zijn. Ieder geval lekker even webb app ook nog blijven gebruiken. Heb nu me zilveren team (zie pagina terug) plus rond de 200.000 coinsgeen flauw idee wat voor gouden team ik bouw. Ga ieder geval wachten tot ik exht goed idee heb want anders verspil ik weer zoveel coins met constant kopen en verkopen..en verwacjr dat me zilveren team ook super chill speelt!
     
  8. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Hij is de man voor tiki-taki voetbal en kort draaien, niet voor het wegsturen in de diepte ;).
    Is ook lastig om goed/effectief mee te spelen, geef ik eerlijk toe.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    200.000 coins al van alleen op de WebApp? Shiiit, tips?

    Ik win zojuist het gouden toernooitje en krijg 2000 coins en een gouden normale pack met 1 shiny. Wat komt er uit.. mijn beste speler ooit: Thiago Silva! _O_ \o/

    Nu nog aan het twijfelen. Verkopen is instant 60k, houden is bazen team maken dat ik eigenlijk al heb.

    IF Pandev weer in de uitverkoop, blijft als RAM (4222) steeds hangen rond middenlijn, gruwelijk irritant. Zowel Kaka als Diamanti is beter.

    In één toernooi (4 potjes) 2 keer regen gehad. Wat speelt dat kut zeg in FIFA14. :emo:

    En oh ja, de update: switchen merk ik geen verschil in, kopballen scoor je íéts minder vaak (nog wel paar keer gescoord), corners zijn altijd gevaarlijk (in finale 5 kopballen waarvan 2 op de lat en 3 door de keeper gehouden) en hoge steekpassjes nog steeds té sterk. Dus tja.

    ..

    Thiago Silva jeej \o/\o/
     
  10. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    if pandec is toch niet zo?
     
  11. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Team is ook wel te doen, alhoewel ze niet heel erg aanvallend spelen en boateng geen echte cam is. Ik denk dat ik het om ga gooien tot 4-3-3 o.i.d. ik denk dan wel dat ik weer ander team maak want hier zitten te verdedigende spelers bij en de goede spelers zijn natuurlijk weer enorm duur.
     
  12. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb het team van: AliKebabje, als basis gebruikt voor mijn team:

    [​IMG]


    Had en heb niet veel coins, maar met dit team ben ik nog ongeslagen :)

    Iemand een idee waarmee ik met mn resterende coins kan gaan handelen? Of gaat dat niet werken met maar 4k.
    Ik heb op stage namelijk extreem rustig en kan dus chill gebruik maken van de web app
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Normaal maak ik graag zelf teams, maar heb even inspiratie/hulp nodig. Onderstaande is mijn team en ik heb 50k en Thiago Silva die ik wil inpassen. Mijn middenveld is heerlijk (1 CAM mag wel meer snelheid hebben), maar zou graag ook een 5-skiller hebben.

    [​IMG]

    Iemand weet hoe ik hem kan inpassen? Ik dacht langs Maxwell, voor Sirigu, achter Hernanes. Maar ik wil liever wat beters en een complete hybris zou wel vet zijn. Dus hele linkerkant Ligue 1 of Braziliaans.

    Danku
     
  14. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    ---------------D. Milito (IF)------------------Palacio----------------
    ---Bernard----------------------------------------------Diamanti---
    ---------------Fernando (Shakthar)----------De Rossi---------------
    --Luis (At Mad.)---------Silva---------Ogbonna-------------Konko--
    -----------------------------Sirigu--------------------------------


    Kan je eventueel nog Robinho/Kaka als linkerspits zetten en dan iedere Serie A spits als rechterspits. Ook mogelijk om linkerspits een braziliaan (Pato) te zetten en dan rechterspits Kaka/Robinho.
     
  15. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Waarschijnlijk ben je niet al te grote fan van Maxwell en Motta, maar anders krijg je volgens mij te veel dead links, en nu heb je 1 mooie groene lijn tussen Silva, Motta en Cavani *) En Juan Jesus is ondanks z'n 79 rating echt een beest, die moet je zeker uitproberen. Je snelle CAM zit er ook bij, alleen geen 5 star skiller mja, niet alles kan goed zijn:+
    [​IMG]

    Ik zou met die 4k je subs aanvullen als ik jou was, je spelers blijven niet altijd fit he;) Handelen rond deze tijd stelt niet meer zo veel voor. Zeker niet als maar 4k hebt, ik zou gewoon online seasons spelen, veel leuker dan handelen en verdient echt lekker.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Thanks voor de squads. Cavani is me nog wat te duur en ik ben zéér tevreden over Ogbonna (geweldige CB).

    Ik denk dat ik zo weinig mogelijk ga proberen aan te passen en ga proberen om Ronaldinho aan het spelen te krijgen. Ik vraag me alleen af of hij niet te langzaam is. Een Hunter of Catalyst kaartje doet wel wat, maar echt snel zal hij nooit worden. Wat ik overigens wel raar vind, zijn snelheid, als je hem ziet in de Braziliaanse competitie. Zó traag is hij helemaal niet.

    Dus:


    Pato - Vucinic
    Ronaldinho ------- Giovinco
    Hernanes - De Rossi
    Maxwell - Silva - Ogbonna - Konko
    Sirigu

    Muriel - Di Natale
    Kaka -------- Diamanti
    Guarin - De Rossi
    Maxwell - Silva - Ogbonna - Konko
    Sirigu​

    Heb dan dus meerdere mogelijkheden. Silva hebben al goede chemistry, dus kan ik wisselen tussen Hernanes en Guarin op de LDM positie. Op de LAM kunnen Kaka en Ronaldinho. Op de LS Pato (bij Ronaldinho en Hernanes) of Vucinic/Di Natale/Muriel.
     
  17. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Dacht inderdaad hetzelfde. Ik heb nooit echt kijk gehad op handelen, was meer aan het spelen , maar had hierdoor ook nooit echt beesten teams. Leek me wel eens leuk, maar ik ga er niet weer geld insteken haha.

    Dat word dus met dit team seasons
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Met spelen is veel geld te maken hoor. Speel seasons en je maakt gemakkelijk geld door te promoveren. Ook offline in de Ultimate League krijg je in de eerste twee promoties al bijna 4k + pakketje. Zwaar nice! _O_
     
  19. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks voor de tip! doe nooit offline, maar 4K + pakje na 2 promoties:+
    En dit kun je zegmaar gewoon herhalen?
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, het is gewoon seasons, dus je gaat steeds een divisie omhoog. Bij iedere titel krijg je geld + gouden pakketje. Is nice! :)
     

Deel Deze Pagina