1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik merkte het al dat ik tegen de betere spelers overlopen werd.

Welke formatie is het beste dan, ik speel wel graag met buitenspelers.

2. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    wie zouden jullie nemen als rm en cvm in 442(2) bundesliga?en wie als cv's?speel nu met boateng en santana

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat ligt aan de rest van je team. Als RM zijn de beste opties: Robben (rijk), Kuba of Farfan (cheap en compleet, wel M/M) Sam (cheap en linksbenig, wel M/M). Zonde dat ze wel M/M zijn allemaal.

CVM ligt aan de andere CVM. Is die verdedigend, raad ik zeker Gundogan aan (_O_). Anders (N)IF Boateng, een echt beest. Schweini kan ook, als je geld genoeg hebt. Als je andere al aanvallend is, zou ik voor Luis Gustavo gaan.

De beste CV's in Bundesliga is without doubt Dante. De ander kan Boateng of Subotic zijn.

4-3-3 (3 ) met twee CDM's en een CM. Bijvoorbeeld met Gundogan op LCDM, Thiago Alcantaro (fijn spelertje) op CM en Javi Garcia op RCDM. Voorbeeldje hè. Je kan er veel mee doen. Diego op CM, Fernandinho (wel zwakjes) als RCDM.

Of 4-4-2 (2) met:

Lewandowski - Sturridge
    Reus - Gundogan - Leiva - Navas
    IF Alaba - Dante - IF Sakho - Sagna
    Neuer

Laatst bewerkt: 4 dec 2013
  4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  5. Feesterd

Feesterd Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Vind Jones en Papadopoulods van Schalke erg goed en goede workrates.

6. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ok thankx,vind bundesliga niet zon fijne comp maar is een x wat anders

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Reus, Lewandowski, Gundogan, Aubameyang, Boateng, Dante, Lahm, Piszcek, Alaba en Neuer zijn toch wel spelers die top zijn hoor. :)

8. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ja ok,moet eerst weer even sparen had mn coins weer verneukt met packs halen.Speel nu met weidenf eller,rafinha,boateng,santana,schmelzer,elia,gustavo,boateng,kuba,mandzukic en diouf

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Na eerst eens bij een loting 50k gewonnen te hebben, nu ook een Van Persie gewonnen! Shiiiiit _O_

10. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    waaauuuuuw, siemen...

11. Guido3bier

Guido3bier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dus een hybrid maken met serie A / brazilianen.. (vooral omdat ik dan chielinie en thiago silva kan doen.

Dit heb ik nu als idee (heb eigenlijk 9 van de 10 spelers al.) Wat zijn goede tips? Want dit werkt niet echt (torres lijkt me niet de beste optie)

Ik wilde eigenlijk een braziliaanse coach en dan als seria A coach "vervormen". Nu zie ik dat er helemaal geen braziliaanse coaches zijn? Maakt het uit als je spelers het managers icoontje wit heben ipv groen?

Ik zie nu trouwens dat bij Thiago silva en marcello dat als ze geen goede coach hebben dat ze 1 minder snelheid hebben.. het lijk me dus helemaal niet goed om met brazilianen uit verschillende competities een team te maken? want je kan nooit een bijpassende coach vinden?

Laatst bewerkt: 5 dec 2013
  12. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Leuk team! Zoiets heb ik ook gemaakt om precies dezelfde reden: Chiellini en T. Silva. Wat een bazen duo is dat_O_.

Klopt idd dat er geen Braziliaanse coaches zijn. Echter als je 10 wedstrijden speelt krijgen je spelers +1 chemistry erbij haal je dan wel de 10?

Dit is mijn team nu: http://www.easports.com/nl/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=j8yagrTSbmpB:360

Ik had eerst Klose & Hernanes (baas) erin voor Kaka en Balo. Maar Klose raakte geen pepernoot bij mij ondanks zijn goede finishing, heading en positioning. Vind soms mijn cdm's wat matig weet iemand daar goede verbeteringen voor? Ik dacht aan Pirlo voor Montolivo. IF Matuidi heb ik geen geld voor helaas

13. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe en waar doe je dit? :eek:

14. Guido3bier

Guido3bier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, maar ga nooit de chem krijgen voor de coach.. Dus benut ik dan die spelers wel optimaal?

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Montolivo is ook geen CDM. Is meer een spelverdelende CM. Ik zou voor De Rossi gaan. Één van de beste CDM's van het spel! ;)

Ik zou niet met twee CDM's met H/H spelen. Vidal is een baas, maar Ramires is 'mwah'. Ik zou dan eerder gaan voor een controlerende CDM. Denk aan Yaya Touré, Essien, Leiva, Fellaini, etc. Gezien je Braziliaanse linkerkant, zou ik voor Lucas Leiva gaan. Hele fijne workrates voor een CDM, daarnaast goede passing en redelijk wat degelijke cijfers. Dan kan je kiezen voor Sturridge in de spits, als je snelheid wilt behouden, en Coutinho als LAM (ook connectie met Marcelo).

Er zijn geen Braziliaanse coaches. Het slimste is dus om óf een Serie A, óf een Premier League coach te nemen. Italiaan uit de Premier League is helemaal prima.

Zo lang je spelers 9 chem hebben is het goed. De coach kan die +1 extra geven richting de 10 chem. Als dit niet lukt, kan je dit ook nog altijd halen dmv de loyalty-trait: 10 potjes spelen en ze krijgen +1 chemistry. Dus don't worry. :)

16. Stefandaman

Stefandaman Maximaal Hard Gaan

Leuk Bevonden:
    10
    Iemand enig idee hoe ik hoge ballen kan verdedigen.
    Ik krijg zo veel kopdoelpunten tegen...
    Is er een knop dat je voor de verdediger/aanvaller kan komen..

17. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik ga tog weer het team maken waar ik mijn meeste potjes mee won. handanovic,radu,chiellini,ogbonna,abate,el sharawy,pogba,vidal,cuadrado,ibarbo,balotelli,dat team speelde echt het beste

18. Feesterd

Feesterd Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Zeker een goed team !Speel alleen met Marchetti,Caceres en Maicon voor de rest precies hetzelfde!Spitsen Ibarbo en Balotelli zijn bazen!

19. Guido3bier

Guido3bier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gGoede ideetjes! Ben gelijk aan de slag op transfermarkt :) maar zou je sturridge verkiezen boven eto'o?(neem aan dat dit cointechnisch gezien is?) Ben nu ook ff sparen btw.. weer laten verleiden tot het kopen van die waardeloze packs.. :mad:

Laatst bewerkt: 6 dec 2013
  20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Fut tip 1: koop nooit packs. Behalve bij Happy Hour met 2x chance op IF's of bij 50k player packs, dan kan je een keer een poging wagen.

Sturridge is een fijne speler. Eto'o heb ik nog niet geprobeerd. Het ligt er ook aan wie je daardoor op CDM zet. Leiva is fijner en beter voor jou dan Ramires.

Deel Deze Pagina