Nederlands team maken blijft toch het leuks ben aan het sparen voor Robben Vermeer Van Rhijn-Rekik-Kongolo-Willems N.de Jong Narsingh-Depay Sneijder El Kabir,Huntelaar 3potjes 9 punten Positief:hele achterhoede,Depay,De Jong,Huntelaar Negatiefneijder Twijfel of ik Van dijk er in zal gooien,1x eerder gehad en was erg goed
Mijn team nu: Neuer Lahm-Dante-Ramos-Marcelo Schweinsteiger(cm)- Alonso(cvm) - Bale(cm) Robben - Neymar - Sif Pedro Ga denk ik de toty Xavi kopen ipv Bale. Bale overigens wel echt een beest op het middenveld maar dat is denk ik voor de balans toch beter en lijkt me echt mooi om die te hebben (uiteindelijk meer waard ook?).. Alleen hij is nogsteeds niet zo snel..
Tips (wat ik goed vind dan he!) Seedorf > Sneijder, vond Sneijder te zwak en Seedorf is enorm balvast en heeft een heerlijke dribbel en de rest spreekt voor zich. Van Dijk > Kongolo, Kongolo was echt goed maar van Dijk is nog een stapje beter. Daarbij vind ik Vlaar de beste partner maar dat is natuurlijk wel minder pace Van Aanholt > Willems, van Aanholt vind ik sterker spelen dan Willems, hij is ook net wat sneller in de counter.
Zo, nondeknetter, wat een duur team. Ik zou lekker Bale houden. Is een topper, terwijl Xavi redelijk overrated is.
ongeveer 1,5 miljoen denk ik.. Bale gekocht voor 755,000 maandag en vandaag verkocht voor 845.000.. Net Xavi TOTY gekocht voor 750000... Ga er morgen mee spelen en als het niks is dan terug naar Bale of doorsparen voor iniestaTOTY, die gaat voor 950000.. Dan zou ik mijn fitnes team moeten verkopen maar daar is het nu niet echt een goed moment voor..
Nondeknijter, dat zijn veel coins. Ik heb amper gespeeld in totaal, door gebrek aan tijd. En dan ook nog eens 180.000 verliezen aan een bid bumper, tja. Dan heb ik er nog maar weinig zin in. Ik ga zondag (als hele TOTY in packs komen & 100k packs op de markt komen) m'n teampje bij elkaar kopen. Wel met Neymar, maar geen Robben en SIF Pedro meer. :{
XaviTOTY is echt een beest, werkelijk elke steekbal/pass is precies op maat en al twee uit vier vrije trappen gescoord
Pff waar halen jullie de coins vandaan zeg.. Vorig jaar had ik door handelen nog dit team (enkel met formaties.. Goude tijden) http://www.futhead.com/fifa/squads/14536772/ Dit jaar moet ik het met dit doen helaas http://www.futhead.com/14/squads/5392171/ Heb in totaal denk ik pas zo'n 100.000 bij elkaar weten te spelen..
wil SIF maicon(die stats ) en IF felipe melo halen, maar ik twijfel dus: zullen de prijzen morgen nóg meer zakken aangezien het hele TOTY dan in pakjes komt, of zijn ze nu echt op hun laagst?
Ik denk dat ze morgen net voor ze uitkomen het laagste punt bereiken en daarna weer langzaam omhoog gaan omdat iedereen op dat moment zijn team gaat bouwen
ik heb nog 230.000 coins heb wat packs gehaald maar was 10x niks, maar wil neville halen wat vinden jullie van zon speler , hij is nu ongeveer230.000 waard zou die gaan stijgen???
Meestal zakken IF's noig een week nadat ze uit de pakjes zijn geweest, daarna beginnen ze langzaam te stijgen. Ik ga zelf een nieuwe handel methode uitproberen, discard IFs inkopen voor 10k en 3/4 weken bewaren. Zag dat de meeste met 5/10k waren gestegen, Pelle is zelfs rond de 20K terwijl die in het begin al discard price was.
Aguero, Balotelli en Aubemayang in 100k pack, de rest discard value. Toch 100k winst erop gemaakt Denk dat ik morgen al mijn coins (+-500000) er doorheen ga jagen, ben toch niet meer van plan veel te spelen.