1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En heb nani nu rv staan mischien navas erbij halen.
    En suarez verkopen en dan rooney halen. Wat vinden jullie ervan.
    En ra heb ik richards staan mischien nog andere ideeen iemand ?voor op die plek te zetten

2. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  3. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Schurle heb ik net gehaald kan beter willian dan verkopen.
    En wat is beter suarez of rooney. Nog ff nieuwe verdediger bij halen kaboul en dan moet heel eind goed zijn

4. PS360-gamer

Leuk Bevonden:
    3
    @nimweguh
    Was willian wel goed? Omdat sommigen zeiden dat hij tegenviel. Ik denk dat suarez in de spits beter is dan rooney. Rooney zou miss nog wel op cam passen

5. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Goed team, dit word hem na de markt crash. Ik ga denk ik wel voor Kompany, Richards en Hart i.p.v. Ramos, Carvajal en Diego Lopez i.v.m. de workrates van Ramos. Lewandowski en Negredo gaan mij een hoop goals bezorgen denk ik:b:

Edit: @vegeta Ja klopt iedereen zal op 10 chem eindigen. Je kan idd beginnen met een normale navas of iets dergelijks. Nasri is de enige verplichte IF in dit team.

Tevens verwacht ik dat Pogba wel een geupgrade kaart krijgt. Wellicht is het verstandig om dat nog af te wachten voordat je 100k verliest op zijn IF

Laatst bewerkt: 10 jan 2014
  6. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is niet heel slecht hoor maar nu heb ik altyd een goede back up.
    Maar met suarez goede speler. Heb 105 wedstrijden gespeeld met hem 85 doelpunten.
    Maar als je bv hoge ballen op hem geeft dan doet die er niet echt heel veel mee.
    Daarom was beetje rond aan kijken om hem
    Mischien te gaan vervangen.
    Maar zou dan alleen het geld over hebben wat ik voor hem zou krijgen.

7. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    En als je nu Nasri verkoopt en daar Jovetic voor haalt. Dan kan je Rooney op de CAM zetten waar hij erg goed is schijnt.

Dan heb je wel een mooi aanvalstrio:

----Eto'o---Jovetic----
    -------Rooney--------

8. PS360-gamer

Leuk Bevonden:
    3
    @menno
    Ja dat klopt ze zullen vast voor goals zorgen.

Enkel ik vind zelf ramos niet tegenvallen kwa workrates. Hij is sterk genoeg en hij heeft genoeg snelheid om het als het nodig is te compenseren.

@nimweguh
    Je zou sturridge of benteke anders ook nog in de spits kunnen zetten. Enkel deze zijn een stuk goedkoper.

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz goede tip van je. Maat pogba if was een van laatste die ik had gekocht. Eerst alle niet ifs maar veel coins zitten in de spitsen. Dus eerst sparen voor normale toure etc. Bouw u gewoon dat team wat ik had voorgesteld. Dat kost me 40k (inclusief luiz en silva) en dan lan ik spelen. Aguero doet toch alles!

10. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor info.
    Ik denk dat suarez hou jovitec ernaast
    Rooney op cam.
    En kaboul ga ik nog halen. Dan vind ik het een heel eind goed bedankt voor de info.
    Die workrates van spelers is die ook ergens te vinden op site dat ik kan lezen hoe het daarmee zit een uitleg erover in het nederlands bedankt

11. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Mensen hier die wat geld hebben en er me willen investeren?
    Misschien intressant om Walcott IF op te kopen aangezien hij door zijn blessure toch 3/4 maanden geen IF kan krijgen en omdat door de marketcrash aan het panicsellen zijn, lijkt Walcott mij wel intressant om te kopen.

Heb er alvast 5/6 ingekocht voor 110/120K p/s.

12. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Zouden jullie nu dure spelers kopen of pas tijdens toty?Is er al een exacte datum voor toty?

13. PS360-gamer

Leuk Bevonden:
    3
    @arno
    De toty komt aanstaande maandag. Ik denk dat de goedkoste dag om te kopen woensdag zal zijn.

@nimweguh
    Deze dingen kan je zien op www.futhead.com
    En miss kan je eto'o toch naast suarez zetten, omdat deze iets meer snelheid heeft dan jovetic.

14. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Maandag 7uur savonds?jovetic en sturridge bij mij beide 65goals in 80potjer ma heb nu genoeg coins voor van persie,is dat een aanrader of is suarez beter?

15. PS360-gamer

Leuk Bevonden:
    3
    @arno
    Ik denk om 1900 uur ja.
    Ik denk zelf dat suarez beter is alleen weet ik het niet zeker

16. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Heb zelf aguero en tevez als enige spits gehad (nu samen)en merkte dat het prima kan netzoals suarez ondanks dat koppen niet sterkste kant is. Als ze maar hoge balans he ben en goed kunnen schieten scoor je alles met volleys!

17. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    moet zeggen suarez en jovetic en rooney erachter lekker koppel hoor doen het erg goed daardoor scoort suarez nu weer meer.
    moet alleen nog even een halen als back up voor jovitec denk negredo ofzo of benteke.
    bedankt voor de hulp mensen

18. PS360-gamer

Leuk Bevonden:
    3
    @nimweguh
    Waarom maak je geen b-team van ongeveer 10k ofzo om na 3-4 wedstrijden met je goede team ze op conditie te laten komen. Door 1 wedstrijd met je b-team offline seasons te doen. Zo speel je altijd met je goede team de online seasons wedstrijden

19. nimweguh

nimweguh Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat is eigenlijk ook slim ja haha niet aan gedacht.
    ik ga nec team maken als back up team.
    dan na drie wedstrijden ff een keer ofline seasons te doen.
    slim om te doen *)

20. PS360-gamer

Leuk Bevonden:
    3
    Met welk team speel je nu?
    En heb je nog coins over?

Deel Deze Pagina