Ik zou eerst di maria halen. En als die niet bevalt kan je hem altijd nog verkopen en (if) pedro gebruiken.
Ik wil morgen beginnen met FUT, speel al vele jaren Fifa. Maar normaal alleen online seasons op 13 div1: 47-3-6 (of zo iets) en nu iets van divisie 7 op de one met 14-2-2. Maar ik wil wat meer afwisseling. Ik speel sinds 14 4-2-3-1 met Real (iker, carvajal, ramos, pepe, marcelo, twee cvm's: khedira, modric, di maria links, bale rechts, benzema cam en ronaldo als diepe spits. Ik weet dat je een chemistry moet creëren met veel van zelfde land / comp. Voor de rest ben ik eigenlijk nog een noob hierin. Had nog wat pakjes omdat ik ooit iets heb gedaan of was teruggekomen (2011 aangemaakt maar nooit gedaan) hierin zaten o.a.: toivonen, wijnaldum, zoet, niang, een cvm van flamengo of zo van 78, cam van 75 van valadolid? cv van 76 van newcastle taylor dacht ik. En nog spits van 78 die bij h96 speelt. Welk land/comp is makkelijkste om mee te beginnen en kan ik met de speelstijl spelen zoals ik hierboven heb aangegeven en de aanwezige spelers? Ik moet per se een snelle spits hebben zoals een Ronaldo, Aguero, Robben of iets dergelijks.
Ik wil het liefst met 4 verdedigers spelen, verder maakt het niet bijzonder veel uit. Budget is 370k en als het team origineel is en me bevalt dan kies ik het en krijg je een reward. Wss wordt dit het: http://gyazo.com/6d5f947647c2ec8a122008face4351b9
@brambino Dit: http://www.futhead.com/14/squads/4482621/ Of deze: http://www.futhead.com/14/squads/4482699/ @vertii Gebruik 4-2-3-1 of welke opstelling je anders fijn vindt zoals 4-4-2 (2) Start met een serie a team of een bpl team. Deze zijn het goedkoopst met goede spelers.
Zoiets? Simpel maar wel effectief, evt Gundogan voor Schweinsteiger verwisselen. http://www.futhead.com/14/squads/4484367/
Weet iemand wat er met de webapp is / was gisteren? Vandaag niet getest maar kon niks vinden .. Hij zei steed s mijn zoektermen niet voldeden (alles.op any) Wat kost hazard lm op 360 eigenlijk?
Wat is Neymar een beest, hij schiet de ballen uit alle hoeken raak. Nadeel is dat je zijn pace niet erg voelt wat vrij apart is en daarbij komt dat je geluk moet hebben met z'n skills aangezien je meestal word tegengehouden. Toch krijgt hij een mooie 9 van me, ik hoop dat jullie ook gebruik van hem gaan maken! Daarbij komt dat ik denk dat hij veel gaat stijgen, zeker met het wk of enkele belangrijke duels van Barcelona.
Rond 12 - 16 januari komt het Team of the Year uit. Dan ga ik m'n teams bouwen. Dan zitten kerstmis, New Years Eve én TOTY erop. = Markcrash en spelers die veel zakken in prijs. M'n opties zijn: Neymar. Nuff said.
Agüero is een baas, maar heb op dit moment niet genoeg geld voor Agüero + Neymar. Dat zou natuurlijk episch zijn. En een 41212-hybrid met Neymar en Agüero werkt niet, want dan worden de LM/RM's zwak of te duur. Mogelijkheden: SIF Pedro - Navas Tello - Navas Afellay - Navas IF Nasri - IF Pedro IF Nasri - Pedro Meh.
Ik heb hem alleen in H2H gebruikt. Ik merk bij mezelf dat er dan veel meer plezier uit m'n spel haal, ja. Heerlijk spelertje. Op EA forums is men het er grotendeels ook wel over eens dat het de fijnste speler in FUT is.
Oh als je dat toch kon beschrijven he! GE-WEL-DIG maar wel pas na een paar wedstrijden eraan wennen vind ikzelf!
Siemen, wanneer kan je volgens jou dan het beste je spelers verkopen en terug kopen? Voor de 12e januari? En dan daarna weer terug kopen?
Wat ik veel lees is: tijdens de TOTY gaan prijzen enorm zakken. Dan moet je dus spelers kopen. Daarna gaan ze weer een beetje stijging richting de normale prijzen.
Vandaag begonnen met FUT voor het eerste in mijn leven. Non stop gespeeld en gelijk verslaafd, drie keer kampioen in divisie geworden en mijn team is nu als volgt; 4-2-3-1 vorm, richards, koscielny, agger, gibbs, fellaini, fernandinho, kawaga als cam, links wijnaldum, rechts mirallas en in spits ya konan van h96. Alleen Gini en Konan uit zo'n goud pakje die er nog inzitten rest vandaag gekocht. Spits en gini doen het eigenlijk nog heel goed. Welke spelers zijn goedkoop en fijn om op die posities te hebben die in mijn team passen?