Nee maar beter ook. EA maakt FUT ieder jaar al een onrealistisch arcade-spellete. MEt de inbreng van enorm overpowerede (!) nepspelers (legends) verpesten ze het alleen maar erger. Bepaalde Legends zijn gewoon te nep goed: Maldini, Desailly, Pele (alles 90+ en grotendeels 95+ qua fysiek).
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar voor EA is dit een enorme cash cow. Er zullen vele spelers zijn die hun geluk gaan beproeven en voor tientallen Euro's pakketjes kopen in de hoop die ene speler eruit te halen. Zou me niets verbazen als ze volgend jaar weer iets nieuws verzinnen om het succes nog verder uit te buiten.
Dat zal dan wel een eenmalige transactie moeten zijn aangezien iemand eerder in dit topic voor het 'verkopen' van 30k is gebanned. Dus 1000 euro dan en een ban, ik zou het doen!
Dat is echt pure nonsens óf diegene heeft 30k verkocht aan iemand die voor EA werkt en het door heeft gegeven. EA bant echt niet zomaar iedereen die 30k betaalt voor een matige speler. Dat is opvallend, maar 0 bewijs voor het verkopen van coins. Als er nou een matige bronze speler voor 1.000.000 coins wordt verkocht, is het al een stuk opvallender. Echter heeft EA dan alsnog niet genoeg bewijs om te mogen bannen. Ik geloof echter wel dat EA ook op e-bay (etc) zit om verkopers op te sporen, dat hebben ze zelf ook al meermaals aangegeven. 1000 euro voor een ban? Meteen doen. Kan je meteen een Xbox One of PS4 kopen met FIFA erbij. Alleen nieuwe gamertag maken, maar ach..
FML echt tering.. Wilde Hulk IF kopen, stond op 128000.. Ik wil een bod uitbrengen en echt letterlijk de seconde dat ik druk schiet hij omhoog naar 240000 alsof iemand met me mee zat te kijken... Dag Dag coins... Ik denk dat dit voor mij het einde is...
Ik weet toevallig wel hoe het werkt. EA heeft bepaalde maatstaven wat volgens hun past bij normale gameplay. Dus ook qua handeltransacties. Als je een speler bent die niet binnen die 'parameters' valt gaat EA in jouw account duiken.. Heeft iemand bijvoorbeeld een heel raar uitgavenpatroon: 100k voor die zilveren speler, 100k voor die bronzen speler etc wordt je gebanned. Altijd bieden op de webapp, daar zit een vertraging tussen dus is veiliger. Op console is het erg onhandig om dure spelers te kopen.
Dat is echt gelul, heb al zovaak Coins gekocht of MSP nog nooit een ban gehad ofzo. En ook sluis ik regelmatig 100/200/300k over naa m'n 2e account
Dan moet je maar contact opnemen met EA. Bannen voor iets waar ze geen bewijs voor hebben is ridicuul en op geen enkele manier te onderbouwen. Kan niet.
Ik heb zojuist een Eredivisie silverteampje gekocht, ga ik eens mee spelen online. Lijkt me wel tof, kom je ook andere teams tegen. Online-teams: Honda > Guilherme Enig idee of statistieken als assists ook ergens te vinden zijn? Honda geeft minimaal 1 à 2 assists per wedstrijd en heeft ook al 15 goals in 27 potjes. Ongelofelijke baas. Alleen Ruitertje nog. Fitness team in offline seasons: Online word ik hiermee kapotgemaakt. Offline is gewoon te makkelijk, dus is een goede verdediging (die geen blunders maakt) niet noodzakelijk. Gewoon voorzetjes en lb + y spammen (). Op het moment 85 - 10 - 18 in record ofzo. Best degelijk nog, aangezien gelijkspelen vooral offline op ultimate zijn gebeurd. Iemand zin in een potje ooit?
Raar, eerst post je dat je het zo makkelijk vind tot divisie 2 en nu zeg je dat je online word kapotgemaakt met dat bundesliga team? ik heb een vergelijkbaar team en dat gaat prima online
Ja, niet echt met dat team en afgemaakt is ook overdreven, maar wilde eens wat anders proberen en mixte beide teams: Cavani - Aubameyang Lavezzi - Matuidi - Bender - Kuba Maxwell - Silva - Boateng - Rafinha Weidenfeller En het viel me op dat in dat potje er veel meer fouten werden gemaakt door m'n team. Niet eens fouten door m'n spel, maar gewoon slecht instappen door Boateng en Rafinha. Die twee werden compleet overlopen. Daarnaast was Aubameyang dribbelend toch stukje matiger dan Pato. Twee keer met het team gespeeld en twee keer 2-2. Waren wel hele spannende potjes.
Ik heb momenteel 60k nadat ik mijn team heb verkocht om zo min mogelijk verlies te maken met de Legends, iemand een idee wanneer ik weer kan gaan spelen want begin het na een paar weken wel te missen! Ik wil graag iets proberen met Farfan RW/RM en Boateng CM, alleen vind ik dit zo lastig omdat ik het liefst een hybrid heb ipv een full bundesliga team, toch twijfel ik om bundesliga 4-1-4-1 te gaan spelen.. Iemand ervaring met deze formatie en eventueel in de bundesliga?
Boateng en Farfan matchen goed en dus is een hybrid best te maken. Ik zou alleen nooit 4-1-4-1 spelen. Met één spits sta je te geisoleerd voorin. De twee-spits formaties als 4-1-2-1-2 en 4-4-2(2) zijn het fijnst IMO. En de 4-4-2's zijn het makkelijkst voor hybrids. Boateng is heel fijn en raad ik zeker aan. De workrates van Farfan zijn alleen minder. Ik merk een groot verschil tussen H/M en M/M bij mijn rechterflank spelers. Hulk maakt veel meer runs de diepte in dan Kuba. Prijzen zijn zo laagddat je zelfs met 2 IF's kan:
4141 is juist een top formatie mits je de juitste spits ervoor gebruikt, ik speel het zelf met een serie a met Balotelli als spits, als ik hem in een 2 spits formatie gebruikt doet hij weinig maar als enkele spits is hij echt super Merk ook totaal niet dat je in het nadeel bent met maar 1 spits, een goed middenveld is wel erg belangrijk
Wat is dat toch. De ene keer speel ik iedere wedstrijd thuis, vanavond speel ik iedere wedstrijd uit. Laatste 3 potjes in de regen gespeeld. Twee verloren en één gelijk. Daardoor promotie naar divisie 1 misgelopen. Echt, wat een matig seizoen was dit . Hoe kan dat? Hoe vaak ik ook in een nieuwe game kwam, ik bleef maar als de uitpartij. Heb zelfs even de xbox uitgezet. Ik wil per se thuis, want heb een stadion waarin alleen de zon schijnt. Dus dan krijg je die regen niet. Met regen kan je niet eens normale steekpasses geven en het dribbelen gaat allemaal stroever. Hatelijk.
Ik speel nu al een tijdje met 442 (2) en vind het de fijnste formatie op FUT 14. Heb onder tussen de meeste competities al gehad en heb nu maar eens een Hybrid gemaakt:
Heb nu een Ajax-Silver team en bevalt me zeker! Vind gouden teams niet meer echt leuk, vaak wint de tegenstander door een geweldige goal van Ibra of een andere overrated speler. Hoor graag van jullie wie een x een potje silver-silver wilt doen