Één goede streep is al genoeg voor 9 chem bij een keeper, omdat hij maar 2 links heeft (in een 4atb-opstelling). Dus bij Chiellini - Boateng moet het een een Italiaanse Serie A keeper zijn of een Duitse Bundesliga keeper. Marchetti, Buffon, De Sanctis of Neuer, Adler, Weidenfeller dus.
Klopt, omdat je backs geen goede links hebben met je CV's. Gebruik Rafinha i.p.v. Pissie en die keeper maakt niks meer uit voor Boateng, omdat hij al twee goede connecties heeft met RB en CM. Dan kan je gewoon Buffon gebruiken of Marchetti o.i.d. Of: Gebruik Balzaretti i.p.v. Radu en dan kan je elke Duitse Bundesliga keeper gebruiken. Chiellini houdt 9 chem door twee goede connecties met LB en CM.
@arno24 Gebruik anders gewoon adler op doel, boateng als cv en lahm als rb. Dan behoudt je bij iedereen 9 chem.
Ik heb het team al na 4 potjes verkocht,vond lewandowski,gundogan zwaar tegenvallen met name gundogan op cvm wint bijna geen duels,zijn er spelers die echt superfijn zijn waarvan je zegt die moet je hebben?heb 200k
Ik vond gundugan wel fijn spelen. Enkel het is toch wat je zelf fijn vindt. Misschien dit een oplossing: Buffun( of iets anders) Richards-kompany-chiellini-criscito Navas (of wie??)-nasri-pogba-el sharaaway Jovetic-balotelli Of: Buffon Juanfran-ramos-chiellini-criscito Pedro/di maria-alonso/modric-pogba-el sharaaway Benzema-balotelli
Thanx,maar dan heb je met nasri of modric hetzelfde dat die te traag zijn nu na 2potjes al mijn team verkocht haha,het loopt niet vandaag ik had hart sagna,luiz,kaboul,evra, nani,paulinho,fellaini,schurrle eto,sturridge Nu maar goed nadenken over een team heb wel lijstje met spelers die ik es wil uitproberen,thiago silva,ramos.hulk,di maria,cavani.Maar elke x heb ik een comp in me hoofd maar dan ontdek ik weer nadelen,bij braziliaans elftal geen goeie cvms,spaanse comp ook alleen trage cvms,ligue 1 slechte comp,ik weet het niet meer heb inspiratie van jullie nodig
Ik weet niet of het bij jullie ook zo is, maar ik denk dat je ook aan een team moet wennen. Dat bedoel ik zovan de eerste vallen tegen maar daarna begint get team te werken zoals je wilt. Iemand ervaring met SIF James Rodriguez? Ziet er wel goed uit en probeer 'm te combineren met Adebayor IF en Casillas/Lloris.
@arno24 Je hoeft niet per se naar snelheod te kijken. Bijv in liga bbva. Aloso speelt bij mij echt super ondanks zijn 55 pace. Dan kan je gelijk di maria en ramaos uitproberen. Probeer anders een paar snelle spelers ernaast neer te zetten. Ik speel nu 4-2-3-1 (2) Met een middenveld van blaazcycowski-gundugan-alonso-reus. Maar ik heb geen last van de lage pace van alonso. Je moet met hem ook geen loopacties maken/verwachten. Je moet gebruik maken van zijn passen en hoekschoppen. @brambino Heb ik ook last van. Vooral als je eenmaal 10 chem per speler hebt wordt het beter en je moet de punten leren kennen waarop al je spelers op uitblinken.
ja dat snap ik maar met een counter word die er dan tog wel uitgelopen?wat is dan leuke hybrid met spaanse comp?miss dat team wat jij zei?past benzema of diego costa beter bij balo?
Wil je per se 4-2-2 (2)? Voor 4-2-3-1 Buffon/casillas/? Maicon-chiellini-ramos-marcelo De rossi-alonso Cerci/cuadrado-di natale-el sharaaway Balotelli Vidal ipv de rossi En ?? Ipv di natale
http://www.futhead.com/14/squads/4406233/ Dit iets of welke andere spelers wil je per se in je team gebruiken
Dat team kan ik wel es maken ja maar dan wissel ik pogba met vidal,jij speelt ook op ps3?wat is je accountnaan?dan voeg ik je toe
A020fanboy enkel ik heb fifa 14 niet voor de ps3, enkel je kan me toch wel toevoegen. En een hybrid met diego costa kan je moeilijker maken
Met costa krijg je zoiets: http://www.futhead.com/14/squads/4408789/ Je zou ze denk ik toch allebei dan moeten uitproberen