1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Beetje kopsterk? En sterk als aanspeelpunt? Ik kijk eigenlijk nooit atletico dus ken hem weinig. Weet dat hij het goed doet.en

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Anyone? :+

3. AliKebabje

AliKebabje Guest

Ik heb met beide spitsen gespeeld in 4-3-3.

Costa is een goed aanspeelpunt en zoekt ook ontzettend goed positie. Benzema vond ik echt ontzettend minder. Ik kon niet goed met hem overweg. Ik speelde overigens niet echt op de counter, maar met hoge druk.

4. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand een team van zo'n 30-40k waarmee ik kan winnen, mijn bundesliga-team is fijn maar speelt best wel verdedigend alhoewel het 3-4-1-2 is. Ik wil wat meer de aanval zoeken en dan een spits hebben die het mooi afmaakt, ik vond het controlerende deel in de bundesliga met boateng en javi wel goed maar toch kreeg ik een aantal tegendoelpunten doordat de tegenstander met pace voorbij me kwam. Ik heb geen idee hoe ik weer naar een hogere divisie wil komen als mijn teams na een paar wedstrijden toch niet meer leuk spelen, ik heb ff geen idee meer over teams..

5. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik speel nu 433 BPL met 1 cdm en 2cm's tot nu toe speelt het heel fijn:

--Sinclair--Negredo--Chamberlain

---Wilshere-------Cabaye----------
    -------------Sandro-----------------

Gibbs-Koscielny-Kaboul-Walker--

-------------Begovic---------------

Is niet zo duur en de verdediging staat in ieder geval goed ook tegen snelle aanvallers. Middenveld is echt heerlijk en de aanval is ook naar behoren maar daar kan je dan voor betere spelers gaan sparen.

6. AliKebabje

AliKebabje Guest

Je moet Paulinho eens proberen op het middenveld, wat een beest. :)

7. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  8. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hahahah die Costa is echt een beest man, topscoorder van Spanje en laat zelfs verdedigers als Pepe en Ramos in hun broek schijten.

In game vind ik hem toch iets minder goed dan in het echt, eenmaal op snelheid is ie niet af te stoppen maar dat duurt toch effe wat langer door z'n 75 acceleration waardoor ie vaak toch de bal verliest tegen snelle verdedigers ( die iedereen natuurlijk heeft ). Kopsterk is ie zeker en elk schot met z'n rechter is een goal, z'n linker is door z'n 3 star weak foot vaak wel op doel, maar vrijwel altijd een bal voor de keeper.

Als jij goed bent in je mannetje te passeren vanaf de flanken en constant voorzetten in de 16 kan pompen is dit je ideale spits, maarja hoe hoger je komt hoe beter de mensen kunnen verdedigen en dan is dat dus niet altijd even makkelijk.

Laatst bewerkt: 15 okt 2013
  9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gewoon hunter kaartje erop dan. ;)

Ofja, gewoon kopen met hunter akartje erop. Dan zijn ze vaak niet eens veel duurder, als je even geduld hebt.

10. brambino12

Leuk Bevonden:
    3
  11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    4-3-3(4) is heel zwak in de hogere divisies, omdat je er vol uitgecounterd wordt door gebrek aan CDM's. Ik zou eerder voor 4-3-3 met 1 of 2 CDM's. gaan. Mertens in plaats van Chadli lijkt me ook handig: meer snelheid, beter schot, betere dribbel. Wat meer creativiteit en snelheid voorin is handig in FUT.

12. AliKebabje

AliKebabje Guest

Hier ben ik het niet mee eens. Ik speel zelf ook 4-3-3 (4) maar wordt er maar een paar potjes uitgecounterd. Je moet maar op zijn Cruijff's denken; "Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander."

Met 4-3-3(4) komen er ook in ieder geval genoeg mogelijkheden voor jezelf.

13. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu :

--Assaidi--Benteke--Chamberlain

---Fernandinho-------Paulinho----------
    -------------Sandro-----------------

Clichy-Sakho-Kaboul-Richards--

-------------Howard---------------

En nu nog 8K over. Als subs heb ik:

-RB: Rafael
    -CDM: Capoue
    -CM: Diaby
    -CM: Giaccherini

Nu nog 8K over, wie raden jullie aan erbij te halen?

14. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Walcot/ ben arfa / sterling

15. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ben Arfa is binnen:) Sterling zie ik niet zo zitten, is ernog een goede LV met 5* skills?

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ben Arfa is een held, maar als LW zou ik gewoon Assaidi houden. Anders Taarabt, die is iets minder snel en medium/low ipv high/low, maar is wel completer (degelijk goede stats voor schot en pass, sterker, ietsje langer, betere ball control).

17. brambino12

Leuk Bevonden:
    3
    Had een bpl team maar dat valt ook tegen, ik win wel aangezien benteke 4 keer scoort per wedstrijd, maar ik vind dat ik dan te veel tegendoelpunten krijg. Iemand een idee voor een team met eliseu als lb en benteke als spits, meer specificaties heb ik niet buiten het budget van 25k.

18. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik krijg juist barweinig tegengoals, Sakho beukt iedereen van de bal, en Kaboul is gewoon een baas in het centrum.

Ik denk dat ik met dit team weer even wat offline seasons ga doen, en hoop binnen 2 dagen Luiz nog erbij te kunnen halen + Hart / Cech

19. AliKebabje

AliKebabje Guest

Sakho vind ik eigenlijk totaal niet fijn. :mad: Balletje eroverheen en ze zijn weg. Ik moet die gast echt zo snel mogelijk vervangen.

20. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    De diepe ballen haal ik er meestal wel uit met Kaboul, en 1 op 1 win ik meestal wel met Sakho, maar inderdaad: Luiz - Kaboul klinkt wel beter :)

Of:

Luiz - Kompany :)

Deel Deze Pagina