1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dan ben ik gelukkig niet de enige met dramapack,nu nog maar 150k over,wel zonde maja je denkt elke x 1x Ribery,Zlatan,Messi,Ronaldo of Bale en je bent binnen

2. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ben nu paar weekjes bezig.

Heb casillias in doel staan rb alves cv ramos en pepe lb marcelo
    cm fabregas en modric cam heb ik cavani staan.
    lv villa sp suarez rv pedro

en dan op de bank alba juanfran isco balotelli benzema hamsik varane mascharano tello en sanchez

falcao ben ik nu aan het verkopen.
    moet zeggen dat suarez het ook erg goed doet in de spits twijfel om daar een andere in te zetten.
    Benzema en balotelli heb ik voor een wedtrijd te doen kantelen.

En ben aan denken om di maria te halen voor rv iemand mischien nog tips ofo?

3. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar dit was de laatste dag van de aanbiedingen toch??
    dat pack wat ik nu heb moet ik blij wezen dat ik er in totaal nog 20.000 voor terug krijg

4. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Als eerste gelukkig nieuw jaar! Moge jullie veel geluk hebben met eventuele packs ;)
    Verder ga ik denk ik sparen voor Fabregas, iemand ervaring?

5. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gelukkig nieuwjaar aan iedereen!

Weet iemand hoeveel de prijzen gaan dalen met hetuitkomen van de toty?
    Omdat ik toch al snel 15k aan ea-tax kwijtraak aan het verkopen van reus, gotze, lewandowski, enz.
    En weet iemand of casillas goed is, of is valdes/adler beter?

@brambino ik vond hem niet tegenvallen. Maar is toch voor iedereen verschillend

6. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    suarez, buffon, david luiz, if godin in zo,n 100k pack

7. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Ik ben ook aan het twijfelen wat ik ga doen, nu alles verkopen en dan met toty terug kopen of maar gewoon door gaan. Zou wel schraal zijn als mijn team nu in waarde zou halveren... Maar dan moet je dus wel twee weken wachten... En hopen dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Iedereen wil.die toty spelers altijd. Dus gaan mensen snel verkopen lmdat ze coins.bij elkaar willen sprokkelen en ze zetten ze er goedkoop op omdat ze bang zijn dat iemand anders ze goedkoper zet ---> dat blijft doorgaan

Zelf.aguero.89 verkocht met wederom winst. ( eerste.keer van 360.000 gekocht naar 735.000) nu van 700.000 naar 740.000 ) laatste keer maar 4.000 winst door.de 5%.

Rest team ook verkocht en intussen handelen en spelen met een team van 10k.

9. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer moet je je spelers dan te koop zetten. En wanneer dan terugkopen?

10. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat is een goeie cam voor mijn team?
    iniesta/xavi.of cazorla
    wie heeft er tips

11. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou Cazorla nemen, 5* WF op een CAM is belachelijk goed.

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dit. Man, ik had net zo'n kut pakje. Klose, Chivu, Fletcher en nog meer van dat soort spelers 8)

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Vraagje betreffende chemistry en hybrids.

Stel maak team met iedereen 10 chemistry dankzij loyalty, coach etc. Maar er zijn natuurlijk dan wel wat dead links tussen sommige spelers. Merk je nog.wat van die dode links?

Stel.heb chielinni en ramos cb staan. Beide met tien maar dode.link tussen hun. Merk je dit? Of spelen ze positoneel hetzelfde als ze welk een link tussen elkaar hadden? Dus gaat het echt puur om.het getalletje ?

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee, het gaat om de chemistry. De links zeggen niets, zo lang de personal chemistry goed is. Dit is wel iets wat lang gezegd werd, maar wat op EA fora al vaker ontkracht is. Maar zelf merk ik er ook helemaal niets van. Thiago Silva - Chiellini werd echt amper gepasseerd toen ik ze samen had. Ik wil nu voor Ramos - Dante/Boateng/Hummels gaan. Liefst Ramos - Hummels, maar dan zijn het er twee met H/M. Echter domineer ik wel de meeste wedstrijden en dus zou ik het risico kunnen nemen, denk ik.

15. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bedankt heb net gekocht.
    En die zwarte kaarten hoe kom je daaraan zitten die alleen maar is pakjes?

16. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Elke week komt er een Team Of The Week.. Dat zijn die zwarte kaartjes en die zitten in pakjes inderdaad. het zijn verbeterde versies van de normale spelers. (gebasseerd op hoe de spelers in het echt presteren) Je kan ze ook gewoon kopen zoals je andere spelers koopt op de transfer lijst alleen liggen de prijzen vaak een heel stuk hoger.

Ik ga dus ook maar mijn spelers verkopen voor het TOTY uit komt alleen zie ik nu dat spelers als neymar en robben ver onder hun waarden worden verkocht. Denk dat ik wacht tot het weekend want dan zijn voor mijn gevoel de prijzen altijd hoger dan zo door de weeks. Daarnaast is de markt vandaag overspoeld met 100k packs. Of denken jullie dat de prijzen vanaf nu alleen maar dalen?

Laatst bewerkt: 1 jan 2014
  17. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ok bedankt voor de uitleg.
    IK ga gewoon team houden die ik heb mischien kan ik over een tijdje wel keer neymar halen.
    Want zoek eigenlijk nog een goede spits voorin heb nu suarez en die doet het heel goed.
    Maar voor chemistry is beste een speler uit spanje of uit de spaanse competitie

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Verstandig!

Zit zelf te twijfelen wat ik ga terugkopen.

Zit te twijfelen aan iets van 4-4-2

Met dan

------ Aguero---- onbekend----

Willian -- Paulinho--- onbekend -- onbekend

Marcelo --- Silva --- Chillinie --- Maicon---

-------------- onbekend-------

Denk dat ik voor keeper die gast van psg neem? Is toch italiaan? Is hij beetje goed?

Maicon vind ik echt zo ontzettend chill spelen! Maar.moet even kijken wat de rest van me rechterkant dan word! Misschien wel kaka cm, rechts hulk.en spits costa (is nog brazil.toch?)

Of iets van vidal, magio en tevez

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Costa heeft geen 9 chem met Kaka en Hulk achter zich. Ik zou ook niet ovor Kaka gaan als CM. Workrates zijn er niet goed voor en zeker niet naast een al aanvallende Paulinho.

Hulk is top.

20. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Holy shit man de prijzen zijn echt extreem laag vanochtend... Neymar verkocht zien worden voor 210000.. Hopen dat er dit weekend echt nog een piekje komt

Deel Deze Pagina