1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    De prijzen zijn echt absurd laag... Alleen voor echte toppers krijg je nog wat, een beetje minder bekende spelers kan je beter gewoon quick sellen want zelfs voor 350/650 verkoop je ze niet...

2. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4222, maar het ligt denk ik niet aan je formatie, iedereen heeft dat: reeks van 10 overwinningen, waarna je weer 10 wedstrijden kut speelt/verliest, komt denk ik door dat ELO (als je veel wint, sterkere tegenstanders)

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Wat is het beste centrale verdedigingsduo in de Serie A? Ik heb momenteel Ogbonna & Barzagli, ik zit er aan te denken om Chielini te halen ipv Barzagli, goede keus?

Zelfde vraag voor het centrale middenveld: als CDM heb ik momenteel Pogba & de Rossi, ik overweeg om Pogba te vervangen voor Vidal, goede keus?

4. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  5. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Prijzen van Consumables liggenn echt laag, bij de de meeste 300/400 coins onder haar mininale prijs.
    Heb er al weer heleboel ingeslagen :)

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Chiellini is echt een monster. Erg snel, sterk, best lang en goed in de lucht. Zeker een goede aankoop.

Pogba zou ik niet snel vervangen. Ik vind het een fijne speler en een geweldenaar in het echt (dan heb ik al gauw meer respect voor een speler, ook in FIFA :+). Vidal is natuurlijk een echte klasbak, maar ook een flink stuk duurder. Als je genoeg geld hebt, zou je het kunnen doen. Maar heel nodig zal de verandering niet zijn, in mijn ogen. :)

Wat is je budget en heb je een bepaalde voorkeur voor een competitie?

Fernandinho heeft maar 6 chemistry. Ik zou desondanks wel voor de opstelling met 1 CDM gaan. Dan heb je nog twee CM's als spelmakers en toch nog wel wat diepte. Met 2 van de 3 als CDM is het nogal verdedigend, IMO. Ik vind Pato een heerlijke speler. Als je veel kopt, is Cavani beter.

7. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    @ Siemenn: en wie zou jij dan vervangen voor Chiellini, Barzagli of Ogbonna? Ik heb het idee dat Barzagli een beetje hetzelfde type spelers is als Chiellini.

Ik vind Pogba ook fijn spelen, geld moet echter rollen ;) Maar het verschil is dus minimaal?

8. Guido3bier

Guido3bier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb +- 60k Budget..

Niet echt voorkeur voor competitie maar kom al gauw bij Serie A uit omdat die eigenlijk het goedkoopst is met de meeste keus.. BPL uiteraard meer keus maar ook veel duurder.

9. PS360-gamer

Leuk Bevonden:
    3
  10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ogbonna speelt fijn en wint ontzettend veel kopduels en is daarnaast ook nog eens snel. Ik heb een fijne tijd met die jongen gehad. :)

Voorbeelden van aanvallend ingestelde teams met genoeg mogelijkheden tot steekpasses naar de aanvallers:

11. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    IF Marquinhos vond ik dus echt ongelofelijk slecht, ik weet niet of je z'n ingame stats hebt gezien maar hij heeft 61 strength en is waardeloos in de lucht. Die kerel kon werkelijk geen één spits van de bal zetten.Ik weet nog dat ik met hem tegenover Benteke stond, na 5 sec duwen en trekken valt ie zelf op de grond:+ Had hem dus ook na 2 wedstrijden die ik allebei echt puur door hem verloren had gedumpt, misschien moet ik hem weer is een kans geven maar voorlopig iniedergeval niet=(

Ik zou persoonlijk hiervoor gaan:

--Dante-Silva-Luiz--
    ---IF Diego Alves---

Want ik vind een rechtspoot op LCB onhandig, vooral bij het uitverdedigen, en IF Diego Alves is echt een beest trouwens.

Laatst bewerkt: 8 nov 2013
  13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Ik zou een geweldige CDM als Touré zeker kopen als je nog 300k over hebt. Je hebt twee redelijk aanvallende middenvelders daar staan, waarvan Ramires het verdedigende het meest zal oplossen met zijn High DWR. Die heeft 50 strength en is verder ook maar een middelmatige CDM (CM/CAM kan nog wel).

Kompany > Marquinhos
    Vidic > Luiz. Luiz is te aanvallend voor een 3-5-2. Vidic wordt onderschat door iedereen omdat hij redelijk traag is, maar het is echt een beer en zwaar goedkoop voor een 87-rated verdediger. Heeft geweldige statistieken. Wint ieder duel, zowel over de grond als in de lucht. Met Kompany en Silva heb je genoeg snelheid over de flanken.

14. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie inbreng. Zit te denken om over te gaan op een volledig BPL team, Cavani, Lucas en Marquinhos brengen te weinig. Vidic en Toure gaan er sowieso in. Cech op doel heeft mijn voorkeur. Waarschijnlijk LM nu Hazard en ik twijfel achter de spitsen, Özil, Rooney of Silva. In de spits ga ik voor Aguëro.

15. PS360-gamer

Leuk Bevonden:
    3
    Is willian > osvaldo
    En hulk > lucas

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hulk is echt een machine. Enorm sterk, snel en heeft een goede voorzet en een geweldig schot. Vind hem héél fijn. Als zijn pegels er niet ingaan (harde schoten vanaf zijkant lukken vaak niet), krijg je altijd nog een rebound voor de spitsen.

Ik zit inmiddels in Divisie 3 met 3-0-0 in resulaten. Ik denk dat ik wel zo'n reeks van 10 potten ongeslagen ben inmiddels en heb afgelopen drie dagen best wat gespeeld. Offline in divisie 6 (met m'n fitness team).

17. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jeeeeey eindelijk een keer mazzel! geen ronaldo messi maar een troostprijsje Robben in mijn 5k pack :)

haha ik denk maak er nog 1 open en jahoor MESSI ! :D

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Serieus..? Had ik dat geluk maar eens.

19. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb ik dit team:

Eto'o - Jovetic
    Rooney
    Willian - Ramires - Toure - Navas
    Luiz - Vidic - Kompany
    Cech

Jovetic rendeert niet en Rooney valt ook wat tegen. Alleen wat is nog meer een goede spits in de PL?

20. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb momenteel het duo Sturridge & Jovetic, ik wil Jovetic echter vervangen voor Eto'o, hoe bevalt hij jou?

Deel Deze Pagina