Absoluut een beest, beste spits voor mij in de PL. Heeft snelheid, lengte en maakt makkelijk goals met hoofd en voet. Lewandowski is nog steeds mijn favoriet maar Eto'o komt in de buurt.
Heeft er iemand ervaring met Willian en hoe bevalt hij? En heeft er iemand ervaring met Di Maria en hoe bevalt hij?
WTF... dat is echt zieke mazzel... Ik vond di maria niet echt zo chill.. Dan zou ik eerder pedro IF nemen.. Die is wel echt facking fijn op de rechter kant
Kan iemand mij helpen om een nieuw team te maken? Ik heb een budget van 100k. De competitie maakt niet uit, een hybrid zou ook goed zijn. Ik speel het liefst in de 4-3-3 (2) formatie. En ik speel graag gecombineerd voetbal (ala barcelona) en als het kan hier en daar een voorzet.
Over spitsen in de BPL. Heb zelf augero IF (dus dr 89). Wat een heerlijke wereld spits is dat zeg. Dribbelt heerlijk. Draait super makkelijj weg en scoort vanuit elke hoek. Heb ech al heerlijke goals gescoord met hem!
Paar voorbeelden van fijne teams voor combinatievoetbal (goede passers op middenveld,snelheid voorin voor steekpasses) en goede, snelle crossers op flanken:
@siemenn Bedankt voor je teams. De eerste 2 vallen af omdat ik turan tegen vind vallen. En de 4e vind ik de workrates op het middenveld tegenvallen. De italiaanse zie ik wel wat in. Enkel kan je ook nog een bpl team maken?
@siemenn Bedankt de keuze wordt zo wel lastig. Misschien weet je wat meer bij me past als je mijn team dat ik nu heb ziet? http://www.futhead.com/14/squads/2272096/ Courtois houdt echt alles tegen, de achterhoede valt niet tegen, middenveld heeft goede voetballers enkel soms te zwak. En koke valt tegen, net als alle andere lb's, benzema kan alleen met het hoofd scoren (alles 1 op 1 gaat mis), en pedro is soms net te traag en te zwak. Misschien weet je zo wat beter kan aan een ander team? Op het middenveld als cvm med-high workrates En op cm één met med-med, en één met med-high workrates
Zeker. Gebruik Maicon in plaats van Abate met een shadow-kaartje en je hebt een beer als rechtsback. En dezelfde defensie als ik heb. Chiellini - Silva is een goddelijk duo. Ik krijg amper goals tegen. Halen bijna alle LB + Y's en voorzetten eruit. Ik hield je verdediging en keeper aan omdat je daar geen echte kritiek op had.