1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Thanks you :)

2. AliKebabje

AliKebabje Guest

Vandaag al 3 potjes weggeven in de 90e minuut :mad:

Nu strijden tegen degradatie in divisie 2, potver

EDIT: Inmiddels al het 4e potje.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2013
  3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben zelf een enorme fan van Dembele, in mijn ogen de meest complete middenvelder van het spel (van de betaalbare spelers). Hij is sterk, heeft een goede pass, een goed schot en een goede dribbel. Gerrard, Wilshere en Paulinho zijn ook goed.

4. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Had 'm toevallig net erin gezet :D Heb nu dit gedaan, heb Baines voor Clichy gedaan (doen of niet?) en Lloris voor Hart.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mwah, ik weet niet of Baines > Clichy echt nodig is. Clichy is sneller en dat is toch wel erg handig voor een back. Baines is een ongelofelijk goede speler in het echt en heeft ook een hele goede pass en voorzet. Als je veel voorzetten geeft met je backs is hij aan te raden. Anders zou ik wel Clichy houden.

Lloris is goed inderdaad.

6. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Dank, dan zet ik Clichy weer erin. Nu maar eens gaan kopen :D

7. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 17 okt 2013
  8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oké, ik heb na anderhalve week weer 5 potjes gespeeld. 3x regen, waardoor er meteen 3 kut potjes kwamen.

Conclusie iig: FUT14 is - net als FUT13 bij FIFA13 was - de arcade-versie van FIFA14. Speelsnelheid is weer hoger, iedereen speelt opportunistisch nep-voetbal en er zijn weer ontiegelijk veel overpoweredheden. Finesse-shots gaan er niet altijd meer in, maar kopballen zijn nog steeds enorm overpowered. Maarja, dat boeit allemaal niet zo veel. Ik heb meestal minimaal 60% balbezit en domineer meestal (!) de potjes, maar het spelen tegen zulke gruwelijk irritante tegenstanders is gewoon irritant. Het is 0 tactiek in zo'n spel. Gewoon de bal voorslingeren en een spits van minimaal 1.70 voorin hebben staan die kopduels wint van Thiago Silva en Ogbonna. :{

Ik heb overigens 3 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren. Dus het is niet zo dat deze 'haat' komt vanwege 5 verliespartijen o.i.d..

9. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3

Het team speelt niet geweldig, weten jullie verbeteringen?

10. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een app van dit forum? Zoja hoe heet die app op de Iphone?

11. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik zei t toch, tis gewoon weer een en al nepheid, je wilt met toffe 433 teams gaan spelen, maar dan komt je tegen een 41212 of 352 team met onze vrienden aubameyang en diouf en het is ultra d en LB Y spammen en voorzetten geven. Daarbij denk/weet jij zeker dat scripting hier niet in zit, maar ik weet bijna wel zeker dat het erin zit, zo vaak doelpunten in de 45 en 90 min, dat is nie normaal meer.

Het ergste vind ik nog dat switchen, opzich is de gameplay zelf (vooral h2h) nog best fijn als je het onder de knie hebt, maar met welke switching settings dan ook, je krijgt vaak gewoon niemand aangewezen bij voorzetten of corners, heeft hier iemand hier een remedie tegen of moeten we gewoon hopen dat EA dit nog patched?

Verder hoe kut ik het spel soms vind, heb ik na 2 uur wel weer altijd zo iets van: ah toch maar weer ff spelen \o/

12. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Omdat je in de 45e en 90e minuut juist gaat denken nu moet ik geen tegengoal krijg en je tegenstander denkt natuurlijk andersom en dan wil het wel eens misgaan.

Over dat switchen heb je helemaal gelijk, dat is echt ongelofelijk slecht. Verkeerde spelers worden aangewezen of vaak genoeg word helemaal niemand aangewezen bij een voorzet terwijl ik toch echt die instelling op hoge ballen op staan.

13. AliKebabje

AliKebabje Guest

En we gaan weer verder waar we gisteren gestopt zijn. Voorkomen en alsnog verliezen. Het lijkt wel alsof het team dat achterstaat een boost krijgt. :mad:

Eens even goed in de verdediging investeren vandaag; David Luiz en Vertonghen staan op het boodschappen lijstje.

14. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je team?

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vraagje, wie kent er een opstelling mét flankspelers, twee spitsen én een CAM? Of iig iets wat er op lijkt. Bij de 4-2-2-2 opstelling (waar ik lyrisch over was), mis ik toch wel een centrale CAM en echte flankspelers (snelheid en voorzetten toch meer OP dan ik dacht). Daar ben ik dus naar opzoek. :)

Hoe speelt 3-5-2?

16. AliKebabje

AliKebabje Guest

Mensen die 3-5-2 tegen mij gebruiken worden achterin helemaal opgereten tegen mijn 3 aanvallers. Misschien dat 4-1-2-1-2 het dichtst in de buurt komt van de formatie die jij wilt? :)

@Jvzm13

Als je het tegen mij hebt, ik heb ongeveer 3 paginas terug een screenshot van mijn team gepost.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik twijfel aan zoiets:

Maar ik twijfel nogal aan m'n back-up:

Bernard is te slap (21 strength) en wordt door iedere verdediger weggebeukt, Ronaldinho is traag en Kaka' is ook niet de snelste. Dan wordt het al direct lastig om kansen te maken denk ik. Maar ik wil het liefst wel 5* houden.. lastig..

Wellicht Pato en Ronaldinho verkopen en een aanval met Goméz en Tevez maken of iets dergelijks. Is wel wat duurder natuurlijk.

Laatst bewerkt: 18 okt 2013
  18. AliKebabje

AliKebabje Guest

Siemen, wat zijn volgens jou op deze Fifa de meest overpowerde formaties? Ik speel 4-3-3 maar het werkt totaal niet meer merk ik. Mijn vleugelspelers stellen totaal niks voor (Willian, Navas, Valencia) ze worden ''gewoon'' eruit gerend, wat natuurlijk bullshit is.

Wat is je GT btw? :)

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Overpowered: 4-2-2-2 omdat het verdedigend erg sterk is, maar aanvallend heb ik liever een centrale '10' en snelle flanken. De 10 kan niet met de opstelling en de snelle flanken kan niet bij Serie A, omdat ze geen snelle CAM's hebben. Alleen Giovinco CF of spitsen die je moet converten naar CF/CAM voor normale chem.

5-2-1-2 is overpowered met snelle, aanvallende backs.
    4-1-2-1-2 met aanvallende flankspelers en koppende spitsen.

GT is iSiemen.

20. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog maals. Is er een app van xboxworld? Wordt beetje gek van die reclame op me telefoon.

Deel Deze Pagina