[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je op het middenveld 1 controleur hebt en een normale speler dan win je daar zo goed als alle duels en anders vangt de verdediging het nog altijd op. Daarnaast komen de backs veel op en staan de LM en RM vaak helemaal buiten voor een voorzet of juist binnen om te schieten. Dat komt bij mijn team helemaal goed uit.
     
  2. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedoelde Totti uiteraard ook als LM, daarnaast kies ik voor Pellè en Candreva. Diamanti is ook een goed idee want vorig jaar had ik hem altijd op RF, toen heel erg bazig. Nu weet ik natuurlijk ook dat dit een fitness team is en geen eerste team dus de LB en RB zijn niet geweldig maar wel goed genoeg en de CV twijfel ik over, heb niet veel keus. Als doelman heb ik Marchetti als eerste keus, die laat ik over een tijdje de strijd aan gaan met Buffon, en dan kan ik een van beiden uiteraard ook als reserve gebruiken alhoewel ik Sirigu vorig jaar ook enorm goed vond. Daarnaast komt het in de aanval neer op het vertrek van Miccoli, die had ik nog graag eraan toegevoegd!

    EDIT: Sorry dubbelpost
     
  3. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kop ik naar beneden? Alle corners kop ik over!

    En wat kost een Reus of Balotelli? Ik moet het doen met Elia en Fer en Luuk de Jong in de spits... IK WIL GRAAG VAN PERSIE EN ROBBEN KOPEN! #gaatmijnooitlukken!

    Ben net begonnen en zit nu in divisie 5, maar ik kom al teams tegen met ratings van 86 etc. Teams die combie's hebben van barca/real/bayern. Hoe doen ze dat om zoveel geld te krijgen. Nu win ik nog wel redelijk veel, maar als ik straks in divisie 1,2,3 kom zal het wel ophouden ;)

    Vorm
    van Rijn/Vlaar/Heitinga/Buttner
    Fer/Sneijder/van Wolfswinkel
    Affelay/L.deJong/Ola John
     
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat veel mensen echt geld neerleggen. Ik heb via eBay 25.000 gekocht voor 2 euro om ff een begin te kunnen maken
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zou je team verkopen en dan gaan voor een Serie A of Bundesliga squad. Die zijn erg goedkoop voor al best goede spelers. Afellay is een LM en staat aan de rechterkant en Büttner en Van Rhijn zijn 73, maar wel verreweg het duurst. Als je voor Büttner 7k neerlegt, kan je daar al een paar degelijke Serie A of Bundesliga spelers voor kopen. :)

    En aan geld kan je komen door goed te handelen, geluk te hebben met pakjes (ik zou je er niet aan wagen) of veel te spelen.
     
  6. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff ik wordt er soms zo moe van... ik win soms 6 potjes achter elkaar zodra ik net een nieuw team gebouwd heb. Daarna bakt me team er helemaal niks meer van.. nu lopen al me spelers vooruit, komen niet meer in de bal, schieten van alle kanten mis, passes komen niet meer aan... En tja dan ga ik altijd weer een nieuw team maken en begint het riedeltje van vooraf aan.. Kent iemand dit?

    Ook vreemd vind ik dat als ik een teamconditie kaart gebruik, (iedereen 99 conditie is uiteraard) en dat ik na 1(!) wedstrijd spelen al modric op 83 conditie heb.. hoe kan dit ooit?
     
  7. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraagje: Als je een contract koopt zie je in het midden van het kaartje 3x een getal naast elkaar staan.

    +15 + 6 +3

    Wat bedoelen ze daarmee? De eerste is de aantal wedstrijden?
     
  8. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    In het goud staat hoeveel wedstrijden een gouden speler krijgt.

    en dit ook in silver en bronze ;-)

    Bedoel je dat?
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Lijkt me stug dat dit kan. Dit moet óf een bug zijn, óf misschien doe je iets fout. :+
    Na wedstrijden kan je bij player ratings ook zien hoeveel fitness een speler heeft verloren na een wedstrijd, zit tussen 0 en 3 meestal.
     
  10. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0

    Het is echt gebeurd.. zal wel een bug zijn ja :D
     
  11. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren, kunnen jullie mij tips geven om meer coins te maken? Ik heb geen fijne handel methode op dit moment, me record is ook 17000 coins in bezit te hebben....
     
  12. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Gaat je niet meer makkelijk lukken. Je moet in het begin beginnen anders is het lastig.
    Ik adviseer je om nu al je coins te sparen en tijdens Xmas happy days consumables te kopen. Probeer elke dag bij te houden wat de prijzen zijn van comsumables, dat zijn namelijk de enige kaartjes die varieren van prijs. Als je weet hoe aandelen werken snap je een klein beetje wat ik bedoel.

    Mochten mensen toch pakjes kopen en shit krijgen, discard dan gelijk niet alles. Zelfs op de discard gold player kan he makkelijk 50-100 coins meer krijgen. De Gold contracts en Fitness kan je voor 200 verkopen en de Shiny contracts en healing voor 350.
    Hier krijg je meestal 40%-50% van je aankoop terug vanplaats alles discarden en maar 20%.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2013
  13. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje voor de tips, heb er vandaag een uurtje voor gezeten en van 9k naar 22k gegaan.:)
     
  14. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Iedereen consumables opkopen! Liggen nu 300/400 onder hun prijs.
    Laten we elkaar even helpen en de goedkope consumables op te kopen.
    Gaat om CM - CAM , LW - LM , RW - RM en CDM - CM, andee kunnen ook maar hun piekprijs ligt vrij laag.
     
  16. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Zojuist Ronaldinho op FUT 11 gezien, heb zo'n gevoel dat ik morgen weer even ga kijken en misschien eens ff ga spelen met 'm!
     
  17. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat is dan de normale prijs voor de consumabel?
     
  18. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Die worden alsmaar goedkoper zou ze niet gaan opkopen
     
  19. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Niet, zijn juist duurder geworden. Als je ze vandaag gaat opkopen dan maak je inderdaad verlies, maar gister was de LW - LM voor 600 coins goedkoper op te pikken.

    Ik heb hier genoeg goede tips gepost en je kan het zelf ook een beetje in de gaten houden. Als je een klein beetje de prijzen van de markt bijhoud dan kan je simpel en snel veel winst maken.
     
  20. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Hebben er meer mensen last vqn het feit dat je per gespeelde wedstrijd 0 muntjes verdient. De contracten van je spelers wel aflopen en de statistieken van spelers (goals/assists/kaarten) wel oplopen en je de wedstrijden speelt ze geen invloed hebben op het resultaat van seizoenen. (ik moet nog steeds 2 wedstrijden spelen, ondanks ik dat al heb gedaan)
     

Deel Deze Pagina